Moderator: Avenger
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Erholter?Herr Rossi hat geschrieben:Ja mit öv muesch chli me Ziit irächne, defür bisch erholter. Früener hamer jede Herbscht es Auto kauft und im Früelig wider verchauft. Merke sit ich es GA ha dasi entschpannter bi!
Herr Rossi hat geschrieben:Drum wohne wo mer schaffet, bescht!
De Zämehang mit de Grippe verschtoni nid, ha si nur ca. all 5 Johr mol churz. Verschpötige im ÖV sind so ärgerlich wie Stau uf de Autobahn wäg Unfall etc. Isch jo au afigs meh d Regel als d Usnahm.Jones hat geschrieben:also ig bi nid entspannter...
verspätig, verpassti aschlüss, überall komischi lüt (insbesondere ir city) und holsch dir 2 x im jahr d'grippe... lol
Ich bi 5 Johr lang als Servicetechniker uf de Schtross gsii, Stadt und Agglo Luzern, Zug, Nid- und Obwalde. Jetz wider, aber zum Glück nur ca 30% und ich darf sozäge überall parkiere dank Bewilligung für Fahrzüg im öffentliche Dienscht", zum Glück.Marco_in_motion hat geschrieben: Du bisch nöd regelmässig gfahre und häsch somit zwenig Praxis gha ...scho klar bisch dänn gstresst hinder em Stürrad....
...Wämmer ständig Auto fahrt isch das was ganz anders als nume es paar Mönet.
zvill kapitalischteHerr Rossi hat geschrieben:Züri glaubs scho meh aber det wohne wär mer eh zwider.
rolf, so gahts mir ufem land.Jones hat geschrieben:überall komischi lüt (insbesondere ir city)
Jones hat geschrieben:dr zwirrlibatz isch äuä sone städter wo nix anders kennt und d'wäut ar stadtgränze ufhört...![]()
anders chame sich sone ussag würklech nid erkläre... :typej:
nomal eifacher für dich: was hett was ich gschriebe han mit kantönligeischt ztue?Herr Rossi hat geschrieben:Schlechts Erinnerigsvermöge oder Läsefuul?zwirrlibatz hat geschrieben:Zämehang?Herr Rossi hat geschrieben:Kantönligeischtlosigkeit
Definier komisch...zwirrlibatz hat geschrieben:rolf, so gahts mir ufem land.Jones hat geschrieben:überall komischi lüt (insbesondere ir city)
zwirrlibatz hat geschrieben:ah jä so.
en Intelligänte wiederum redt vo ästhetischem Empfinde und gseht kän Kantönligeischt drin.
Luegs positiv ah; in Bern hets ganz bestimmt weniger Hipster und meh Rockerzwirrlibatz hat geschrieben:ah jä so.
en Intelligänte wiederum redt vo ästhetischem Empfinde und gseht kän Kantönligeischt drin.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast