E3: Sony

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: E3: Sony (JETZT!!!)

Beitrag von Bejita »

evo hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Du versteisch es nid, FF7 isch für PS eifach wie Zelda für Nintendo,
s original ff7 isch damals übrigens au uf pc use ko.
Ig weiss, ha ig keis Problem dermit, PC isch nie e Konkuränz gsi, ha ig nie im gringschte aus gameplatform agluegt. Ussert natürlech für command and conquer
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:die kickstarter kampagne isch ja nur dazue da zum zeige, wie viel sich defür interessieret.
de rescht finanziert dänk sony. logisch.
Gloube ig oh, aber äbe es wird scho e huere stange choste, aber lieber gäud dert ine butterä, statt i so behinderti deals mit activision für Destiny, oder no viu schlimmer für dä CoD Ghüder. Ausem i auem chunt de Shenmue villech 2018 / 19 , und ff7 Remake villech 2017, si si ja agäblech glich scho sit 2013 dranne
Bild
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Ich han d'PK nöd gseh, aber wer FF7 Remake akündigt hät automatisch gunne.

Jetzt gits doch en Grund das Grät z'chaufe, will ich warte nöd no länger bis d'Xbox Version chunt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Gurgelhals hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Wenn me luegt, i welem Zuestand Square Enix isch, denn chanmer durchuus skeptisch sii bim Remake vo FF7. Ich hoff natürlich, dass sie alles vom Original drii lönd etc. etc.
Aber dr erst Gedanke isch halt scho: "Wie wends das mache? Und mit wellne Ressource?"
Das. Plus no d'Tatsach, dass es wohl früehstens i 2 Jahr usechunnt (wänn überhaupt). Die händ ja erst akündiget, dass sie "mit de Entwicklig agfange händ". Findi chli komisch bzw. im Fall vo eme Remake eigentlich nöd abracht. Remake chan me akündige, wänn's innerhalb vo plus / minus 9 Mönet erschiined. So macht's chli de Idruck vo wäge "mir händ susch nüt z'zeige, also zeiged mer halt en CGI-Trailer vo eme Remake, wo dänn i zwei, drü Jahr mal erschiint".
Mal abwarte...hüt isch au no d Square-Enix Keynote....die hend ja sicher nid scho alles via Sony wele spoilere...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: E3: Sony

Beitrag von Herr Rossi »

schiss uf sephirot und ygritte, DE FUCKING LETSCHT WÄCHTER CHUND :panik: :panik: :panik: :panik: :panik:

[yt][/rSQjT44lisUyt]
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Bejita hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:K, s isch bis jetzt würklich di bescht Keynote gsi. Nur s Morpheus het mi zimlich enttüscht. Keis Datum, kein Priis und d Spiel gsend au nid grad psunders us. Wenn die sich nüt bessers überlegeds denn flopts :?
FF7 Remake isch Real, und ig ha e rise Boner gha, bis ig ha gläse play it first on playstation, wenn das für e MS Konsole chunt, isch das e rise uhuere Entüschig.
WARUM BISCH DU SO!!???

Das isch top of the list gsi bi mir sit ichs 7i gspielt han, aber irgendwie hett bim Trailer nöd ganz de Funke wele übere springe bi mir :?
Aber sicher nöd wils nöd PS4 exklusiv isch. Isch doch super wenn so viel Lüüt wie möglich das Spiel game chönnd. FUTZDUMM!
Aber mit wem diskutiert ich eigentlich über DAS THEMA? Egal.
Du versteisch es nid, FF7 isch für PS eifach wie Zelda für Nintendo, möcht mau luege wie d lüt würde reagiere wenn das ufs mau für d xbone würd cho, usserdem bi ig bi witem nid dr einzig wo pisst isch faus das söt für d xbone cho. I schisse druf öbs d xboner chöi spile, i hoffe es und bäte derfür dases NIE für die ghüder Konsole wird cho. Aber agäblech isches Gott sei dank s gliche wie bi Sf5, PS4 und PC.
Ich ha scho tuusig Mal gseit, dass es mir scheiss egal wär wenn es Zelda für ä Xbox oder Playstation usecho wird. Hauptsach es wird immer no vo Nintendo entwicklet. Genau um das gahts und um nüüt anders. Brüelsch du au wenns Taxi kein Prius, sondern en Civic isch? Isch nämli öppe genau s'gliich. Wenn dir die Firma immerhin irgend öppis guets mache würd. Sie wennd eifach s'Geld i dim Portemonnaie SO WIE ALLI ANDERE AU. Mag sii das Sony momentan chli sympathischer uuftritz und ja, d'Xbox One suugt Schwänz, hett d'PS3 aber au!
Aber ebe egal, Hirnwösche sind schwierig zum rückgängig mache.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Bejita hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:K, s isch bis jetzt würklich di bescht Keynote gsi. Nur s Morpheus het mi zimlich enttüscht. Keis Datum, kein Priis und d Spiel gsend au nid grad psunders us. Wenn die sich nüt bessers überlegeds denn flopts :?
FF7 Remake isch Real, und ig ha e rise Boner gha, bis ig ha gläse play it first on playstation, wenn das für e MS Konsole chunt, isch das e rise uhuere Entüschig.
WARUM BISCH DU SO!!???

Das isch top of the list gsi bi mir sit ichs 7i gspielt han, aber irgendwie hett bim Trailer nöd ganz de Funke wele übere springe bi mir :?
Aber sicher nöd wils nöd PS4 exklusiv isch. Isch doch super wenn so viel Lüüt wie möglich das Spiel game chönnd. FUTZDUMM!
Aber mit wem diskutiert ich eigentlich über DAS THEMA? Egal.
Du versteisch es nid, FF7 isch für PS eifach wie Zelda für Nintendo, möcht mau luege wie d lüt würde reagiere wenn das ufs mau für d xbone würd cho, usserdem bi ig bi witem nid dr einzig wo pisst isch faus das söt für d xbone cho. I schisse druf öbs d xboner chöi spile, i hoffe es und bäte derfür dases NIE für die ghüder Konsole wird cho. Aber agäblech isches Gott sei dank s gliche wie bi Sf5, PS4 und PC.
Ich ha scho tuusig Mal gseit, dass es mir scheiss egal wär wenn es Zelda für ä Xbox oder Playstation usecho wird. Hauptsach es wird immer no vo Nintendo entwicklet. Genau um das gahts und um nüüt anders. Brüelsch du au wenns Taxi kein Prius, sondern en Civic isch? Isch nämli öppe genau s'gliich. Wenn dir die Firma immerhin irgend öppis guets mache würd. Sie wennd eifach s'Geld i dim Portemonnaie SO WIE ALLI ANDERE AU. Mag sii das Sony momentan chli sympathischer uuftritz und ja, d'Xbox One suugt Schwänz, hett d'PS3 aber au!
Aber ebe egal, Hirnwösche sind schwierig zum rückgängig mache.
Hirnwösch ja isch klar, i ha die ganzi Konferänz vo a bis z nume kritisiert, däheim stöh bi mir nume no samsung grät bis uf ps4 und vita, dä mit em Sony fanboy klappet nüme ;)
FF7 isch eifach Speziell und fertig, das het nüt z sueche uf dr Bone, und es wird ou nid cho, btw Shenmue 3 ou nid :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer: :wixer:
Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

S chunt sicher au für de PC, sprich Windows 10...und wenns für Windows 10 chunt gits au eis für d Box, chum klar demit. Ich hans vor 23982019 Jahr au mal schad gfunde, dass es Final Fantasy ufere Sony Konsole und nid bi Nintendo veröffentlich wird...ez isches normal, so what...
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Re: E3: Sony (Morn, 03:00)

Beitrag von Goran »

Xinobrax2 hat geschrieben:E3 Keynotes live z luege het rituelle Charakter. Wemer sich s Zügs eh nachträglich aluegt isch di ganz E3 irgenwie chli überflüssig...

