Midgar, mer chan drin umelaufe und es gseht geil uus, woah woah woah
Yes, YES! Sie kämpfed. ATB!!!
FUCK YOU SQUARE, FIGGED EUI MÜETERE! NIEMERD WOTT LIVE ACTION. NIEMERD!
S'Remake wird dumm. Jede weisses. Und de Umfang wird au kürzt. Wenns das Game im gliiche Umfang chunnt wie s'Original müesstis s'tüürste Spiel aller Ziite werde.
Live Action wird ferkler. Glaube mir. Square Enix hett nüme de Mojo wies früener mal gha hend. Markiere meine Worte! Ich wirds spiele, 100 Pro. Aber mini Chindheit wird mit Füesse trete
Herr Rossi hat geschrieben:Denn schpils nid. Ich verschtoh nid wiemer das cha ferkler finde und denn trotzdem schpile. Keis Wunder chund immer meh so Kack solangs kauft wird.
Herr Rossi hat geschrieben:Denn schpils nid. Ich verschtoh nid wiemer das cha ferkler finde und denn trotzdem schpile. Keis Wunder chund immer meh so Kack solangs kauft wird.
motze, brüele und naher glich chaufe, the OBERLOL
Ich gib eu völlig recht, aber es isch FF7. Das staht bi mir ufeme Podest. I mir ine isch en Kampf zwüsched em Typ wo weiss das Square-Enix nix meh uuf d'Reihe bringt und em 12 jährige Fanboy wo sich nüüt sehnlicher wünscht als es FF7 Remake. Schwierig.
Jetzt chunnt no de nöchst Hammer. Episodic Release confirmed. Teh LoL
D Stimm vom Wedge tönt huere komisch im trailer, hoffe mä cha voice de uf japanisch umsteue. I finge dr Barret hei si ou verwixet irgendwie.
@ Sonic
Isch eh klar gsi mit em Kampfsystem si hei öbe 1000x gseit das es radikal gänderet wird, ig ha vo afang ah gwüsst dases genau so wird wies isch cho, genau so ha igs mir vorgsteut, därum isch när dr Aschiss ou nid so risig gsi..
Supersonic hat geschrieben:Naja. Warte und Tee trinke, aber Triple A Spiel mached mich im allgemeine immer weniger ah.
Geit mir ou so, si hätte ruhig aues so dörfe la si wies isch gsi, mit dä gliche Kameraperspektive etc, und das aues ihre Bombeoptik, chli s atb dynamisiere, und mindestens 10h äxtra content, und s Remake wär perfekt gsi
Supersonic hat geschrieben:Naja. Warte und Tee trinke, aber Triple A Spiel mached mich im allgemeine immer weniger ah.
Geit mir ou so, si hätte ruhig aues so dörfe la si wies isch gsi, mit dä gliche Kameraperspektive etc, und das aues ihre Bombeoptik, chli s atb dynamisiere, und mindestens 10h äxtra content, und s Remake wär perfekt gsi
Die letzten ff hatten ja nen aehnliches kampfsystem, von daher waere das atb ne gute abwechslung gewesen und das ganze marteria samt atb passte extrem gut zu ff7.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :