Xenoblade Chronicles X [WiiU]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S'Gägner-Spawning isch zwüschedure au starch gwöhnigsbedürftig. Zum eine poppeds usem Nichts uf und zum andere landets au gern mal direkt uf mir.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
zeig mal bitteGurgelhals hat geschrieben:Das ständige uh uh yeah yeah i de Basis närvt scho mal tödlich
edith: ich hab's:

https://youtu.be/fpFHH_vXVno?t=2h53m50s" onclick="window.open(this.href);return false;
bizarre kombination, Firefly meets Jet Set Radio
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Genau dasPlanetHarrieR hat geschrieben:zeig mal bitteGurgelhals hat geschrieben:Das ständige uh uh yeah yeah i de Basis närvt scho mal tödlich
edith: ich hab's:![]()
https://youtu.be/fpFHH_vXVno?t=2h53m50s" onclick="window.open(this.href);return false;
bizarre kombination, Firefly meets Jet Set Radio

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich chaufs de wenns e Audio Patch git, zerscht no de Witcher endlich afoh
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahrGurgelhals hat geschrieben:Genau dasPlanetHarrieR hat geschrieben:zeig mal bitteGurgelhals hat geschrieben:Das ständige uh uh yeah yeah i de Basis närvt scho mal tödlich
edith: ich hab's:![]()
bizarre kombination, Firefly meets Jet Set RadioWas soll der Scheiss? Wenn es wenigstens auf der lol-Ebene funktionieren würde - "Southern Rock Hip-Hop made in Japan" hätte ja zumindest auf dem Papier das Potential dazu -, aber für das ist es einfach zu schlecht gemacht.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Im moment kanni no keis urteil gäh han eifach no zwenig gspielt, dä Online modus nonig freigspielt
Trotzallem wotti hüt Abig online zocke! Isch öper däbie

Trotzallem wotti hüt Abig online zocke! Isch öper däbie

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ufem land (
) isch d'musig besser. phew...
woher brchum ich es titanium mässer zwöi??? die rindviecher dete dropped ömel gar nüt.

woher brchum ich es titanium mässer zwöi??? die rindviecher dete dropped ömel gar nüt.
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han ächt dänkt, das Game hegi Autosave Funktion.. Mini ganz Session vo geschter isch futsch
Wieder zrugg uf Level 11 :-/

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
So, es nimmt langsam fahrt uf, aber ich chume bi gfühlt 60% vo de Spielelement nach wie vor nöd drus 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Momentan tue ich eifach alles abeprügle und i de stats alles für blaui zahle uswächsle.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
Wemme binere Mine e Mine Probe inezwirblet und es staht gliich immerno Mining Resources = None, wamunidrugge?
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Genau ich chum au nöd ganz druss! Aber das chunnt scho guet mit dä ZiitGurgelhals hat geschrieben:So, es nimmt langsam fahrt uf, aber ich chume bi gfühlt 60% vo de Spielelement nach wie vor nöd drus

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
bisch am buure dete?zwirrlibatz hat geschrieben:Rägne tuets nie wenns sött
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
#TeamTatsu
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ein queschtmonschter chunnt nume bi räge, bis jetz 1x passiert.geosnow hat geschrieben:bisch am buure dete?zwirrlibatz hat geschrieben:Rägne tuets nie wenns sött
Chume überhaupt nöd drii. Tolli grafik wiiuwiiuwiiu aber ähm.... susch... s'würkt wie eis vo de "coole" aber fahle spieli wo eigetli uf e playstation ghört. S'erschte xenoblade hett mich au nöd ganz vo afang ah inegnoh aber s'hett wäg sim scharm plötzli gfunkt. Da rächne ich nüme drmit, will ebe kei scharm. Kei Reyn time. Drfür e unändlich närvigi Göre, wär (usserhalb vo japan ömel) findet das hüt no e tolli spielufwärtendi idee?
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Langsam han ich glaubs dä dräh dusse.. Bin jetzt uf lv. 21.. äs fangt langsam a richtig spass z'mache 

