Episode VII
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
also ech han en gseh... jetzt chonds: dä han solo & chewbacca sterbid im millenium falcon!!
nei, quatsch. kei ahnig. aber öper putzts vom alte cast, so vell weiss mer jo scho länger.
d'filmkritike sind bis jetzt super ond es häd (fasch) no käne gschafft, wörkli öpis "d'verspoile", man staune.

nei, quatsch. kei ahnig. aber öper putzts vom alte cast, so vell weiss mer jo scho länger.

d'filmkritike sind bis jetzt super ond es häd (fasch) no käne gschafft, wörkli öpis "d'verspoile", man staune.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
leia oder chewie werden sterben....und luke kommt sicher am ende des films vor, fuer ca. 3 min. um der neuen jedi zu offenbaren wer sie sei und er sie nun unterrichten wird. 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich tippe uf de Han, aber au nume will de grömpy Harrison Ford im Gägesatz zu de andere alte Hase sehrwahrschinlich kei Luscht uf d'Sequels hättsiralos hat geschrieben:leia oder chewie werden sterben....und luke kommt sicher am ende des films vor, fuer ca. 3 min. um der neuen jedi zu offenbaren wer sie sei und er sie nun unterrichten wird.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich bin sehr überrascht vom harrison ford
er het ja eigentlich scho wele in episode 5 oder 6 sterbe und ide letschte jahre heter nur totali null bock performances glieferet.
aber für star wars chunter für sini verhältnis erstunlich us sich use, er isch ja susch total socially awkward. aber er isch sogar ade star wars con gsi, hätti nie für möglich ghalte und het au bi recht viel charity seich mitgmacht.
sini performance söll amel überraschend guet si im film.
er het ja eigentlich scho wele in episode 5 oder 6 sterbe und ide letschte jahre heter nur totali null bock performances glieferet.
aber für star wars chunter für sini verhältnis erstunlich us sich use, er isch ja susch total socially awkward. aber er isch sogar ade star wars con gsi, hätti nie für möglich ghalte und het au bi recht viel charity seich mitgmacht.
sini performance söll amel überraschend guet si im film.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Als alte Has hett er e professionelli wennschondannschon Iischtellig und isch sich de Bedüütig vo de Figur bewusst. Dä letscht Indy hett er au zu 100% gäh.
Null Bock Performances? Liits nöd ehner dran dass sini letschte Film nur nöd bsunders guet gsi sind... Wüsst kän Erinnerigswürdige us de letschte 20 Jahr.
Null Bock Performances? Liits nöd ehner dran dass sini letschte Film nur nöd bsunders guet gsi sind... Wüsst kän Erinnerigswürdige us de letschte 20 Jahr.
I speeled my drink!
Re: Episode VII
Hat der solo nicht geldschwierigkeiten oder null rollen angebote gehabt und zwischen ep 6 und 7 sind auch schon x jahre ins land gezogen, da kann man schon mal seine meinung aendern und ausserdem ist ist ja der doedek lucas nicht mehr mit dabei 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
OK.. ich lueg jetzt bis am Samstig nüme i das Topic ine.. dänn han ich dä Film au im Kino gseh
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Han en gseh und es stirbt öpper vu de grosse charakter, säge aber nöd wer und wie, aber es trifft eim 
8.5 oder 9/10 definitv!
JJ hät mal wieder zauberet, d wälte, s set design und generell alles isch eifach super und erinneret starch a die "alte" film. Gangen am Mäntig nomale im IMAX in Luzern go luege
A de Mitternachts Premiere hät eine es Jabba Kostüm agha

8.5 oder 9/10 definitv!
JJ hät mal wieder zauberet, d wälte, s set design und generell alles isch eifach super und erinneret starch a die "alte" film. Gangen am Mäntig nomale im IMAX in Luzern go luege

A de Mitternachts Premiere hät eine es Jabba Kostüm agha

IMAX?
Merci für de Hiwis! Demfall gang ne dete go luege... wird mer wahrschindli wieder schlächt wie bim zweite Hobbit Film, aber isch glich...! IMAX + Star Wars =
Merci für de Hiwis! Demfall gang ne dete go luege... wird mer wahrschindli wieder schlächt wie bim zweite Hobbit Film, aber isch glich...! IMAX + Star Wars =

- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
super gsi, witzig wie die alte drü!
und s isch ja absehbar gsi das eine weniger wird si vo de alte garde...
10/10
und s isch ja absehbar gsi das eine weniger wird si vo de alte garde...
10/10
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ist cool gewesen, endlich wieder ein echter Star Wars. 
Zwirrli wird er demfall vermutlich nicht gefallen.

