Episode VII
Re: Episode VII
Mehr chan säge was mehr wet, aber dä Darth Maul isch super
Jeder film hat ecken und kanten, nur weill ich mich ab einpaar szenen oder details störe, heisst es ja nicht dass uch ep 7 schlecht finde. Der film haette besser sein koennen, macht aber extrem viel gut, was der lucas verbockt hat.
Maul ist kewl, ebenso der schlusskampf, abgesehen wie er stirbt...hat den kenobi schon in der tasche und fuchtelt dumm herum.
Maul ist kewl, ebenso der schlusskampf, abgesehen wie er stirbt...hat den kenobi schon in der tasche und fuchtelt dumm herum.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
absolutely true wordsThe Sheep hat geschrieben: Sälbscht mit der glich dumme Story, de glich dumme Actors wär Ep. VII immerno zigmal besser usecho als de Brunz wo der Lucas vo 1999 bis 2005 gmacht het.

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
minetwäge "wenig fehler" aber jede vo däne häd einigi.zwirrlibatz hat geschrieben:Gäb scho e paar, 2001, blade runner, prometheus, spaceballs, alien, starship troopers, interstellar, the martian...Skeletor hat geschrieben:welle sci-film hät dinere meinig nach null fehler?
nor grad spontan...
- prometheus: ihre typ versüchts amene tröpfli im Drink ond sie chond (fasch) es alien-chind öber aber öberläbts onversücht.
- interstellar: sie vertüend sech ofem "wasserplanet" ond chömid 30 johr zschpoot of d'station zrogg wo ihre kolleg wartet = er häd food ond wasser för locker 30 johr an bord gha.
- spaceballs, troopers

selbst dä martian häd einigi unlogicke: er muss mega kämpfe bis er de food anebringt ond wasser, woner dä aber en monet im wäggeli onderwägs esch, esch de proviant wie käs thema meh (wo kackt er onderwägs eigentli?).

siralos hat geschrieben:Jeder film hat ecken und kanten, nur weill ich mich ab einpaar szenen oder details störe, heisst es ja nicht dass uch ep 7 schlecht finde. Der film haette besser sein koennen, macht aber extrem viel gut, was der lucas verbockt hat.
Grobi logiklöcher in dr story kritisiere isch jo ok aber sich ab ere materialitär voner requisite störe (wohlbemerkt us de 70er) wo sich mitlerwile zunre ikone for ganze serie etabliert het, isch halt biz mau. Wärsch sicher dr erscht wo am schimpfe isch wenn si die rüschtigsteil radikal redesigned hätte.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
80
Esch geil gsieh! 

best im film isch das riese schwein gsi wo de ander wegschubst, im nachhinein doch sehr starch ifluss vo disney, wür ihn jeztt sogar schwächer beurteile mit es paar täg abstand. isch eigentlich würkli nix ufregends gsi, ok de alti cast aber das isch doch typisch disney.
man nehme en frau mit de macht (weisch gender und so), en schwarze (weisch rassismus und so) und en junge hippe typ. alles abdeckt. als bösewicht nehmer mal chli en jüngere wo na selber mit sich ringt (pupertäri), chunt sicher au guet aa. zum s ganz junge publikum abhole gits nah en suesse droid (hani au geil gfunde). als grundgrüst den en alti story (für oisi generation) und aspielige uf die alte teil und fertig isch de Hit. risiko gleich null. es potpourri wo irgendswie mit es paar abständ für mich doch nöm so funktioniert oder sehr vom riessbrett gstellt daher chunt. decksch ca. 90% vo de kinogänger ab.
laeck hae de hamilton abgsoffe usgseh.
edith: schauspielerisch leistig findi vo allne guet, aber es schmöckt eifach alles starch nach disney und ich hoff im nöchste teil probierets au mal was uus.
man nehme en frau mit de macht (weisch gender und so), en schwarze (weisch rassismus und so) und en junge hippe typ. alles abdeckt. als bösewicht nehmer mal chli en jüngere wo na selber mit sich ringt (pupertäri), chunt sicher au guet aa. zum s ganz junge publikum abhole gits nah en suesse droid (hani au geil gfunde). als grundgrüst den en alti story (für oisi generation) und aspielige uf die alte teil und fertig isch de Hit. risiko gleich null. es potpourri wo irgendswie mit es paar abständ für mich doch nöm so funktioniert oder sehr vom riessbrett gstellt daher chunt. decksch ca. 90% vo de kinogänger ab.
laeck hae de hamilton abgsoffe usgseh.
edith: schauspielerisch leistig findi vo allne guet, aber es schmöckt eifach alles starch nach disney und ich hoff im nöchste teil probierets au mal was uus.
Zuletzt geändert von thaeye am 23 Dez 2015 11:26, insgesamt 7-mal geändert.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Also de Hamilton het scho in Return of the Jedi zimlech abgfuckt usgseh, nur 6 Jahr nach em erschte Teil woner na völlig es Babyface gha het. Ischmer ufgfalle vorletscht Wuche woni alli 3 alte Teil hinterenand gluegt han.
Aber so mit Bart wie in Force Awakens chunnter richtig guet übere findi.
Aber so mit Bart wie in Force Awakens chunnter richtig guet übere findi.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
AutounfallThe Sheep hat geschrieben:Also de Hamilton het scho in Return of the Jedi zimlech abgfuckt usgseh, nur 6 Jahr nach em erschte Teil woner na völlig es Babyface gha het. Ischmer ufgfalle vorletscht Wuche woni alli 3 alte Teil hinterenand gluegt han.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wer isch dä hamilton`?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Vieles macht de Film guet, e paar Sache sehr guet (die erschte 15-20min, dä Supreme Leader, so guet wie kei dümmlichi Comic Reliefs und dass Teh Evil allgemein würkli Evil überechunnt, schonume d'Imperial Shuttles würked dasmal gfürchig) und ganz weni nöd eso guet (vielziviel Familiebandi, dä bösi dunkli Ren stellt sich als verirrte junge Purscht use wobii das Potential hett für 8 & 9 und eigetli ischs "nur" es Remake vom Teil IV als risikofreie Fanservice wie vermuetet, heisst gwagt wie im Phantom Menace händs nüt).
Alles i allem für mich dä bescht Teil vo allne.
Für mich sind 4-6 halt au kei heiligi Chüeh. Also neu gilt 7 5 4 1 3 2 6.
Alles i allem für mich dä bescht Teil vo allne.