PS: Mir isch klar dases sinnlos isch...macht aber trotzdem Spass :sabber:
Ich han immer alli drü glueged. Jetzt das jahr erscht nintendo vis jetzt :-(
Es isch nöd sgliche. Mer mues si luege
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

LuiStyle hat geschrieben:Wenn Shenmue würkli exklusiv für PS4 kunnt, kaufi ä PS :idea:
und suscht :sleepy:
Chaschescau ufem pc game. Was häsch den jetzt für e konsole?
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Bejita hat geschrieben:
Han pks nonig glueged aber eis mueni säge bin wäge morpheus mega entüscht. Hsn mi uf das teil gfreut und dänn gse dases super konzept alles durdacht (de rift helm) afangs 2016 uf de bone usechunt. Wänn sond jetzt bi morpheus nöd gasgit chauft das niemert.

Srift isch monentan für mich s bessere produkt mit bessere spiel
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

S Rift isch nur bedingt Bone kompatibel. Schinbar chasch d Games eifach ines virtuells Kino streame. Oni 3D, oni Headtracking im Spiel...insofern isches zimlich irrelevant. S git jetzt scho 3D Kino Tools für s Rift wot grundsätzlich alles chasch dri streame...theoretisch au PS4 oder Gameboy...

Für richtigs VR uf Konsole müend sich d Lüt wohl na bis zur nögschte Konsole gedulde...

..und was s Rift betriift, s Vive vo Valve gset einiges vielversprechender us.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Bejita hat geschrieben:
Uncharted 4 wird aues zerberstä isch aber klar gsi. Morpheus wird floppe, remember my words. Vorallem wei si zwüsche 300-400.- verlange > Fail
Horizon gseht total verschisse us, und die rothäärigi Bitch närvt mit ihrem gelabere.
Dream, sehr innovativ, wunder schön, aber nid mi Gschmack...
Call of Duty, wenns beschisniger nüm cha wärde hout sich Sony d Marketing Rächt... HUERE DUMM
Das mit Shenmue 3 finge ig ou e huere Witz, was lö si dr Suzuki la bättle, statt sich eifach d exklusiv Rächt z sicherä, unds finanziere. Ah ja cho duets de 2020 :typej: :typej: :typej:
The last guardian, dass game wird wunderschön ja, aber hei, wieso zum tüfu gseht das kei milimeter besser us aus ano 2009???
Wennd so entüscht Bisch dann chauf der doch e Xbox one . Was häsch erwartet? Oder verstahn ich dich falsch?
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

Goran hat geschrieben:
LuiStyle hat geschrieben:Wenn Shenmue würkli exklusiv für PS4 kunnt, kaufi ä PS :idea:
Im moment nur Wii U und alli lastgen Konsole, aber PS4 wirdi warschindli kaufe wenns ä Retail Disc git!
Was leider im moment nöd dä fall isch :( oder hani öpis falsch verstande uf Kickstarter?!?
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Xinobrax2 hat geschrieben:VR het ufere Konsole eifach kei Chance wenns nid vo Afang a bundlet wird. D Zielgruppe isch scho uf e einzelni Konsole igschränkt...und denn wird si na zuesätzlich durch türi extra Hardware igschränkt...für d Entwickler isch das zimlich unineteressant, emel zumindest was exklusivi Titel betrifft.

Aber egal...alles andere a de Keynote het me oder weniger verhebet. S wird schwirig für Nintendo das no z toppe.
Wägen VR wär weiss ob recht häsch oder nöd. Ich Wörts nöd mit de Wii vergliche. Es sich öppis neues wo mer söt probiere. Mer weiss nie. Neue interessiert Lüt. Und wer weiss wenns viel chaufed Chan mer ja später au de pries sänke. Also ich Kauf morpheus und rinkt und hab freud das neues Zugs bringen und öd nume das wo für masse isch. ändli macheds au Oppis für eus treui consumer.

