Darksiders II
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich bin jetzt fertig. ha knapp 24 stund gha. game plus agfange! zum gnüüsse! 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich chum wohl erscht am wuchäänd wieder bitz länger däzue 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Bin ersch bi 4h und bis jetz hauts mi nonig so us de Socke. Aber das cha sech ja no gäh.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja chasch au wieder uufhöre, wenns dir nöd gfallt. mer MUES spiel wo eim nöd passed ja nöd durespiele.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
ich find de Tod isch rächt flach, de War hät schön charisma gha - aber de tod gaht mer gnau am arsch verbii.
Und s kapfsystem isch ja de gröscht bruch. Wänn en gägner avisiersch, gaht d kamera so nöch here dass die 5 andere hinder dir nüme gsehsch und non-stopp in rugge ghaue wirsch ohni chance uszwiche. wännt gägner nöd avisiersch, muesch ständig d kamera na justiere wännt weg gumpsch. Sie hätte gschider wieder das us em 1 gnoh - isch 10mal agnehmer gsi.
S loot system isch absolut blöd und unpassend zu dem game. S 1 isch en "homage" a Zelda gsi, das isch so es chrüppelchind us Zelda und Diablo 3. Ehrlich, wäni wot gägeständ sammle und all 5 minute es neus item alegge und stats vergliche will, spili es MMO/Diablo 3 und nöd Darksiders 2.
Und s kapfsystem isch ja de gröscht bruch. Wänn en gägner avisiersch, gaht d kamera so nöch here dass die 5 andere hinder dir nüme gsehsch und non-stopp in rugge ghaue wirsch ohni chance uszwiche. wännt gägner nöd avisiersch, muesch ständig d kamera na justiere wännt weg gumpsch. Sie hätte gschider wieder das us em 1 gnoh - isch 10mal agnehmer gsi.
S loot system isch absolut blöd und unpassend zu dem game. S 1 isch en "homage" a Zelda gsi, das isch so es chrüppelchind us Zelda und Diablo 3. Ehrlich, wäni wot gägeständ sammle und all 5 minute es neus item alegge und stats vergliche will, spili es MMO/Diablo 3 und nöd Darksiders 2.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
muesch doch nöd. es isch eifach: wenn viel grüen hett -> alegge ... wenn nöd, de istecke und verchaufe. alegge chasch ja voll easy grad mit em back button. muesch nöd mal is menü.
in rugge ghaue händs mich praktisch nie. ich han eifach immer mini 3 geischter grüeft und die händ mir die andere gägner schön vom hals ghebet. nie stress gha. ich ha kämpf höchschtens dahingehend schlächt gfunde, dass sie eifach viel zeifach sind. mit button-mashe hani praktisch 90% vode kämpf gwunne. speziell mit de schlange-händsche, woder bi jedem 2. hit no paar health-points gänd. bubig eifach
ich han au gfühlti 2 millione gold gha. alles hani chöne chaufe. ALLES!
in rugge ghaue händs mich praktisch nie. ich han eifach immer mini 3 geischter grüeft und die händ mir die andere gägner schön vom hals ghebet. nie stress gha. ich ha kämpf höchschtens dahingehend schlächt gfunde, dass sie eifach viel zeifach sind. mit button-mashe hani praktisch 90% vode kämpf gwunne. speziell mit de schlange-händsche, woder bi jedem 2. hit no paar health-points gänd. bubig eifach

