wieso gats so lang? zerst s lager abbaue? Fuggers.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
s problem isch eifach, dass bi dr jetzige "kriese" d grossverteiler (Migros/Coop) d Priise JETZ scho tüend aapasse und nid no lang tüend warte wiê slettschte mol. Sie hend angscht, dass d konsumente wieder vermehrt ins Düttsche gönnd go iikaufe, dorum die "kurzschluss" reaktion.agestuffer hat geschrieben:Was henders Gfühl... Mir träged jetzt eifach de Frankä/EURO Kurs sälber.. Alles 18% günstiger machä und überall drufleggä.
Gwüssnig liieferantä mached alles wo chund günstiger, wenns möng nachäbestellä au, aber was aktuell no an Lager liigt chömer au nid vo hüt uf morn günstiger machä
Mir chaufed ja über 90% in CHF ii und nid in EURO oder US Dollar! So eifach isch das au nid für üs Lädä.
Mir schaffed dra, die ganz Industrie machts, aber psychomässig de Priis jetzt aapassä und in einerä Wuchä isch de EURO no tüüfer oder wieder uf 1.10 oder was au immer - mier mönd jetzt mal chli uf dReaktionä vo de Lieferantä abwartä.. Die sind jetzt au voll drah sich uf die Sitations iidstellä!
agestuffer
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ich finds ja guet i dä Schwiiz ikaufe, aber was wotsch mache wenn no uf dä Job bange muessch?thaeye hat geschrieben:ES GAT OIS ALLNE SO GUET! MIR MUEND TEILE! MIR SIND DE BÖS WESTE! BLABLABLA
Geld isch nunmal s Schmiermittel. doch mis lebe beiflussts wenn ich 15 stutz spare chan.
agestuffer hat geschrieben:psychomässig de Priis jetzt aapassä
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 1 Gast