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Mer kanns nöd glaube, aber ich finds guet!
Chume zwar immer nonig ganz drus mitem Kampfsystem, aber s'erkunde, Sonde setze und levle macht fun
D'Welt gseht eifach traumhaft us und isch mega gross, so öpis hani uf ä Nintendo Konsole nonie gseh:sabber:
Dä Sound isch isch in NLA würkli katastrophal! Aber lang haltetmer sich det eh nöd uf (zumindest ich
). Mer verbringt viel Ziit mit Levle und erkunde
Was ich immernonig checkt han wie kannmer mit Frends zäme zocke?!?

Chume zwar immer nonig ganz drus mitem Kampfsystem, aber s'erkunde, Sonde setze und levle macht fun

D'Welt gseht eifach traumhaft us und isch mega gross, so öpis hani uf ä Nintendo Konsole nonie gseh:sabber:

Dä Sound isch isch in NLA würkli katastrophal! Aber lang haltetmer sich det eh nöd uf (zumindest ich

Was ich immernonig checkt han wie kannmer mit Frends zäme zocke?!?

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mousch glaubs ane konsole i de stadt/nööchi barracke... oder hetts nöd im pausemenu irgendwas bi "social".... oder bim starte chunnt doch e drüfachi option, det irgendwas mit "squad" wähle....?LuiStyle hat geschrieben:Was ich immernonig checkt han wie kannmer mit Frends zäme zocke?!?
weiss nüme