ich han au gfühlti 2 millione gold gha. alles hani chöne chaufe. ALLES!
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
was verchaufe? alles wo nöd ahäsch wird de waffe gopferet.
Aber trotzdem, item upgrade games machi lieber WoW oder D3, für Darksiders 2 isch es völlig denäbe. Emal i dem Umfang wies dinne isch.
Aber trotzdem, item upgrade games machi lieber WoW oder D3, für Darksiders 2 isch es völlig denäbe. Emal i dem Umfang wies dinne isch.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han die bessere waffe vo ändbosse becho als das bessässne zeugs. ha mal eini devo voll ufe glevlet und ha immerno 'normali' waffe gha, wo besser gsi sind. darum: alles verchaufe und mit em viele gäld alli moves vode trainer chaufe. mehbesser! völlig denäbe find ichs aber trotzdem ned. eher: schön isches drin.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
kartoffel diä problem :typej:
ich bin ja jetzt würklich nöd dä beschti videospieler, aber wär da es problem mit em kampfsystem hät :typej:
ich bin ja jetzt würklich nöd dä beschti videospieler, aber wär da es problem mit em kampfsystem hät :typej:
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
es isch keis richtigs system: Buttonmashe.Skeletor hat geschrieben:kartoffel diä problem :typej:
S haupt problem isch d kamera im kampf inne.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich persönlich kämpfe meh mit de sleeping dogs kamera... die dumm autojustierig hinderem charakter. das sött mer i allne games chöne usschalte. bullshit isches! ich dreh mini kamera lieber selber und wenni sie igstellt han, söll sie so bliibe wie sie isch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
min gmaxed hammer hani bis churz vor schluss gha. und mini gmaxte sense mit 19% health steal hani no bis id helfti vom NG+ gha. muesch halt uf de aafangslevel vo de waffe luege, chasch eini bim Vulgor (oder wie au immer) chaufe, die sich immer din level-
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Isch lieb dass der Sorge machsch, aber ke angscht. Wennsmer nümme passt höri scho uf. Bis jetz chani eifach d Lobeshymne nid nochevollzieh. Aber ungerhalte tuets mich ganz guet - wie der Vorgänger.h4xX0r hat geschrieben:ja chasch au wieder uufhöre, wenns dir nöd gfallt. mer MUES spiel wo eim nöd passed ja nöd durespiele.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
WOW die füscht wo vu dem spinne boss bechunsch machets ganze gameplay trivial - sowas sött eifach nöd möglich si 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
So duregspielt.
Grandios gsi. Was jetzt?
Grandios gsi. Was jetzt?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Sephi hat geschrieben:Viu Glück bim ErklärigsversuechO_O hat geschrieben: um das gahts nid ir verstönd das falsch, mir säget das games hüt zu tags sälte guet gnue sind zum 15h z underhalte, die meiste wärde langsam langwillig nach 7h.
niemmerd het öppis gäg 70h beschti underhaltig.Es isch doch nüt nöis dass der Zwirrli eifach mou druflos bhouptet und verstoht was er grad wott. Wart lueg, point in case:
zwirrlibatz hat geschrieben:ich schätze also so ca 10-15h gameplay?thaeye hat geschrieben:20-30Är hets tänkt! Denn spilts ke Rolle waser gschribe oder bhouptet het.zwirrlibatz hat geschrieben:rolf. han ich ebe no tänkt.Är verstoht und schätzt (säubschtredend ohni sich z informiere) immer alles genau richtig ih - nur är säuber wird mysteriöserwiis immer missverstande und usser Kontext gnoh.

und btw was de O_O seit. so eifach isch es.
I speeled my drink!
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
so has jetz ou fertig "gschafft" isch rächt mühsam wordä gäge schluss... leider! vo mir us gseh hättesi nach guet ar häufti chönne höre. Didee wosi idi letschte dungeons hei ta si scho nätt, aber hättesi ou früecher chöne mache.. u dr schluss isch ja wou ungersti..
aber aues i auem isches doch en guete zock gsi.. eifach viiiiiu ds läng

shubidu
Re: Darksiders II
Ich spills dänn uf de Wii U dure. :_)
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Kartoffelsidusson hat geschrieben:so has jetz ou fertig "gschafft" isch rächt mühsam wordä gäge schluss... leider! vo mir us gseh hättesi nach guet ar häufti chönne höre. Didee wosi idi letschte dungeons hei ta si scho nätt, aber hättesi ou früecher chöne mache.. u dr schluss isch ja wou ungersti..
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Momentan ist davon eine GOG Version verfügbar mit sämtlichen DLCs für Darksiders 2 für rund 15 EUR (Darksiders, Darksiders 2 + alle DLCs). Die ultimative Version zum Budgetpreis... was will man mehr? Ich hatte bisher "nur" eine Wii U Version und die war wohl die zweitbeste Version, aber die GOG mit allen DLCs schlägt natürlich alles.
Habs getestet... fett fett... werde es nochmal durchgamen und mir dafür Zeit nehmen bei dieser Extra-Qualität. Der Xbox360 Pad funzt übrigens perfekt... ohne Pad könnte ich es nicht gamen, ist einfach das Beste bei einem solchen Game.
Habs getestet... fett fett... werde es nochmal durchgamen und mir dafür Zeit nehmen bei dieser Extra-Qualität. Der Xbox360 Pad funzt übrigens perfekt... ohne Pad könnte ich es nicht gamen, ist einfach das Beste bei einem solchen Game.