Episode VII
Re: Episode VII
Wie grosse Gap zwüsche 4 und 7
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Verstahni nöd so seich.
10/10
bin sprachlos....ganz gross!
3d isch ok gsi aber gange sicher au no 2d version go luege

bin sprachlos....ganz gross!
3d isch ok gsi aber gange sicher au no 2d version go luege

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ziemlich, ich han zersch na überleit öb 7 vor oder nach 3 chunnt.Trunks hat geschrieben:Wie grosse Gap zwüsche 4 und 7
aber schlussendlich hani mich entschiede, dassi 7 mal wieder wot luege, wasi vom 3 ned säge chan
öppe so isch chli gnauer
5>>>6>4>>>>>7>>3>>>>1>>>>>>>>>2
ich han 7 aber eigentlich gar ned schlecht gfunde.
het scho spass gmacht
aber extrem uninspiriert und kopiert
s'setting ischen katastrophe, was aber wohl dra lit dass na sehr viel umgschriebe wurde isch i letschter sekunde
de plot isch au ned ganz rund und nahvollziehbar, bitz mystery isch guet, aber da wird ja so guet wie nix erklärt. was lauft ide galaxie?
charaktere findi alli absolut super, paar gueti gags hets au
action het mich relativ glangwilig, s'duell am schluss isch guet gsi
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
eifach nur hammergeil gseh. Het mini Erwartige sogar no übertroffe. 9.8/10
Was seit eigentlich de Lucas derzue was Disney da ohni ihn anebrünzlet het ?
5>4>7>>>6>>>>>>>>>>>>>>>>>3>>>>>2>>>>>>>>>>>1
i bin nid mol sicher obi de 7 nid besser söll finde als 4 und 5, aber das wär wohl blasphemie.
De neu Cast isch überraschend guet gseh und het au de Humor voll mitdreit vo de alte. Und die alte händ eigentlich au nie besser gspielt und teilwis au nie besser usgseh als hüt ... hm

Was seit eigentlich de Lucas derzue was Disney da ohni ihn anebrünzlet het ?

5>4>7>>>6>>>>>>>>>>>>>>>>>3>>>>>2>>>>>>>>>>>1
i bin nid mol sicher obi de 7 nid besser söll finde als 4 und 5, aber das wär wohl blasphemie.

De neu Cast isch überraschend guet gseh und het au de Humor voll mitdreit vo de alte. Und die alte händ eigentlich au nie besser gspielt und teilwis au nie besser usgseh als hüt ... hm
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Grad heicho vom Kino, 2D Version. Die erscht Schtund no easy. Chli Geplänkel und luschtig. Denn gid er schnell ab, Kopie vom 4i, langwilig und Plot chli zämegschusteret, Hindergrund meh oder weniger unbekannt. 6,5/10
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
The Sheep hat geschrieben: Was seit eigentlich de Lucas derzue was Disney da ohni ihn anebrünzlet het ?
Quelle
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also ich bin au mit gmischte Gfühl hei cho.. D'Animatione, vor allem vo dä Flugszene, han ich stellewiis chli too much gfunde. Dä Cast han ich au guet gfunde. Dä Finn passt besser dri, als ich vom Trailer her erwartet het. Dä BB-8 isch herzig 
Bi dä Story bin ich nöd so z'friede. Dä Iistiig hät eigentlich mit Null Bezug agfange. Aber OK. Nachher isch er immer meh zunere Kopie vom 4i worde. Das han ich dänn würklich schad gfunde gha.
Und dä Film hät praktisch die gröschte Teil vom Expanded Univers ad absurdum gfüehrt