drfür weiss ich jetz was mich a de musig stört: es isch musig für lüüt wo de Marc Sway guet finde.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 07 Dez 2015 22:12, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich hans afange gspüüre, wo ich i die zweit Region cho bin. Fantastisch.
Was halt chli fählt isch de dramatischi Drive, wo s'Xenoblade wäg de starche Hauptfigure und em storymässig sackstarche Afang gha hätt (de Agriff uf d'Colony 9 und so). Defür gitt's gameplaymässig einiges meh här; i däre Beziehig schiints extrem riichhaltig z'si, kein Verglich mit Checklischte-Bullshit à la Dragon Age: Inquisition und Assassins Creed. Wichtig - grad au bezüglich Story und Drama - isch glaubs eifach, dass me gar nöd erst afangt grinde und die Basic Missions, wo's vom Computer gitt, gar nöd erst macht (bzw. sie eifach als optionale Bonus buecht), will me das gar nöd mues. Was primär öppis härgitt, sind (näbed de Hauptmissione) offebar an erster Stell mal d'Affinity Missions und dänn d'Normal Missions (die wos vo NPCs mit rotem Fragezeiche gitt).
Was halt chli fählt isch de dramatischi Drive, wo s'Xenoblade wäg de starche Hauptfigure und em storymässig sackstarche Afang gha hätt (de Agriff uf d'Colony 9 und so). Defür gitt's gameplaymässig einiges meh här; i däre Beziehig schiints extrem riichhaltig z'si, kein Verglich mit Checklischte-Bullshit à la Dragon Age: Inquisition und Assassins Creed. Wichtig - grad au bezüglich Story und Drama - isch glaubs eifach, dass me gar nöd erst afangt grinde und die Basic Missions, wo's vom Computer gitt, gar nöd erst macht (bzw. sie eifach als optionale Bonus buecht), will me das gar nöd mues. Was primär öppis härgitt, sind (näbed de Hauptmissione) offebar an erster Stell mal d'Affinity Missions und dänn d'Normal Missions (die wos vo NPCs mit rotem Fragezeiche gitt).
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
guet zwüsse. merci. denn machi dete nöd unnötigs.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wrum klass wächsle? bzw wa genau passiert da? skills'n'arts göhnd verlore???
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wichtig isch glaubs de Reihe nah vor allem folgendes:
I. Story-Quests. Logisch. Jedes Story-Quest hätt aber im Normalfall irgendwelchi Vorussetzige.
II. Affinity Quests: Das sind die mit Fleisch am Chnoche. Ich han über Affinity Quests z.B. scho zwei neui Partymitglieder und d'Elma und min Hauptcharakter e neui Art becho. Und sie gäbed verhältnismässig viel EXP und Gäld.
III. S'FrontierNav-Netz mit Probes usbaue. Erstens will's teilwiis Vorussetzig für d'Story-Quests isch, zweitens will's wertvolli Infos uf de Charte gitt und drittens will's regelmässig Gäld und das Miradium-Züügs gitt. Isch nöd müehsam, will's quasi automatisch bim Erkunde vo de Wält machsch und d'Pünkt det au vo wiitem sichtbar sind.
IV. Normali Quests mache. Die meischte wo ich gfunde han sind im übrige entweder uf de Charte izeichnet gsi (es Sächseck mit eme Fragezeiche atippe --> gitt Info was es det z'finde gitt; viel vo dene Infos gitt's vo de NPCs mit eme gääle Smiley) oder de Quest-Computer füehrt dich det ane (eifachi "chum und red mit mir wägeme Uftrag"-Quests vo spezifische NPCs mit Name). Au die Quests gäbed meh als d'Basic Quests her, sowohl spielerisch wie was EXP und Gäld betrifft.
V. Immer echli mit andere Party-Mitglieder spiele, will: Angeblich gilt dänn für jedes Party-Mitglied (und nöd nume für de Hauptcharakter): Lvl. 30 isch Pflicht für en Skell. D.h. chli luege, dass da niemert de Aschluss verlüürt.
Alles andere sind Sache, wo me, sowiit ich das überblicke, nöd aktiv und gezielt, sonder eifach im Vorübergehe erlediget (bzw. wo sich während em Spiele praktisch vo sälber im vorübergehe erlediged):
- Arts, Skills, Classes: Eifach bi Glägeheit mal chli Battle-Points quer dur s'Band investiere. Und bi Class-Lvl. 10 sofort d'Class wächsle, susch verpufft d'Class-EXP. Me chan beliebig hin und her wächsle und grad die erschte vier Klasse häsch schnäll uf Lvl 10, drum gaht das guet. Die folgende Klasse bruched dänn aber glaubs einiges meh Class-EXP, drum sött me det dänn wohl chli gezielter vorgah.
