devoseckle ohni waffe isch bescht! schomal outlast gspielt!? DA schiiss ich id hose, so geil!
freu mi uf Alien Isolation, au sones devo-ränn-spiel! super!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
m.o.terra kaesi hat geschrieben:ech kappier ned, wieso sonen alte schrottufgoss scho 4 topic-siite föllt ond en hyper-moderne nachfolger wie THE EVIL WITHIN (vom original Resi director Shinji Mikami) chuum diskutiert wird.
hirnwösch?
gibs 2, oder veronica nomal, wenn der nüht neus usdänke chasch, capcock.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 21 Jan 2015 09:06, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
“The models look great, especially on a high-end PC with all of the settings jacked up.”
9.5/10 – Destructoid
“One of the greatest horror games of all time becomes even better”
9.5/10 – GameInformer (print)
“This is the perfect opportunity for newcomers to jump in, and hardcore fans can look forward to the definitive version of a survival horror classic.”
9.3/10 – GameTrailers
ooh, gseht besser us. 9.5 :typej:
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Es gseht erstuunlicherwiis wükli recht guet uus. Es isch eifach krass wie das Spiel grafisch sinere Ziit voruus gsi isch damals ufem Cube. Und die Scores spieglet vermuetlich de momentani Hunger nach Survival Horror wieder. Find ich au z'hööch, aber es hett halt scho länger keis richtigs "Horror" Resident Evil gäh. Sit em 4i gits nume no Action.
Spiut sich huere schön! Its isches haut eifach dmc stürig, ändlech chame zombies easy mässerlä hehe. Wird haut aube chli müehsam wemä i chlinerä abschnite isch, de cha eim d stürig aube chli e strich dür d Rächnig mache
13 Johr also sitt Cube Fassig... 19 Johr sitt dr UR Fassig ...
die hüttige 12 Jährige zocker kenne s UR Evil nid ! Gwüssi Tester vo so Gamer Mags kenne s Game au nid...somit für die hüttigi Generation vo de iinahme her en super Schachzug gsi. Für vieli isch das Game neuland.
Mir Ü30j kenn halt d UR Version und sinn jetz am Mötzle.
Aber ehrlich jetz..es reizt mi extrem s Game zum 3. mol z kaufe....u.a will ich d Cube fassig sitt 13 Johr nümmi zocket ha.
Scho ellei die hüttigi "aktuelli" Stüürig isch en riese kaufgrund
ja eh, 19 stutz + x stund für nomal di glich underhaltig. fairer gahts nüm.
wieso au farkei 4 oder talos prinzip spille, wenn ich nomal eh ufpolierti version vom resi chan ha.
mr.raw hat geschrieben:RE PsOne: 1996
RE Cube; 2002
RE PS4/One: 2015
13 Johr also sitt Cube Fassig... 19 Johr sitt dr UR Fassig ...
die hüttige 12 Jährige zocker kenne s UR Evil nid ! Gwüssi Tester vo so Gamer Mags kenne s Game au nid...somit für die hüttigi Generation vo de iinahme her en super Schachzug gsi. Für vieli isch das Game neuland.
Mir Ü30j kenn halt d UR Version und sinn jetz am Mötzle.
Aber ehrlich jetz..es reizt mi extrem s Game zum 3. mol z kaufe....u.a will ich d Cube fassig sitt 13 Johr nümmi zocket ha.
Scho ellei die hüttigi "aktuelli" Stüürig isch en riese kaufgrund
die hütige 12jährige zocker sötet au nöd unbedingt resident evil spiele. 12i wtf.