Tschüss Euro

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Re: Tschüss Euro

Beitrag von geosnow »

mached eu selbständig. denn händer diä problem nümme.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Naja, liechti Schulterä...villicht isches halt au eifach es anerkennä vo Tatsachä. Ich mein wenn d Bundesbank zum Schluss chund dassmer nüt meh chan machä ussert möglichscht guet demit umzgo, was söll denn ich gäg Wirtschaftlichi Problem im Euroruum machä.

@ geo: ja eh, am beschtä i de Exportindustrie :typej: Ich glaub mit dem hed das nid vil ztuä.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

@Moff
Mir isch bewusst dass wohl über 50% vo de Arbetnämer vo dem irgendwie betroffe oder berüert sind. Isch meh es "Hey Aug, hör uf belle und biss endlich" gsii. Und es isch au nid grad Neu dass die meischte Lüüt ungsund konsumiered. D.h. zbillig und zvil. Cha ja nid guet cho. Ich Finds ehrlich gseit sogar super, sell doch de Euro uf 50 Rappe abe und denn all jammere. Die fette Sesselfurzer ufschüche.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Isch halt ebä scho au so, dass es nid so realistisch isch, dass wenn 50% betroffä sind, diä andere tatsächlich nid betroffä sind. Natürlich villicht verschiedä Starch, und es macht nid jedem glichvil, aber mol vo Lüt abgseh wo irgendwiä meh oder weniger als Selbstversorger lebed sitzemer jo glich alli chli im glichä Boot, was üses Wirtschaftssystem betrifft.

Aber ebä, dass isch jo glaub eh nid de richtig Punkt i derä Diskussion, got jo me drum weli vo de müähsamä Alternativä diä besser isch, und wieder schneller zumene Weg füert wo funktioniert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ja schlussendlich sind all betroffe. Und es chund gar nid drufab wele Weg mer ischlad, vil wichtiger wärs so negativi Gfühl wie Niid loszwerde.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Wieso Niid?

Und chunf doch sicher druf a welä Wäg. Z.B. Mindestkurs oder nid.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

De Niid verhinderet es fairs Syschtem. Isch doch egal ob Mindeschtkurs oder nid, im Grundsatz hätted alli gnueg. So hed halt 1% die eint hälfti und 99% die ander.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

D'folge si scheisse für d'wirtschaft aber z'feschthaute am mindeschtkurs wär genau so scheisse gsi... Wenn nid no meh..
I hoffe, es wird nid allzu schlimm und dr euro pendlet sich nid durhaft unger eim stutz i... Importvorteil hin oder här...
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Herr Rossi hat geschrieben:De Niid verhinderet es fairs Syschtem. Isch doch egal ob Mindeschtkurs oder nid, im Grundsatz hätted alli gnueg. So hed halt 1% die eint hälfti und 99% die ander.
Eigentlich richtig und idealistisch und ehrehaft, aber das wird nie funktioniere. Wenn jedem a Wiehnachte glich viel Geld würdsch geh, hätte es paar a Neujahr scho nüt meh und anderi scho die 100-fachi Mengi vom Kapital.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Avenger hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:De Niid verhinderet es fairs Syschtem. Isch doch egal ob Mindeschtkurs oder nid, im Grundsatz hätted alli gnueg. So hed halt 1% die eint hälfti und 99% die ander.
Eigentlich richtig und idealistisch und ehrehaft, aber das wird nie funktioniere. Wenn jedem a Wiehnachte glich viel Geld würdsch geh, hätte es paar a Neujahr scho nüt meh und anderi scho die 100-fachi Mengi vom Kapital.
Mitem chline Unterschied, dass s verteilte Geld aschlüssend vorübergehend wider im untere Sektor vo de Wirtschaft würd zirkuliere. Die wo nach es paar Täg wider nüt me hend investiereds ja nid grad inen Privatjet oder e Jacht. Das Geld flüsst zersch mal chli i de lokale Wirtschaft bises denn über di folgende Jahre hinweg über diversi Kanäl wider nach obe verdampft. S isch ja nid so, dass zwenig Geld existiert...im Gegeteil...s Problem isch eher, dases immer nach ue flüsst und irgendwenn eifacht stah blibt.