I speeled my drink!
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
und wieso findsch jetzt Nr. 6 dä schlächtischt, nor hinder allne Jarjarbinks shizzles?zwirrlibatz hat geschrieben: Alles i allem für mich dä bescht Teil vo allne.Für mich sind 4-6 halt au kei heiligi Chüeh. Also neu gilt 7 5 4 1 3 2 6.
(mittlem lätschte zeiche machsch quasi din post grad weder "uncredible")

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
au das chani 100% onderschriibe. genau mit dem hindergrund esch das drehbuech au gschribbe worde. innovation häds i dä story = 0. am muetigschte sinds no bi de charaktere gsi, wenn öberhaupt.thaeye hat geschrieben:...potpourri wo irgendswie mit es paar abständ für mich doch nöm so funktioniert oder sehr vom riessbrett gstellt daher chunt. decksch ca. 90% vo de kinogänger ab. .

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Uncredible isch 4-6 us prinzip besser zfinde als 1-3 und 7.m.o.terra kaesi hat geschrieben:und wieso findsch jetzt Nr. 6 dä schlächtischt, nor hinder allne Jarjarbinks shizzles?zwirrlibatz hat geschrieben: Alles i allem für mich dä bescht Teil vo allne.Für mich sind 4-6 halt au kei heiligi Chüeh. Also neu gilt 7 5 4 1 3 2 6.
(mittlem lätschte zeiche machsch quasi din post grad weder "uncredible")
Im 1 hends ebe was gwagt, was du wiederum im 7 ja au vermissisch. 1 minus jarjarbinks isch en sehr guete uftakt für de ganz kram und de liam neeson rult de ganz film dure. Bim dümmliche 6 händs d'franchise schier ruiniert, de isch absurderwiis voll disney.
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finde dä Jar Jar Binks hammer.. chan die heat gäge dä Char eifach nöd verstah.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
ech teile dini meinig ned, ond "d'mehrheit" au ned (episode 1 esch ned mol i de top250 vo de iMDB, episode 6 immerhin of Rang 72. IMBD http://www.imdb.com/chart/top?ref=ft_250" onclick="window.open(this.href);return false; .zwirrlibatz hat geschrieben:Im 1 hends ebe was gwagt, was du wiederum im 7 ja au vermissisch. 1 minus jarjarbinks isch en sehr guete uftakt für de ganz kram und de liam neeson rult de ganz film dure. Bim dümmliche 6 händs d'franchise schier ruiniert, de isch absurderwiis voll disney.
Dasch empirisch beleit so zägge, aber du chasch die voters sicher guet au als "episode 4-6 fanatischte" ahluege, nimm i ah.

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Hüt Gangi.... Und er wird super.... Ich weisses
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
der groesster fehler von episode 1 ist es, dass sie die macht mit midichloriden versuchen zu erklaeren, dann labbert der qui gon noch was von 450000 hat yoda und anakin hat sogar noch mehr! die macht aus dem orig. war etwas uebernatuerliches, mystisches und mit dem midichlorid degradiert es dann direkt zu irgendwas normales/banalem.
man merkt schon dass die geschichte an sich nicht zusammenhaengend sind, teil 1 haette ja auch nicht mehr fortgesetzt werden sollen, bei teil 2 und 3 gabs dann schon nen besseren zusammenhang. lucas verkroch sich bei der premiere von ep4 auf hawai mit dem spielberg, da er dachte dass der film nen flop sein solle, was ja auch viele beim testscreening gesagt haben.
man merkt schon dass die geschichte an sich nicht zusammenhaengend sind, teil 1 haette ja auch nicht mehr fortgesetzt werden sollen, bei teil 2 und 3 gabs dann schon nen besseren zusammenhang. lucas verkroch sich bei der premiere von ep4 auf hawai mit dem spielberg, da er dachte dass der film nen flop sein solle, was ja auch viele beim testscreening gesagt haben.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Fium grad gseh. Dr Schwarz hani super gfunge, für mi näbem Han und Chewie s Highlight vom Film. D Frou chani aus Jedi eifach nid ärnst nä und nid akzeptiere.
6 / 10
6 / 10
Episode VII
Schrib am JJ doch es Mail mit em Beträff:
fütz an herd!
Ev. lost (du gsehsch was ich did here!!) er uf dich
fütz an herd!
Ev. lost (du gsehsch was ich did here!!) er uf dich
Zuletzt geändert von Trunks am 23 Dez 2015 21:40, insgesamt 1-mal geändert.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha ihm vori aglüte und wieder abghänkt hihihihiTrunks hat geschrieben:Schrib am JJ doch es Mail mit em Beträff:
fütz an herd!
Ev. lost (du gsehsch was er did here!!) er uf dich
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Häsch ihm nöd welle uf dä TB schnure? :typej:Bejita hat geschrieben:Ha ihm vori aglüte und wieder abghänkt hihihihiTrunks hat geschrieben:Schrib am JJ doch es Mail mit em Beträff:
fütz an herd!
Ev. lost (du gsehsch was er did here!!) er uf dich
Es heisst COMBOX
du Fotzchopf