Min Samsung TFT isch nach nid mal emne Jahr kaputt gange, überall ganzi Pixelstreife wo usfalle si. Fark. Isch logischerwiis uf Garantie ustuscht worde und geit bis jetzt guet. Aber isch glich fark gsi ohni Monitor
das isch mi erst samsung tv. mou luege wie lang daser het, und ebe ha jo 5 johr garanti.
aber s bild
ha geschter chli cod gamet. het mi dünkt dases chli verzögeret isch. aber muess de mou chli lenger game, de gsehnis de.
TypeJ hat geschrieben:SO EN BULLSHIT, aber danke für din bitrag :typej:
lokal bmups und lokal/pc ego shootere ja vo mir us. aber über xbox live, mit pad, mit auto aim merkes sicher nid meh als 00.01% ob jetzt 40ms oder 20ms hesch.
TypeJ hat geschrieben:wenn viel shooter gamesch settsch ken samsung chaufe, hohe Input Lag!
de isch Plasma oder Philips ziemlech super...han mi gad echli iglese das weekend, philips 7605, 5605 reihe sind bi rund 10ms input lag, plasma na bits drunder...samsung isch bi 60ms und meh, unbruchbar für shooter
99.9% merke de lag überhaupt gar nöd. erst recht nöd wenn mer ufere konsole übers internetz spilt.
findi ebä au immer. bsunders wod konsole usb und bluetooth händ aafange verwände hät das au niemert gstört, dass das dä lag erhöht. und da redet mer nöd vo 5ms sondern vo 50ms...