lol, als chönt mir öppert vorschriebe wielang ich was sett phalte wenis mal kauft hanJones hat geschrieben:muesch aber es jahr warte...Skeletor hat geschrieben:exaktTypeJ hat geschrieben:
dito!!!
und für en 80ger wieder useloh

Moderator: Avenger
lol, als chönt mir öppert vorschriebe wielang ich was sett phalte wenis mal kauft hanJones hat geschrieben:muesch aber es jahr warte...Skeletor hat geschrieben:exaktTypeJ hat geschrieben:
dito!!!
und für en 80ger wieder useloh
de tue üs doch erlüchte..Herr Rossi hat geschrieben:Es gad um d Ussag vom Jones im Bezug uf de Gwünn trotz dem tüüfe Verchaufspriis.
Im Gägesatz zum Jones weiss ich dass de Meyer da no es guets Gschäft macht.
Nid meh und nid weniger, also mach keis Drama
TypeJ hat geschrieben: lol, als chönt mir öppert vorschriebe wielang ich was sett phalte wenis mal kauft han
wird irgendwo im vertrag stah... so blöd sie die äuä ja nid...•Der WIEDERVERKAUF des Fahrzeugs oder der Wechsel des Fahrzeughalters ist für 12 Monate untersagt (Gültigkeit ab Datum der Immatrikulation)
sägi ja... tönt ungloubwürdig.TypeJ hat geschrieben:total lächerlich...
wer au nur es bitseli Ahnig hed vom fahrzügsbusiness, weiss das die margene beschisse sind!
Wer hingege chli meh weiss, weiss dass es nid so isch, je nach VertriebswegTypeJ hat geschrieben:total lächerlich...
wer au nur es bitseli Ahnig hed vom fahrzügsbusiness, weiss das die margene beschisse sind!
i rede vo schwiezer vetragsgarage und det isches soemP hat geschrieben:Wer hingege chli meh weiss, weiss dass es nid so isch, je nach VertriebswegTypeJ hat geschrieben:total lächerlich...
Herr Rossi hat geschrieben:Wer es bitzli Ahnig vo Tesla hed weiss, dass si bisher kei Gwünn hend chönne mache. Höchi Inveschtitionschöschte, Usbau in Europa, China, Entwickligschöschte etc.
Und natürlich dür genau so Aktione, mit em Ziel iri Fahrzüg zpromote und irgendwenn günschtiger UND mit Gwünn chönne zverchaufe.
So günschtigi Werbig machsch als Undernäme au nid jede Tag, Clevere Deal
Naja, wer meint, trotz Autopilot chöne DVD zuluege... Selber schuld...Ribit hat geschrieben:http://www.srf.ch/news/panorama/tesla-u ... hes-schild
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste