Sherlock Season 2
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich luegs efang jetzt. ep1 und ep 2 vo season 1 glueget.
was für ä geili seriä
was für ä geili seriä

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
So, han grad Season 3 fertig glueget...
Finds leider nüme so guet wie di erschte beide Staffle. D Drehbüecher sind zimlich chaotisch, was an sich ja nüt schlechts isch...aber si hend für min Gschmack chli zvill noiji Spins und Charaktere dri bracht. Di erschte beide Seasons sind na en Mix us mehrere original Sherlock Holmes Gschichte gsi, verlageret is moderne London. Wer d Original kennt het sich drüber chöne freue. I de neuschte Season hingege versueched d Autore de Plot überwiegend selber z gstalte. Es paar Chlinigkeite hends na de Original entnoh...z.B. de Sherlock im Drogesumpf, a de Nadle statt i de Opium-Höli
De Charles Augustus Magnussen erinneret na entfernt an Charles Augustus Milverton....aber de Rest passt irgendwie nüm so recht zunenand. De Tod schint i dere Serie nid psunders endgültig z si. Dass de Sherlock wider uferstat gat ja no, heter i de Original au gmacht...aber die wo sich in Chopf schüssed seled gfälligst nomal tod blibe.
Ich finds schad...lit ev. dra, dass mir d Original zimlich guet gfalled.
Finds leider nüme so guet wie di erschte beide Staffle. D Drehbüecher sind zimlich chaotisch, was an sich ja nüt schlechts isch...aber si hend für min Gschmack chli zvill noiji Spins und Charaktere dri bracht. Di erschte beide Seasons sind na en Mix us mehrere original Sherlock Holmes Gschichte gsi, verlageret is moderne London. Wer d Original kennt het sich drüber chöne freue. I de neuschte Season hingege versueched d Autore de Plot überwiegend selber z gstalte. Es paar Chlinigkeite hends na de Original entnoh...z.B. de Sherlock im Drogesumpf, a de Nadle statt i de Opium-Höli

Ich finds schad...lit ev. dra, dass mir d Original zimlich guet gfalled.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S gat witer mit de Season 3
Episode 4 spillt im 19. Jahrhundert...zumindest teilwis...so mues Sherlock si!

Episode 4 spillt im 19. Jahrhundert...zumindest teilwis...so mues Sherlock si!

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
E sone geili Serie, das isch wahr. Aber sie bruchet soooo lang zum produziere. Season 3 isch usem 2014 und Season 4 chunnt im 2017 erscht und bestoht wharschinlech wieder nur us 3 Folge. Isch irgendwie fruschtrierend wemer so öppis als Serie wahrnimmt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schoso...aber ebe, Season 3 het jetzt e 4 Folg kriegt...isch ganz frisch (01.01.2016) 

Re: Sherlock Season 2
Es isch eifach es "Special". Für sowas gits ja schliesslech ou e S00EXX-Nummerierig.
Bi ou chly e Cumberbitch und sit S01 hart am Start. S03 isch nüm ganz so guet gsi, obwohl ig d'Hochzyt-Folg trotz aller cheesiness sensationell gha gfunge.
Bi ou chly e Cumberbitch und sit S01 hart am Start. S03 isch nüm ganz so guet gsi, obwohl ig d'Hochzyt-Folg trotz aller cheesiness sensationell gha gfunge.