Fallout 4 !!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ich glaub ich fang wieder ah fallout 3 zocke
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
gseht wie last gen us
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
nöd grad so krass, aber ich han irgendwie meh erwartet.Moff hat geschrieben:gseht wie last gen us
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
meine Freundin ist auch schon ganz feucht seit sie den Trailer gesehen hat
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Min Gedanke.Moff hat geschrieben:gseht wie last gen us
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
naja also isch jetz scho en gump vom fallout 3 zu däm. s'lighting findi no beiidruckend.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'Technik isch doch s'chlinschte Problem bi Bethesda-RPGs. Natürlich isch dene zueztraue, dass sie *namal* mit ihrere Gamebryo-Chrüppelengine aträtted. Aber d'Hauptproblem vo dene Spieli sind doch scho immer s'völlig fantasielose Writing, die unlogische Spielwälte und Stories sowie s'ganze "design by committee"-Mittelmass-Flair gsi.
S'Timing vo däre Akündigung chönnt i dem Sinn chum schlächter si. Vor 2 Wuche isch ja bekanntlich es Open World-RPG erschiine, wo i dene Bereich d'Mässlatte massiv nach obe verschobe hätt. Ich meine, was will da Entwickligsstudio wie Bethesda büüte, wo wie chum es anders die langwiiligi, Schneider-Ammann-mässigi Durchschnittlichkeit verkörperet?
S'Timing vo däre Akündigung chönnt i dem Sinn chum schlächter si. Vor 2 Wuche isch ja bekanntlich es Open World-RPG erschiine, wo i dene Bereich d'Mässlatte massiv nach obe verschobe hätt. Ich meine, was will da Entwickligsstudio wie Bethesda büüte, wo wie chum es anders die langwiiligi, Schneider-Ammann-mässigi Durchschnittlichkeit verkörperet?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
obwohl ich skyrim immer na en seich gfunde han, isches doch dütlich besser gsi als oblivion und fallout 3. und da mit witcher 3 und sogar innerhalb vo de eigne franchise mit new vegas dütlich besseri open world RPGs usecho sind han ich aso scho es bitz hoffnig, dass sich bethesda iets mit fallout 4 es bitzeli mehr astrengt.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich glaube nöd, dass es da dra liit, dass sich Bethesda irgendwie z'wenig Müeh gäh würd. Die chönd das eifach nöd besser bzw. händ gar keis Interässe, jemals öppis anders als so typischi Kommitee-designti Wischiwaschi-Spieli z'mache, wo's allne Rächt mache wänd und nöd de Muet händ, mal e klari künstlerischi Linie z'verfolge. Gseht me ja a de Elder Scrolls-Reihe, wo glaubs mit Abstand s'farblosischte und fadschte Fantasy-Setting vo allne bekanntere RPG-Reihe hätt. Und bim Fallout 3 händs eifach es bereits bestehends Setting plünderet, aber es isch ufgrund vo de total unlogisch ufbaute Spielwält und em hirnrissige Plot meh als nume klar gsi, dass sie d'Quintessänz vom Fallout-Setting überhaupt nöd vestande händ (das im Gägesatz zu Obsidian mit em New Vegas).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich gseh scho verbesserige. skyrim isch eigentlich i allem besser als oblivion. und de afang vo fallout 3 hani damals sogar richtig guet gfunde. mer het chönne en ganzi stadt id luft sprenge, super, ernsthaft leider ischs nachher doch wieder au total wischiwaschi wurde
ich wär aber sicher sehr überrascht wenn sie i sache charaktere und em narrative quest design würde a witcher 3 anecho, das erwarti au gar ned ersch.
und ganz en grossi hürde gsehni au if technischer site, es gseht ja schomal bescheide us, iets muess nur na jedes rümli en ladescreen ha und denn isch de flop us technischer sicht komplett, nach witcher 3 chamer da nümme büte
ich wär aber sicher sehr überrascht wenn sie i sache charaktere und em narrative quest design würde a witcher 3 anecho, das erwarti au gar ned ersch.
und ganz en grossi hürde gsehni au if technischer site, es gseht ja schomal bescheide us, iets muess nur na jedes rümli en ladescreen ha und denn isch de flop us technischer sicht komplett, nach witcher 3 chamer da nümme büte
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich han hüt Abig bim Witcher Charakterdesign und Gsichtsanimatione bzw -usdrück bi Dialog beschtuunet und a Bethesdaspieli zruggdänkt. Grad dadure sind Letschteri en Hohn. Bethesda muss vieles überdänke und vorallem paar neui sehr fähigi Lüüt rekrutiere, dännjadänn wirds vilech öppis. Bitz Blade Runner Flair wänds offebar driibringe, nur wird das bi paar flüügendi Zeppelinbots und Neonröhre bliibe. Wie bi allem wo sich Blade Runner inspiriert will gäh. Blöd für sie isch, dass drufabe bald scho Cyberpunk chunnt und dä das ganz sicher richtig macht. Frag isch au wie muetig sie da sind bi sonere grosse & erfolgriiche Franchise. Traumwertige wirds so oder so brcho.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
mal luege, witcher 3 het im gegesatz zu new vegas ja au de mainstream abgolt, sowohl bide kritiker wie au bide verchaufszahle, chönntmer scho vorstelle, dass fallout 4 dur das kritischer agluegt wird.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Hoffentli. Die Mässlatte gilt für mich aber au für s'nöchschte Zelda mit sim Open World. Chli Bumerang dur Dungeons zwierble langt mir nach em Witcher nüme. Au det erwart ich jetz es 100siitigs Sidequestjournal uf höchstem Niveau.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Du hesch vergesse Ironie Off zschribe. Wer immer du bisch, was hesch mit em Zwirrli gmacht?zwirrlibatz hat geschrieben:Chli Bumerang dur Dungeons zwierble langt mir nach em Witcher nüme. Au det erwart ich jetz es 100siitigs Sidequestjournal uf höchstem Niveau.
Re: Fallout 4 !!
hahah die erwartigezwirrlibatz hat geschrieben:Hoffentli. Die Mässlatte gilt für mich aber au für s'nöchschte Zelda mit sim Open World. Chli Bumerang dur Dungeons zwierble langt mir nach em Witcher nüme. Au det erwart ich jetz es 100siitigs Sidequestjournal uf höchstem Niveau.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
da no screenshots, gseht scho schön us:
http://www.thegnet.ch/gallery/display/1711/Fallout-4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thegnet.ch/gallery/display/1711/Fallout-4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
das huere Grafikgebüele echt...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Het chli öpis, i bi zwar aube o nid besser, aber na ja... Über d Grafik bi F4 mache ig mir kei Sorge, aber d Bugs si es angers ThemaMarco_in_motion hat geschrieben:das huere Grafikgebüele echt...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Sie händ vor allem kein Trollololozwirrlibatz hat geschrieben:kurzgfasst isch s'Bethesda Problem: sie händ kei hlakbr.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Pipboy Edischn!
isch es ghüüs für dis mobile mit ere app druff... choscht ca. 120.- stutz.
usserdem da no 24 screenshots:
isch es ghüüs für dis mobile mit ere app druff... choscht ca. 120.- stutz.
usserdem da no 24 screenshots:
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S isch us billigem Plastik...i de Diskussion nach de Keynote gsesches...zimlich überflüssig.
Re: Fallout 4 !!
logisch. überflüssig klar. aber tausend mal lässiger als der sammlerscheiss den's sonst so gibt.