Bi dä Story bin ich nöd so z'friede. Dä Iistiig hät eigentlich mit Null Bezug agfange. Aber OK. Nachher isch er immer meh zunere Kopie vom 4i worde. Das han ich dänn würklich schad gfunde gha.
Und dä Film hät praktisch die gröschte Teil vom Expanded Univers ad absurdum gfüehrt
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
lucasfilm het vor paar jahr s'ganze EU für schrott erchlärt, das chasch alls rauche
derfür isch alles was iets neu usechunnt, egal öb buech, comic oder videospiel genau so canon wie d'film, und das isch super
derfür isch alles was iets neu usechunnt, egal öb buech, comic oder videospiel genau so canon wie d'film, und das isch super
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
s'Ganze EU? Ich han gmeint, nur gwüssi Teil drususe.. Dä Thrawn isch doch immer no Canon?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich fand die Aliens auch zu stark animiert. Da bewegt sich immer überall alles mögliche, das wirkt unrealistisch unruhig. Ist aber nur ne Kleinigkeit, hat nicht großartig gestört.resuscitation hat geschrieben:Also ich bin au mit gmischte Gfühl hei cho.. D'Animatione, vor allem vo dä Flugszene, han ich stellewiis chli too much gfunde. Dä Cast han ich au guet gfunde.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei, es git kei usnahme.resuscitation hat geschrieben:s'Ganze EU? Ich han gmeint, nur gwüssi Teil drususe.. Dä Thrawn isch doch immer no Canon?
wasmer debi immer vergisst, s'alte EU isch nie canon gsi.
s'neu iets isches aber, drum hends das gmacht.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
Hanen jetzt au gseh ond schlüsse mech vellne ussage do ah: de style esch super, die neue charaktere au, aber es esch wörkli chli vell "déjà vu". Mer häd de ihdrock, sie händ möglichscht vell hommage a de 4. teil welle mache, was drin resultiert, dass es wörkt, wie en aneinanderreihig vo "best off"-szene.
Ech muss gli s'vieri weder mol luege zom en abschlüssends fazit chönne ziä. Es schwinged notürli (bi eus allne) ihdröck os de alte film mit, wo dazumal au ganz en anderi wertig gha händ, als mer dem hött wörd gä.
De abrams häd scho rächt, wenn er seid, dass er nor cha loose.
Ech muss gli s'vieri weder mol luege zom en abschlüssends fazit chönne ziä. Es schwinged notürli (bi eus allne) ihdröck os de alte film mit, wo dazumal au ganz en anderi wertig gha händ, als mer dem hött wörd gä.
De abrams häd scho rächt, wenn er seid, dass er nor cha loose.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Quatsch, eifach chli meh i Idee inveschtiere schtatt i Technikshizzle.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es isch natürlich zu 100% berechnet, dass mer derart viel alti idee verwurschtet het. mer het de fans welle zeige nach dem prequel shit wird iets wieder als wie früehner.
nur scho die allererschte ziile im film: "this will make things right". isch natürlich als kein zuefall.
aber es isch derart übers ziel usegschosse, dasses fasch scho en parodie isch.
nur scho die allererschte ziile im film: "this will make things right". isch natürlich als kein zuefall.
aber es isch derart übers ziel usegschosse, dasses fasch scho en parodie isch.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
no en guete läs:
http://www.gamesradar.com/george-lucas- ... em-notice/" onclick="window.open(this.href);return false;
übrigens:
5 4 1 3 2 6
7 noni xeh.
http://www.gamesradar.com/george-lucas- ... em-notice/" onclick="window.open(this.href);return false;
übrigens:
5 4 1 3 2 6
7 noni xeh.
I speeled my drink!
Episode VII
Mich nervt, dass d'Maz Kanata d'Force nöd verstaht. Sie verzehlt was, dass sie überall isch, dur d'Lüüt und d'Natur flüüst aber es sind klar so Bakterie im Bluet wo midichlorians heisset.
Dä Qui-Gon (tönt übrigens wie s'Menü 2 bim Asiat) hät ja es Mässgrätli.
Beschte gsi, dä Moff hani gseh. Dä hani gern
Dä Qui-Gon (tönt übrigens wie s'Menü 2 bim Asiat) hät ja es Mässgrätli.
Beschte gsi, dä Moff hani gseh. Dä hani gern

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Jitze hett ne gloubs jede da inne gseh oder? Auso keni Spoilerbalke meh.
Wer denke dir sie d'eltere vor Rey? Luke und irgendeini? Aber Jedi und Zölibat?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mir isches egal, nach dem film isch mer d luscht a star wars vergange. nume no tumms seichts gedödel
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
he nei, chömmer bitte das topic zue machä?Herr Rossi hat geschrieben:mir isches egal, nach dem film isch mer d luscht a star wars vergange. nume no tumms seichts gedödel
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
hei nei, chömmer bitte d meinigsfreiheit verbiete?
nims easy, ich bi fertig mit star wars, darum interessierts mich nid wer d eletere vo de rey sind.
isch doch easy, ich gang itz usem Topic ^

isch doch easy, ich gang itz usem Topic ^

Episode VII
HELLO! Ebe jetzt mit Spoiler und scharf
Lolz, mir isch erscht bim zweite Mal luege ufgfalle, dass d'Rey absolut jedi Sprach verstaht.
Ich hoff irgendwie nöd, dass sie en Skywalker isch - aber sie isch klar i dä Akademie gsi und mehr hät klar ihres herni glöscht. Guet wäri wänn sie Tochter vom Palpatine wäri!
Lolz, mir isch erscht bim zweite Mal luege ufgfalle, dass d'Rey absolut jedi Sprach verstaht.
Ich hoff irgendwie nöd, dass sie en Skywalker isch - aber sie isch klar i dä Akademie gsi und mehr hät klar ihres herni glöscht. Guet wäri wänn sie Tochter vom Palpatine wäri!
Zuletzt geändert von Trunks am 21 Dez 2015 11:24, insgesamt 1-mal geändert.
Ha de Film nonig gseh... am Mittwuch denn.derinderinderinderin hat geschrieben:Jitze hett ne gloubs jede da inne gseh oder? Auso keni Spoilerbalke meh.
Aber: De Jedi Orde isch ja eigentlich finito gsi... also au keini Regle meh. Wenn de luke ne wieder ufbaut hed, denn viellciht mit anderne Regle? Das Zölibat nid guet isch, weiss mer ja...
I de Büecher mag mi erinnere, heds en Mara Jade gäh und dere isch er sehr zuetah gsi...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
d'Mara Jade isch d'Frau vom Luke worde und sie händ zäme en Sohn, namens Ben gha. Aber das chasch rauche.. isch nüme canon 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Trunks hat geschrieben:Beschte gsi, dä Moff hani gseh. Dä hani gern

mir heter im 2te mal einiges besser gfalle.
das lit sicher zumene teil am trunks aber au dra, dassmer d'musig doch besser gfalle het nach chli meh lose und ich nach bitz nahlese was so die büecher staht besser verstande han was de Status vode Galaxie jetzt eigentlich isch, wer isch resistance, first order, wo ischs Imperium, Republik etc.
D'erwartigshaltig isch au en anderi gsi, dasch bi mir immer wichtig
die viele parallelle händ mich au nüm so gstört und d'charaktere sind immer na super. ich würden iets doch dütlich über Episode 3 iornde.
zum Thema rey:
absolut absitlicht völlig offe glah, da chönds alls na mache wies wend.
am luke sini tocher isch naheliegend, aber ich glaube es isch fasch sicher, dass mit ihre was gmacht wurde isch. so à la Revan Gedächtnis glöscht. sie chan und weiss ja eigentlich viel zviell. sie isch ev. a dere Akademie gsi wo massakriert wurde isch.
mara jade etc. chamer als vergesse