Ich bi jo erscht sitt es paar Johr Zelda fan...aagfange mit Minish Cap und Celda sowie between two Worlds. Die drei hend mi sehr in bann zoge und hend mi lang nümmi vo dr Konsole ewäg loh. Guet. Nach dene 3 bini langsam in e gwohnheit kho. d Story meischtens gliich, dr uffbau au etc etc....HALT...alles positiv, isch kei abwärtig! Ich liebs, wenn me sich imene Game grad zrächt kunnt und wohl fühlt!!...doch mit TriForce Heroes wirsch eigentlich völlig vo de gwohnheite ewäg grisse. Uff dr between two Worlds Engine hend Nintendo mit TriForce es Game entwicklet, wo derart genial isch. Ich ha am Zyschtig obig zum erschte mol mit minere Frau krach kha, will i dr ganz Obig zocket ha. Zu dritt bisch unterwägs...Online oder offline. Wobii Online um einiges eifacher isch, als Offline. Aber au Offline spielt sichs guet, wenn au e bitts umständlich.
Gnueg babblet...do es paar Pics und es Filmi.
Es isch phantastisch!!!!
ALBW isch fantastisch und mis GOTY gsi, aber das interessiert mi gar nöd, zelda isch für mich ein single player erfahrig.
ich weiss es gaht au allei aber das hani scho bi 4swords versuecht und hetmer ned passt
finds total schad hends keis normals ALBW sequel gmacht
Mit Freunden ist's tatsächlich am besten, mit Fremden lagt es in 50% der Fälle wie Seuche. Hab aber eh keine Zeit dazu momentan wegen Halo und Project Zero. ^^
you put hat on frog and you become frog everyone loves it