D Analogie zum Wasser isch da zimlich passend. D Macht isch d Gravitation und s Meer chlebt a de Decki.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Avenger hat geschrieben:
so what?
warum setts mich interessiere was die andere hend wenn ich sälber gnueg ha?
und wer permanent s gfühl hed zwenig zha hed das gfühl verdient; glücklich macht eim das sicher nid.

au es schöns bischpil für de wahn isch d mehrwertschtür zruggfordere für Produkt womer sowiso scho günschtiger ikauft het (det äne fahre und wider zrugg inkl)
shit, und ich bi mitere Amerikanerin zäme :lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Acid hat geschrieben: @ geo: ja eh, am beschtä i de Exportindustrie :typej: Ich glaub mit dem hed das nid vil ztuä.
ihr jamered immer, anstatt selber öpis us eu zmache. es gaht mir da nöd um de euro, sondern dass gjammerd wird, dass d cheffe so bös sind. denn chünded und mached eui eigeni buude. sött doch möglich sii. muesch es eifach besser mache, als die andere. s rad muesch nöd neu erfinde.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

s aller bescht wär, wenn d immobilie und bodeprise in keller falled.
mastercello
Candy Cab Addict
Candy Cab Addict
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
116
Trading points minus
0

Beitrag von mastercello »

Das wird wohl leider so schnell ned passiere...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: @ geo: ja eh, am beschtä i de Exportindustrie :typej: Ich glaub mit dem hed das nid vil ztuä.
ihr jamered immer, anstatt selber öpis us eu zmache. es gaht mir da nöd um de euro, sondern dass gjammerd wird, dass d cheffe so bös sind. denn chünded und mached eui eigeni buude. sött doch möglich sii. muesch es eifach besser mache, als die andere. s rad muesch nöd neu erfinde.
ähä, alli grossinstitut chömet Geld nahgschmisse über, füren neugründig muesch dir de arsch abschaffe. es isch z vill Geld im umlauf wo halt immer geg ue flüesst. und all die neugründige vo ex arbetslose wo ihri pk als letschti Chance uszahle lönd au nöd vergesse. bisch chli en blabberi.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Tja, pech. Aber denn schaffsch für dich. Chasch ja au öpis neus lerne. Zimmerma, App Programmierer, Medizin studiere. Muesch halt denn dini 2 Zimmer 100m2 Wohnig in Tsüri ufgäh. Mir läbed alli im Luxus. Vor 30 Jahr sind d Wohnige 40% chliner gxi.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Der aug. Es isch unglaublich.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

er isch eifach realistisch und verschlüsst d auge nöd vor de umverteilig vo vermöge. aber lebet nur nah chli wiiter i de schiiwelt, es chlöpft nah gnueg frueh. abenivellierig uf EU Niveau haet scho agfange. und profitiere tuend widrmal die eliten.

und ja ich mach was, lauf aber nöd blind durd welt wie die wirtschaftshörige wo die schwiiz halt immer na dominieret.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lustig: zerst nach fachchräft schreie und jetzt churzarbet ifüehre und abbaue.

wer jetzt nah nöd checkt haet, wie das spiel abgaht, dem isch nömm z helfe.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ich glaub es hend all begriffe, de punkt isch dass du jammerisch debii.
isch ja okay, ich find die umverteilig vo vermöge au beschisse, aber ich läbe so dases für mich und mis unmittelbare Umfeld schtimmt.
wenns mir bim ne arbetgäber nid passt machi öpis anders. es löst s Problem logischerwiis nid, aber für mich schtimmts und ich gang nid allne ufd eier mit mim gjammer.

wenn d situation sich nid änderet muesch es du id Hand näh. die ander Option isch jammere und nüt verändere.
dini entscheidig
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Kritik seit meh dem es isch en tatsachebeschrieb. meh nöd. kümmere dich um din dreck anstell andere Sache z understelle (du häsch mich glaubs na gar nie troffe oder?), du massisch dir da chli vill zue. aber ferndiagnose sind ja immer guet, wärsch en guete mike shiva.

ich muen dir absolut null recheschaft ablege was ich mach i mim Umfeld und es gat dich en fuechte aa. und du weisch dezue au nah nix über mich uusert es paar forumsbiträg. also eher mal chli schnorre hebe anstell persönlich z werde. wenn mich mal troffe häsch (was nie passiere wird) den chasch mich gern psychoanalysiere, chume den sogar uf dini Couch wenn das wünschisch.

dini glückskeksweisheite chasch au grad i dis fudi stecke.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

:popcorn:
:vortex:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

#nohomo
#notthatthereisanythingwrongwithit
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:....anstell persönlich z werde. wenn mich mal troffe häsch...
du widerschprichsch der selber und schpicksch din kommentar mit double standards.

ich weiss vo dir tatsächlich nid so vil. schiinsch aber nid zfride zsii i dim Job wenn mer dini biträg chli list.
vilicht muesch mal uf de finanziell Nullpunkt cho um mit weniger zfride zsii, kei ahnig was du hesch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:briegge: diskutier mit dim busefründ so aber nöd mit mir.
Antworten