hehe, äbe doch z'viel Apotheker mit dä chline blaue in ZHShadow hat geschrieben:I au geil gsi
Sent from my iPhone using Tapatalk

Moderatoren: Master(G), mr.raw
hehe, äbe doch z'viel Apotheker mit dä chline blaue in ZHShadow hat geschrieben:I au geil gsi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bim Shady in Chlote im Holzhüttli. Mer spended alli für e 20min Miniazeig zum chli promotegeosnow hat geschrieben:wenn isch diä nächst börse?
Di han i wohl irgendwie übersehe.Genfer hat geschrieben:Börse isch super organisiert gsi, die händ das wörkli toll gmacht![]()
Es häd viel bsuecher gha aber au vil verchäufer.
Ich glaube alli sind uf ihri choschte cho![]()
Han no gschtuned wieviel meitli dass mittlerwili au sammled...kingdom hearts![]()
Es häd au es paar älteri herre gha, die händ sich bsunders für PC Engine sache interessiert und
au kauft![]()
Hey schad, han gar nöd gwüsst das gsi bischDeftOne hat geschrieben:Di han i wohl irgendwie übersehe.Genfer hat geschrieben:Börse isch super organisiert gsi, die händ das wörkli toll gmacht![]()
Es häd viel bsuecher gha aber au vil verchäufer.
Ich glaube alli sind uf ihri choschte cho![]()
Han no gschtuned wieviel meitli dass mittlerwili au sammled...kingdom hearts![]()
Es häd au es paar älteri herre gha, die händ sich bsunders für PC Engine sache interessiert und
au kauft![]()
![]()
Sust het i di natürli au no churz grüest und vilicht chli gnauer no be dir bem stand guggt.
Salut Sado,sadoanarcho hat geschrieben:mir häts au gfalle, isch e lockeri Stimmig gsi. Bin zwar ersch uf di zwoi gange aber 's häd trotzdem no rächt viel bruchbare Stuff gha und, hätti nöd dänkt. Obwohl smeiste isch scho paligs Nintendo-Zügs gsi. Danke @Genfer für die schöne Engine-Games undem Shadow für die beide MVS-Games.
Isch au ziemli churzfristig gsi, dass i cho bi.Genfer hat geschrieben: Hey schad, han gar nöd gwüsst das gsi bisch![]()
Wäri wörkli no gmütlich gsi, mir händ jo scho viel deals gmacht und emails ustusched![]()
Ich hätt scho no es paar interessanti sache gha
wär no luschtig gsi wenn du die börse chrashed hätschNERV hat geschrieben:Gar nid mit übercho. Schad. Bin halt chum bis gar nüme im Forum.
Ev. nöchscht Jahr! Muess mir aber eine vorher Bscheid geh! wevo hat geschrieben:wär no luschtig gsi wenn du die börse chrashed hätschNERV hat geschrieben:Gar nid mit übercho. Schad. Bin halt chum bis gar nüme im Forum.
De Erwin und de Fredi sind voll easy... de Matthias au.... finds en cooli sach. hoffe, dasses wieder im Volkshuus isch s'nächscht malgeosnow hat geschrieben:d organisatore sind viellicht chli schrägi lüt, aber mega lieb und zuvorkommend. super sach gxi.
au de grob tuet mir chli leid. er hät so en handgmachte räubertisch da lotterie gspändet. aber verchauft hät er glaubs nur ein so en tisch.
ah das bisch du gsi LOL! bi huere lang näbe dir gstange u PC Engine stuff beobachtetGenfer hat geschrieben:
yo mir hetter au chöne säli sägesidusson hat geschrieben:ah das bisch du gsi LOL! bi huere lang näbe dir gstange u PC Engine stuff beobachtetGenfer hat geschrieben:
next time sägi hallo
NERV hat geschrieben:Gar nid mit übercho. Schad. Bin halt chum bis gar nüme im Forum.
isch dis hirn mit twitter verbunde?TWEETS
48 Tsd.
jup geilsidusson hat geschrieben:https://m.youtube.com/watch?v=HOgeyCbT7Nk
Alcom bricht vor börse. Gueti sach
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast