Dying Light
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ihr sind Pussies =)
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wieso machsch nöd dying light, wo mega isch?thaeye hat geschrieben:da ich ja jetzt au sonen wunderchiste namens WiiU han, han ich ZombieU en Chance geh, aber ebe gaell.zeromeier hat geschrieben:kei sekunde spieli das.Herr Rossi hat geschrieben:zombieschpili uf de wii u
Re: Dying Light
ich hans aber PS4
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mir händ alli dPS4 version 

jetzt isch EVOLVE ziit 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
stimmt, hani hütt au becho...
glaube aber ned, dass mich das so inezieht wie DL

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
evolve musch nöd spiele, dying light isch thema.Master(G) hat geschrieben:stimmt, hani hütt au becho...![]()
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich weiss ned ob ich hütt überhaupt was spiele, aber wenn, wird ich sicher vor em DL no 'schnell' is Evolve ineluge... ich muess! 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich müesst de US-dlc ha... muess no codecharte chaufe füre US PSN store chunt mir grad in sinnzeromeier hat geschrieben:das stadion gid mir nix. priis wär no interessant vom dlc, ich schätze 10 stutz.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Master(G) hat geschrieben:ich weiss ned ob ich hütt überhaupt was spiele

arghh das spiel wird leider langsam eintönig, spielt sich leider auch fast so aehnlich wie fallout 3, anstatt dass man um sich ballert, pruegelt man sich mit zombies herum.
naja mal schauen, habe bisher nur 5-6 std. gezockt, aber das mit dem abnuetzen der waffen find ich recht nervig, war schon bei stalker und fallout der fall gewesen. die sidequest sind aber recht abwechslungsreich.....sehr de guet.
naja mal schauen, habe bisher nur 5-6 std. gezockt, aber das mit dem abnuetzen der waffen find ich recht nervig, war schon bei stalker und fallout der fall gewesen. die sidequest sind aber recht abwechslungsreich.....sehr de guet.

DLs hani hüte kauft, aber göhn no nid 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
S game wird nach öbe 60h eitönig. Mä het auso me aus gnue gueti zit mit däm Gamesiralos hat geschrieben:arghh das spiel wird leider langsam eintönig, spielt sich leider auch fast so aehnlich wie fallout 3, anstatt dass man um sich ballert, pruegelt man sich mit zombies herum.
die quest find ich bisher recht gut, doch leider sind die meisten häuser oder safe zone recht aehnlich und die waffen sind leider wie auch bei fallout oder borderlands dem level angepasst. mache wohl nur noch die mainquest, bis dahin sollte dann witcher 3 erscheinen.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
genau das sind au chli mini kritikpünkt.siralos hat geschrieben:die quest find ich bisher recht gut, doch leider sind die meisten häuser oder safe zone recht aehnlich und die waffen sind leider wie auch bei fallout oder borderlands dem level angepasst. mache wohl nur noch die mainquest, bis dahin sollte dann witcher 3 erscheinen.
aber das fallt au erscht uf, wenn allei spielsch. im co-op wird mir zfescht duregrennt. mä gseht praktisch nix vom spieli. han geschter mal chli allei gspielt, isch grad es anders spieli.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch en negativpunkt bi dier?siralos hat geschrieben:die waffen sind leider wie auch bei fallout oder borderlands dem level angepasst

aber wenn du scho fallout 3 oder borderlands kritisiersch wunderet mich das ned.
weitermachen!

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich glaub de Hauptgrund vom dureränne isch, will die wo is coop game chömed, de teil vom game scho 1-(lol)3x gseh hend. denn rändt meh natürlich dure.Skeletor hat geschrieben:genau das sind au chli mini kritikpünkt.siralos hat geschrieben:die quest find ich bisher recht gut, doch leider sind die meisten häuser oder safe zone recht aehnlich und die waffen sind leider wie auch bei fallout oder borderlands dem level angepasst. mache wohl nur noch die mainquest, bis dahin sollte dann witcher 3 erscheinen.
aber das fallt au erscht uf, wenn allei spielsch. im co-op wird mir zfescht duregrennt. mä gseht praktisch nix vom spieli. han geschter mal chli allei gspielt, isch grad es anders spieli.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
stimmt voll! das känn ich und das stört mich mängisch au.... aber: das isch nur es problem, wenn du mit lüüt spielsch, wos spiel bzw. die quests scho mal gmacht händ.Skeletor hat geschrieben:. im co-op wird mir zfescht duregrennt. mä gseht praktisch nix vom spieli. han geschter mal chli allei gspielt, isch grad es anders spieli.
die wüsset wos dure gaht, was mer mache muess... und wänd meischt nur no xp und levle, also schnell de quest hinder sich bringe...
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Dani: Ich bin jetzt det wos mir d'Waffe wieder zrugg geh hend, wos vorher weg gnah hend.
Wenn au det bisch, chöntemer zäme coople, schön ruhig oni Stress. wür mir au entgäge cho.
Wenn au det bisch, chöntemer zäme coople, schön ruhig oni Stress. wür mir au entgäge cho.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich mach das mit em päde au so, jede quest spiel ich zum 1. mal immer mit em päde. de simmer beid no jungfraue und chönts voll gnüsse. bescht!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich bin halt no nirgends. mir händs nirgends öpis wäg gnah und wieder geh meier :lolz:
aber egal, ich chan au ruhig bi dir spiele, mir isch das glich. diä andere quests wo ich no nöd gmacht ha, spieli dänn bi mir halt allei in rueh bis döt anne.
aber egal, ich chan au ruhig bi dir spiele, mir isch das glich. diä andere quests wo ich no nöd gmacht ha, spieli dänn bi mir halt allei in rueh bis döt anne.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch mir also scho klar und au verständlich. aber das isch halt chli blöd, will ich spaht agfange ha und na nöd viel gspielt ha.Master(G) hat geschrieben:stimmt voll! das känn ich und das stört mich mängisch au.... aber: das isch nur es problem, wenn du mit lüüt spielsch, wos spiel bzw. die quests scho mal gmacht händ.Skeletor hat geschrieben:. im co-op wird mir zfescht duregrennt. mä gseht praktisch nix vom spieli. han geschter mal chli allei gspielt, isch grad es anders spieli.
die wüsset wos dure gaht, was mer mache muess... und wänd meischt nur no xp und levle, also schnell de quest hinder sich bringe...
ich find ebä es gseht no rächt geil us. und wenn allei spiellsch, stelli au d'alag chli lüter. isch ganz ä anderi stimmig. da chunnt dänn also scho eher panik uf.
mit dä corinna und em meier hani null panik gha. stah hinder dä haag und han dä corinna zueglueget wiä sie alles verschnetzlet hät.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja eusi corinna. sie gaht app!
mir 3 manne sind scho mängisch gliichziitig tod am bode gläge und sie hett eus müesse wiederbeläbe!
sie spielt aber au täglich ca. 32 Stund!

mir 3 manne sind scho mängisch gliichziitig tod am bode gläge und sie hett eus müesse wiederbeläbe!

sie spielt aber au täglich ca. 32 Stund!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
möglicherwiis no meh!Master(G) hat geschrieben: sie spielt aber au täglich ca. 32 Stund!
Mindeschtens;)
Dr Levelunterschied isch halt eifach zgross gsi. Bin dört jo scho fascht höchscht Level gsi und macht so natürlich scho nid so viel Sinn:)
Dr Levelunterschied isch halt eifach zgross gsi. Bin dört jo scho fascht höchscht Level gsi und macht so natürlich scho nid so viel Sinn:)