- Blade-Level isch wichtig zum die drü Field Skills z'levle (am beschte i de Reihefolg Mechanical -> Archaeological -> Biological) und Pünkt chunsch da praktisch automatisch über (soviel ich weiss abhängig vo dinere Division -> für Sache, wo dini Division zueständig isch, gitt's automatisch meh Pünkt als für anders). Eifach nöd vergässe bi de Frau am Missionscomputer s'Skill-Upgrade abzhole.
- Spezielli Probes gitt's i.d.R. us de Wrackteili und ähnlichem Züügs. Au da: Die lieged überall umenand und holsch der sie halt schnäll, wänn'd eh grad verbi laufsch.
- Ab und zue am Firme-Terminal chli Miradium-Züügs investiere, am beschte wänn din Vorrat volle isch, dass die laufendi Produktion nöd für nüüt isch. Gitt dänn besseri Items im Lade.
- Ditto d'Basic-Missions: Die sind würklich nume Füllmaterial. Am beschte luegsch glägentlich ine und nimsch z.B. die, wo die nötige Gägeständ ohnehin scho gsammlet häsch -> Instant Quest Reward. Oder nimsch e Collection- oder Bounty-Mission, wo dich in es Gebiet füehrt, wo'd eh grad ane gahsch. Usw.
- Mit de Lüüt rede: Au da eifach im Vorübergah zum d'Affinity-Chart uszbaue, aber sicher nöd systematisch nach jedem Story-Quest ganz NLA abgrase.
- Usrüschtig: Isch glaubs wie im Xenoblade nöd so wichtig (wichtiger isch e gueti Taktik im Kampf mit de richtige Arts). Halt vo Ziit zu Ziit mal neus Züügs chaufe, aber sicher nöd gross go crafte gah.
Und dänn gitt's ja no de ganzi Multiplayer / Network-Aspekt, aber da gsehn ich fascht no gar nöd dure. Spiele immer im erschte Modus, also de wo rein passivi Multiplayer-Aspekt hätt.
Es isch würklich extrem dicht, aber vieles chasch getrost ignoriere, wänn dich nume d'Wält und d'Story und s'"Grosse und Ganze" interessiered. Für das konzentriert me sich uf die obe gnännte 5 Pünkt. Und für die wo gern massgschnidereti Usrüschtig für die ganzi Party crafted oder susch alles superoptimiered, will sie gäge Tyrants, wo 20 Level über dir sind, in Kampf zieh wänd, isch i dem Spieli alles au da. Aber wänn dir das nüt gitt, dänn mousch es au nöd mache.
I. Story-Quests. Logisch. Jedes Story-Quest hätt aber im Normalfall irgendwelchi Vorussetzige.
II. Affinity Quests: Das sind die mit Fleisch am Chnoche. Ich han über Affinity Quests z.B. scho zwei neui Partymitglieder und d'Elma und min Hauptcharakter e neui Art becho. Und sie gäbed verhältnismässig viel EXP und Gäld.
III. S'FrontierNav-Netz mit Probes usbaue. Erstens will's teilwiis Vorussetzig für d'Story-Quests isch, zweitens will's wertvolli Infos uf de Charte gitt und drittens will's regelmässig Gäld und das Miradium-Züügs gitt. Isch nöd müehsam, will's quasi automatisch bim Erkunde vo de Wält machsch und d'Pünkt det au vo wiitem sichtbar sind.
IV. Normali Quests mache. Die meischte wo ich gfunde han sind im übrige entweder uf de Charte izeichnet gsi (es Sächseck mit eme Fragezeiche atippe --> gitt Info was es det z'finde gitt; viel vo dene Infos gitt's vo de NPCs mit eme gääle Smiley) oder de Quest-Computer füehrt dich det ane (eifachi "chum und red mit mir wägeme Uftrag"-Quests vo spezifische NPCs mit Name). Au die Quests gäbed meh als d'Basic Quests her, sowohl spielerisch wie was EXP und Gäld betrifft.
V. Immer echli mit andere Party-Mitglieder spiele, will: Angeblich gilt dänn für jedes Party-Mitglied (und nöd nume für de Hauptcharakter): Lvl. 30 isch Pflicht für en Skell. D.h. chli luege, dass da niemert de Aschluss verlüürt.
Alles andere sind Sache, wo me, sowiit ich das überblicke, nöd aktiv und gezielt, sonder eifach im Vorübergehe erlediget (bzw. wo sich während em Spiele praktisch vo sälber im vorübergehe erlediged):
- Arts, Skills, Classes: Eifach bi Glägeheit mal chli Battle-Points quer dur s'Band investiere. Und bi Class-Lvl. 10 sofort d'Class wächsle, susch verpufft d'Class-EXP. Me chan beliebig hin und her wächsle und grad die erschte vier Klasse häsch schnäll uf Lvl 10, drum gaht das guet. Die folgende Klasse bruched dänn aber glaubs einiges meh Class-EXP, drum sött me det dänn wohl chli gezielter vorgah.