Zwirrli wird er demfall vermutlich nicht gefallen.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wow, gut, dass ich schon heute ins Kino gegangen bin. Hab gerade einen fiesen Spoiler unter einem Youtube-Video gelesen, das überhaupt nix mit Star Wars zu tun hatte. 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Ig gibe ihm 9/10
Hätt mi bim luege söue Filme, ha sicher während dem Film grinst wie ne 5 J.
Die erschti Hälfti isch praktisch perfekt, denn gibts chli ab. S'Ergenis vom Endliechtschwertkampf isch chli LOL.
Die erschti Hälfti isch praktisch perfekt, denn gibts chli ab. S'Ergenis vom Endliechtschwertkampf isch chli LOL.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich find en grandios 9/10.
richtig geil star wars IV modernisiert. übergang vo alt zu neu super. bitzli zuviel nostalgie villicht.
aber ich han uhuere freud bim luege gha. und ich würd gern grad wiiter luege.
richtig geil star wars IV modernisiert. übergang vo alt zu neu super. bitzli zuviel nostalgie villicht.
aber ich han uhuere freud bim luege gha. und ich würd gern grad wiiter luege.
ja chami am hype aschlüsse aber eigetnlich isches ja scho eifach es remake. das findi also scho bizli billig.
Chan ich mich aschlüsse, dä ersti Teil isch wahnsinnig super. Nach dä Pause immer no guet, aber irgendwänn häsch dänn würkli s'Gfühl dä JeanJacques macht nöd Teil 7 sondern s'Remake vom 4ri.derinderinderinderin hat geschrieben:Ig gibe ihm 9/10
Das isch mehr ghörig uf d'Klöte gange
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mir nöd, en super istieg ih diä neu trilogie. es halbs remake, übergang vo alt zu neu, super.
schad wär, wenns bim 8i so wiiter gaht. 7ni söll nur dä übergang gsi si.
schad wär, wenns bim 8i so wiiter gaht. 7ni söll nur dä übergang gsi si.
Ich will gar nöd motze, dä Film isch würkli super und ich lueg dä ganz sicher no 1-2 mal im Kino. Ich han jede huere Charakter super gfunde und es hät grossartigi Momänt. Nur halt i sooooo vielne Momänt isch es eifach Teil 4 und das hani bitz schaad gfunde
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
rolfTrunks hat geschrieben:dä JeanJacques
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Air Force One (1997) isch grad no i dä ne 20 Johr dinne. Dä esch immer no relativ super ond er spillt super. Mini Lieblingsperformance vo ihm esch aber Frantic ond The Fugitive.zwirrlibatz hat geschrieben:Als alte Has hett er e professionelli wennschondannschon Iischtellig und isch sich de Bedüütig vo de Figur bewusst. Dä letscht Indy hett er au zu 100% gäh.
Aber stimmt scho, 90% vo sine Film sind eigentlich (schauspielerische) Schrott.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Trunks hat geschrieben:Chan ich mich aschlüsse, dä ersti Teil isch wahnsinnig super. Nach dä Pause immer no guet, aber irgendwänn häsch dänn würkli s'Gfühl dä JeanJacques macht nöd Teil 7 sondern s'Remake vom 4ri.derinderinderinderin hat geschrieben:Ig gibe ihm 9/10
Das isch mehr ghörig uf d'Klöte gange

eigentlich isch de Film 10/10
aber mit dem Hindergrund isches bits "billig"
trotzdem super Underhaltig!

Moff häsch en scho gseh (eigentli logo), was meinsch?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
5647312Trunks hat geschrieben:Moff häsch en scho gseh (eigentli logo), was meinsch?