Ich bin doch selber en Verfechter vo "Gameplay vor Grafik"...aber s git glich irgendwo no e Grenze
Wartedmers mal ab...vilicht wirds bis zum Release ja no besser...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 16 Jun 2015 20:51, insgesamt 1-mal geändert.
Wie gseit: Isch Sparprogramm-Mode Nintendo. Jetzt chunnt die üeblichi 1.5-jährigi Durststrecki bis zur nörchschte Konsole und Nintendo wird sich i däre Phase (mit Usnahm vom Xenoblade) usschliesslich mit Spieli mit massvollem Entwickligsbudget, 3DS-Titel und Amiibos über Wasser halte.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bin doch selber en Verfechter vo "Gameplay vor Grafik"...aber s git glich irgendwo no e Grenze
chum etz ...findsch echt so schlimm?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
ich wünsch mir so sehr neui 2d Castlevanias, geili sidescroll-prügler und so züüg. weisch wiä hani jubiliert wo piersolar usecho isch?
wirde glaub eifach alt
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich bin doch selber en Verfechter vo "Gameplay vor Grafik"...aber s git glich irgendwo no e Grenze
chum etz ...findsch echt so schlimm?
Ja nei nid schlimm...aber d Kluft zwüschet de Wii U und de Konkurrenz wird so oder so scho jedes Jahr grösser...miteme wunderschöne Artstyle wie bim Mario Kart oder em neue Zelda chönds das guet kaschiere...aber weni denn sowas gsene tuets scho fasch chli weh. Ich zwifle nid dra, dases es super Spiel wird...aber sowas isch technisch eifach nüme zitgemäss...
goldeney het recht guet usgseh und sogar top animatione gha. usserdem gseht starfox ehrlich gseit au spielerisch bisher total langwilig us. das isch eifach en rohrkrepierer. ich denke effektiv, dass nintendo d'entscheidig troffe het de wiiU z'versenke und die meischte ressource an NX usglageret het füres guets launch lineup, und es würdmich au ned überrasche wenns zelda wiiU wie twilight princess crossgen wird.
Gurgelhals hat geschrieben:Wie gseit: Isch Sparprogramm-Mode Nintendo. Jetzt chunnt die üeblichi 1.5-jährigi Durststrecki bis zur nörchschte Konsole und Nintendo wird sich i däre Phase (mit Usnahm vom Xenoblade) usschliesslich mit Spieli mit massvollem Entwickligsbudget, 3DS-Titel und Amiibos über Wasser halte.
wo isch i dere generation überhaupt mal was glofe bi nintendo? schad, kei ahnig ob das uf duur guet chunt, online sinds immer nah i de steizit. entweder sie chaufets s knowhow endlich oder aber sie söllet ufkauft werde.
Moff hat geschrieben:mario kart 8 isch es wunderschöns spiel, eis vode schönste die gen.
bi star fox hend sie sich eifach kei müeh geh, punkt.
This.
Isch wükli sehr sehr enttüüschend. Grafik isch tatsächlich nöd wichtig, aber de Charme und de isch überhaupt nöd vorhande da. Sogar Lylat Wars gseht besser uus, das meh Details hett und eifach viel meh liebi drin steckt. Zumindest bis jetzt. Aber wenns das Spiel 2015 wennd usebringe und sich tatsächlich no es paar Sache verändere sölled optisch, denn müends uhuere Gas geh.
Es gseht aber ebe wükli au spielerisch scheisse uus. WiiU Pad Integration findi sogar no easy, aber bi Starfox wott mer flüüge und nöd mit Roboter umelaufe. Es neus Lylat Wars mit meh Levels, neue Iefäll und gueter Optik wär sowas vo guet gsi, wils sit em Rogue Leader eifach kei söttigs Game meh geh hett.
Speaking to IGN during an interview ahead of its Digital Event, Shigeru Miyamoto explained the team was currently focusing on creating a high-quality single-player experience, and didn't want to be sidetracked.
"So, we're really prioritising getting this new game playing at 60 frames-per-second," he said. "In previous Star Fox games we had focused a lot on dogfighting, but here we're really focused more the single-player experience.
"Of course, as we continue on and once people get a feeling for the game... as the process continues if we find that we do think it'd be really good we'll definitely consider it, but right now we're not."
evo hat geschrieben:und isch das in irgend ere form relevant? immer alles vergliiche und bewärte ->
Ja isches. Wil Lylat Wars genau das isch wo alli wennd vo Star Fox und so fantastisch das Spiel au isch: Es wär absolut machbar zum en neue und bessere Teil zmache. D'Bewertig am Schluss isch mir recht egal, aber s'Game gseht ganz eifach nöd nach viel Spass uus und wie scho aadüütet fehlt mir d'Liebi wie zum Biispiil bimene Yoshis Wooly World. Es gseht völlig chalt und plump uus.