Ribit hat geschrieben:es ist sicher gut wenn Steam bei dieser Entwicklung mithilft aber sie müssen es dann auch als Open Source nach aussen tragen und es nicht proprietär machen, ansonsten sind sie kaum besser als der "Feind" denn sie angeblich bekämpfen... namens Microsoft.
Fair...aber mal abwarte. Sonen Schritt wär innerhalb vo de nögschte 3 Jahr durchus denkbar. Ire momentani Fokus lit aber glaubs noimeds andersch. Endi Jahr wird s Vive released und mues bereits es paar Wuche spöter mitem Rift konkurriere. VR wird entweder en risige Markt oder en Flop. Ich tendiere mal zu ersterem...und Valve isch ganz vorne mit debi.
Si hend Steam, Steam Link, Steam Machine, Steam Controller und es verdamt geils HMD
(und HL3
).
Ribit hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Sicher suckt DRM, aber das ischmer trotzdem na lieber als GOG ufeme proprietäre Betriebssystem.
GOG Games gibts auch für Linux, wird dort auch immer häufiger unterstützt und auch viele Mac Games. GOG Galaxy hat zwar (noch) keine Linux Version, es ist aber offenbar in Planung, also das ist noch alles offen. Der Client ist ja noch ganz neu, sie sind klar nicht auf Augenhöhe mit dem mächtigen Steam, allerdings haben sie noch viel offenes Potential und ich unterstütze es so gut ich kann.
Klar isch GOG Galaxy interessant. S lauft nur nid uf mim OS drum ischsmer im Moment no zimlich egal. Weisch, jahrelang hets uf Linux überhaupt kei bruchbari Spiel ge was unter anderem au dra lit, dass d Distributione nie defür usgleit worde sind...und denn chunt eines Tages Valve deher und fixt eis Problem nachem andere...und das sind nid grad chlini Problem gsi. Vom Kernel bis zum fertige Spiel mit OpenGL. Wie bereits erwähnt sind mittlerwiel au d Engines nazoge. Nebst de bereits erwähnte natürlich au no d Source Engine. Linux Versione sind für d Entwickler jetzt nur no ein Klick entfernt...s isch kei Frag me vo "entweder oder" sondern "Compile for Linux" und fertig. Das anderi jetzt ebefalls naziend isch natürlich super, aber mer seted debi halt scho nid vergesse wemer das z verdanke hend. Wenn GOG Galaxy denn mal chunt probieris gern mal us...