Shenmue 3
FF7 Remake und no andere Remakes, de helm Opis neus.

Microsft Rare Collection, Halo 5, und vor allem Gears of war.

also han PK's nonig glueged aber so vom läse har findi beidi interessant. sind super gsi sicher.

Nintendo halt nod so aber unterstütz witerhin all drü Hersteller. hab ja alle drü und new nintendo 3ds usw. :-)

Für mich steht eifach nintendo für spielspass und die treue fans. Sony und Microsoft sind me für Masse wo mitschwümed.

GTA V isch super gmacht grafisch etc. Aber null interssse. halb stund gspielt. Gfallt mer nöd so. obwohls es guets spiel isch. Ich halt alles Geschmacksache und die hütig Jugend schwimmt halt Mittel Strom mit und lügt nute uf Grafik usw. egal. so isches. ich find eifach nöd ok wenn mer egal weil Firma vo dene fertigmacht. die Hände öd eifach die richtige entscheidige treffe und alle friede zstelle.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Trunks hat geschrieben:Ich han d'PK nöd gseh, aber wer FF7 Remake akündigt hät automatisch gunne.

Jetzt gits doch en Grund das Grät z'chaufe, will ich warte nöd no länger bis d'Xbox Version chunt.
Ich find nöd das recht häsch. Wer vo de hütige masse chauft sich scho ff7 vo de hütige jugendliche? niemert. damit chönds nume in japan punkte.
Es chaufeds dann eifach die alte wos i de Jugend gspielt händ. Die hütige jugendliche spieled CoD, Fifa, GTA usw.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

LuiStyle hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:
Im moment nur Wii U und alli lastgen Konsole, aber PS4 wirdi warschindli kaufe wenns ä Retail Disc git!
Was leider im moment nöd dä fall isch :( oder hani öpis falsch verstande uf Kickstarter?!?
Es chunt scho, mach der kei Sorge. Es chan doch nöd si das si vo de Lüt Gäld nämed und nachher heissts es chunt nöd use. es chunt scho.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Das isch no interessant wäge Shenmue 3:

http://mag.shock2.info/kolumne-shenmue- ... -kampagne/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vorallem das wos schriebed findi scho ächli frech vo Sony, aber wass sölls hauptsach es chunt use :-D

Kickstarter sollte für große Unternehmen wie Sony nicht als Werkzeug dazu dienen, die Fanbasis eines Projekts auf Rentabilität abzuklopfen.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Scho so.... die Bazillen stecken ihre Asselglieder überall rein, und Kickstarter wurde hier halt klar missbraucht da Shenmue bereits ein Hauptinvestor hat, nämlich Sony. Also sie versuchen halt echt mit allen Mitteln an ihre Kohle zu kommen. Schlussendlich aber ist mir das Wichtigste dass sie das Projekt Shenmue irgendwie und in angemessener Art und Weise durchbringen, der Rest ist leider eher zweitrangig.

Kickstarter ist normalerweise dazu da als essentielle Starthilfe zu dienen ohne dass man zu diesem Zeitpunkt bereits grosse Investoren an der Angel hat, aber wie gesagt... das Wichtigste ist dass sie das Projekt angemessen durchbringen.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Uncharted 4 wird aues zerberstä isch aber klar gsi. Morpheus wird floppe, remember my words. Vorallem wei si zwüsche 300-400.- verlange > Fail
Horizon gseht total verschisse us, und die rothäärigi Bitch närvt mit ihrem gelabere.
Call of Duty, wenns beschisniger nüm cha wärde hout sich Sony d Marketing Rächt... HUERE DUMM
Das mit Shenmue 3 finge ig ou e huere Witz, was lö si dr Suzuki la bättle, statt sich eifach d exklusiv Rächt z sicherä, unds finanziere. Ah ja cho duets de 2020 :typej: :typej: :typej:
The last guardian, dass game wird wunderschön ja, aber hei, wieso zum tüfu gseht das kei milimeter besser us aus ano 2009???
Wennd so entüscht Bisch dann chauf der doch e Xbox one . Was häsch erwartet? Oder verstahn ich dich falsch?
Mä het uf dr Ps eifach höcheri asrpüch ;)
Was wot ig mit dr Xbone, git ja nüt für das Grät ussert Gears of War, aues angerä gits in besser uf dr Ps4. Weles s besserä Network isch isch natürlech Gschmackssach
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:
Trunks hat geschrieben:Ich han d'PK nöd gseh, aber wer FF7 Remake akündigt hät automatisch gunne.

Ich find nöd das recht häsch. Wer vo de hütige masse chauft sich scho ff7 vo de hütige jugendliche? niemert. damit chönds nume in japan punkte.
Es chaufeds dann eifach die alte wos i de Jugend gspielt händ. Die hütige jugendliche spieled CoD, Fifa, GTA usw.
Ja genau das si d Zielgruppe für Xboners, öpis angers verchouft sich nähmlech nid uf dr Xbone, därum wird 2017+, wenn d Ps4 scho 3:1 oder höcher Vorsprung het, wird sich e Xbone Version vo FF7 gar nüm rändiere, würd me gäud verschleudere aus inä lol.
Mä wirds de am TR gseh, serigi Games nume ( im däm fau zitexklusiv ) für d Bone schade am Ruef vom Entickler ( mä hets ja gseh denn uf dr Homepage ) und häufe dr Bone so guet wie gar nüt.
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:Das isch no interessant wäge Shenmue 3:

http://mag.shock2.info/kolumne-shenmue- ... -kampagne/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vorallem das wos schriebed findi scho ächli frech vo Sony, aber wass sölls hauptsach es chunt use :-D

Kickstarter sollte für große Unternehmen wie Sony nicht als Werkzeug dazu dienen, die Fanbasis eines Projekts auf Rentabilität abzuklopfen.
Verstah nid was si its gränne, ohni Sony wär das Spiel nie entstange, MS hät dert nie gäud ine butteret, oder hei nid chöne wüäu s Budget sicher ou scho grösser isch gsi. Und das zuesätzlechä Gäud vo 5 Millione wos wahrschinlech wird erreiche, hiuft am Suzuki wie Sony, und zeigt ihne glichzitig ou wie populär das ganze no isch!
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Wie isch Sony gsi a de E3? Ha gar nüt mitbecho. Verzellet
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Bejita hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Mä het uf dr Ps eifach höcheri asrpüch ;)
Was wot ig mit dr Xbone, git ja nüt für das Grät ussert Gears of War, aues angerä gits in besser uf dr Ps4. Weles s besserä Network isch isch natürlech Gschmackssach
Was is h mit de third party spiel? Die chömed ja sowie uf de bone und ps4 use
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Bejita hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:

Ja genau das si d Zielgruppe für Xboners, öpis angers verchouft sich nähmlech nid uf dr Xbone, därum wird 2017+, wenn d Ps4 scho 3:1 oder höcher Vorsprung het, wird sich e Xbone Version vo FF7 gar nüm rändiere, würd me gäud verschleudere aus inä lol.
Mä wirds de am TR gseh, serigi Games nume ( im däm fau zitexklusiv ) für d Bone schade am Ruef vom Entickler ( mä hets ja gseh denn uf dr Homepage ) und häufe dr Bone so guet wie gar nüt.
Es wird scho ächli schwirig für microsoft aber wenn mer zruggblickt isch xbox360 au mega vorus gsi und sony häts glich gschaft bi de ps3 wieder nazhole
Antworten