- Blade-Level isch wichtig zum die drü Field Skills z'levle (am beschte i de Reihefolg Mechanical -> Archaeological -> Biological) und Pünkt chunsch da praktisch automatisch über (soviel ich weiss abhängig vo dinere Division -> für Sache, wo dini Division zueständig isch, gitt's automatisch meh Pünkt als für anders). Eifach nöd vergässe bi de Frau am Missionscomputer s'Skill-Upgrade abzhole.
- Spezielli Probes gitt's i.d.R. us de Wrackteili und ähnlichem Züügs. Au da: Die lieged überall umenand und holsch der sie halt schnäll, wänn'd eh grad verbi laufsch.
- Ab und zue am Firme-Terminal chli Miradium-Züügs investiere, am beschte wänn din Vorrat volle isch, dass die laufendi Produktion nöd für nüüt isch. Gitt dänn besseri Items im Lade.
- Ditto d'Basic-Missions: Die sind würklich nume Füllmaterial. Am beschte luegsch glägentlich ine und nimsch z.B. die, wo die nötige Gägeständ ohnehin scho gsammlet häsch -> Instant Quest Reward. Oder nimsch e Collection- oder Bounty-Mission, wo dich in es Gebiet füehrt, wo'd eh grad ane gahsch. Usw.
- Mit de Lüüt rede: Au da eifach im Vorübergah zum d'Affinity-Chart uszbaue, aber sicher nöd systematisch nach jedem Story-Quest ganz NLA abgrase.
- Usrüschtig: Isch glaubs wie im Xenoblade nöd so wichtig (wichtiger isch e gueti Taktik im Kampf mit de richtige Arts). Halt vo Ziit zu Ziit mal neus Züügs chaufe, aber sicher nöd gross go crafte gah.
Und dänn gitt's ja no de ganzi Multiplayer / Network-Aspekt, aber da gsehn ich fascht no gar nöd dure. Spiele immer im erschte Modus, also de wo rein passivi Multiplayer-Aspekt hätt.
Es isch würklich extrem dicht, aber vieles chasch getrost ignoriere, wänn dich nume d'Wält und d'Story und s'"Grosse und Ganze" interessiered. Für das konzentriert me sich uf die obe gnännte 5 Pünkt. Und für die wo gern massgschnidereti Usrüschtig für die ganzi Party crafted oder susch alles superoptimiered, will sie gäge Tyrants, wo 20 Level über dir sind, in Kampf zieh wänd, isch i dem Spieli alles au da. Aber wänn dir das nüt gitt, dänn mousch es au nöd mache.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
So wie ich's verstahne:zwirrlibatz hat geschrieben:wrum klass wächsle? bzw wa genau passiert da? skills'n'arts göhnd verlore???
- Skills bliibed (oder evt. nume dänn, wänn die entsprächendi Class uf Lvl. 10 isch).
- Arts sind mit ere entsprächende Waffe verchnüpft. Wänn du also in e Class mit ganz andere Waffetype wächslisch, chasch d'Arts vo de bisherige Class nöd bruche. Verlore gönds aber deswege nöd. Bsp.: Drifter hätt Assault Rifle und Knife; wänn du dänn i d'Striker-Class wächslisch, wo Assault Rifle und Sword hätt, chasch du d'Knife-Arts nüme bruche, sehr wohl aber d'Assault Rifle-Arts. Wänn du i d'Commando-Class wächslisch, wo Dual Guns und Dual Swords hätt, dänn chasch gar kei Drifter-Arts bruche. Wänn'd aber wieder i d'Drifter-Class wächslisch, chasch natürlich wieder die vorher glärnte Assault Rifle und Knife-Arts wie bisher bruche.
- Das heisst: Wänn du i e Klass mit neue Waffetype wächslisch, gitt's zwungenermasse e churzi Durststrecki, bis du die erschte 3-4 Levels i däre Class mit de entsprächende Arts häsch. Gaht aber i.d.R. sehr schnäll.
- Und: Wänn du eini vo de 6 Classes uf de letschte (vierte) Ebeni uf Lvl. 10 häsch, häsch die dezugehörige Waffe gmeischteret. Sprich: Full Metal Jaguar uf Lvl. 10 -> Weapon Master mit Dual Guns und Dual Swords. De Effekt: Du chasch beidi Waffe - und die dezugehörige Arts - ab sofort mit jedere andere Klass bruche.
Underem Strich laufts wohl druf use, dass du im Lauf vom Spiel möglichst viel Klasse uf Lvl. 10 bringsch, möglichst viel Waffetype meischterisch und dänn gäge s'Endgame hi wieder uf Drifter wächslisch, will du dänn ja eh alles chasch beliebig kombiniere, aber de Drifter dir als einzigi Klass 5 Skill-Slots gitt ... meh als alli andere Klasse.