[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Jones »

Drum schriebi ja, dass das itz gar nüm geit wenn meh scho soviu lüt da hei, wo üsi rechtsordnig oder üsi froue bzw d'recht vo üsne froue nid interessiere...
Es isch nüm umchehrbar und i fürchte, es wird no ganz übel werde...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Das #besorgteei heisst hie ja sogar tha eye. Passt
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Buccaneer hat geschrieben:Das mit Dütschland gseh ich ähnlich. Zeichnet sich aber scho sit Jahre ab und die Krise wird de Tropfe si, wo's Fass zum überlauffe bringt. Tropfe isch wahrschindli s falsch Wort.

Das mit de Armee im Inland wird so si:

http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... etzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grundgesetz ändern, um Bundeswehr im Inland einzusetzen
Die Personalobergrenze der Streitkräfte von bis zu 185.000 Soldaten müsse flexibilisiert werden, verlangt die CSU: "Die neuen und zusätzlichen Anforderungen an die Bundeswehr können nur mit mehr zivilem Personal und mehr Soldaten erfüllt werden." Dem Mangel an Fachkräften soll mit "Sonderanreizen" für Spezialverwendungen entgegengewirkt werden, auch eigene Aufstiegs- und Karrierelaufbahnen für Fachkräfte kann sich die CSU-Landesgruppe vorstellen.
Grundsätzlich müsse schließlich der Einsatz der Streitkräfte im Inland möglich sein, heißt es in dem Papier. Dafür soll eine entsprechende Grundgesetzänderung ins Auge gefasst werden. Eingebettet werden soll der Einsatz der Bundeswehr im Inneren in ein "nationales Sicherheitskonzept, das sowohl die innere wie auch die äußere Sicherheit umfasst" und Vorkehrungen für Terroranschläge und Großschadensereignisse trifft.
"2016 muss das Jahr der guten Entscheidungen für die Bundeswehr werden", sagte Hahn. Abzuwarten bleibt, wie viele dieser Forderungen die selbst ernannte "Partei der Bundeswehr" in der Regierung auch durchsetzen kann.

Mer wird denn d Armee chönne isetzte, wenn die öfentlichi Sicherheit gfärded isch. Was natürlich es rächts Spannigsfäld isch.
Wenn mal wieder 250.000 Lüt gäge TTIP oder so demonstriert, chönnt mer das natürlich als Gfährdig vo de öffentliche Sicherheit uslege.
Interessant und Absicht? Wott meh öpe später no gäge z eigete Volk vorgoh wens ufwieglet? Werum hett meh nid SCHUTZZONE dert unde igrichtet, statt de Lüt z merkle: sorry, mir hei euch zwar id Schiisi bombed, aber chömet doch hie häre. Hett viel Jobs und good Life hie. Welcome! Juhuiii! 1 Million Flüchtlinge in Dütschland. Chlei viel oder? Isch ja ersch d Afang... :roll:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

emP hat geschrieben:Das #besorgteei heisst hie ja sogar tha eye. Passt
:-D tue chli mit dine noie laufgadgets spiele, tuet guet für de body & soul und den nah chli go schaffe, den laufts.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

http://www.20min.ch/schweiz/zuerich/story/28608074" onclick="window.open(this.href);return false;

Ah jetzt hei d schwizer modis gmerkt, dass si sm silveschter de im fall au begrapscht si worde. Ich musste ein bisschen lolen.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

emp im ernst bisch jetzt so blöd oder trollsch chli , also jetzt bisch ja au nömm 20gi und treisch ja chli verantwortig und weisch gnau das das wo in köln und i anderene städt passiert isch nöd chli grabsche gsi isch. ich hoffs zumindest will sust bisch echt en hirnamputierte. da haend sich nöd eifach es paar zum chli party mache zämätue sondern das isch en relativ sehr homogeni tätergruppe, ich weiss es tuet dir glaubs chli weh das dütschland innepolitisch momentan würkli bröcklet, häsch ja glaubs en dütsche arbetgeber, fahrsch bmw und luegsch nur buli. vo dem her. chli überspitzt natürli.

http://www.zeit.de/gesellschaft/zeitges ... an-polizei" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... lesen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

isch ja scho witzig packt jetzt die underscht schicht uus. haet ihne wohl glangt nachem sylvester. da wird nah einiges choh.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Geit wieder ordentlich ab hie i dem topic. Und der Aug isch wieder in Hochform. Sehr a der Grenze zwar, aber isch nid ganz unrichtig was er seit.

Und zum ganze Dütschland, wirschaffendas, Mutti und alles nach dört hets vo afang ah sehr kritischi stimme geh. Mit sörtiger Werbig chasch au Lüt alocke wo dört eventuell nüt verlore hei. D Sinnhaftigkeit vo dere Aktion wird sich no zeige. Isch ja scho sehr interessant gsi, dass so vieli unbedingt witer nach Dütschland het wölle. Was isch dene wohl verzellt worde und vo wem?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

A dr grenze isch eher dr troll emp... Meh sött ja süsch de lüt nix schlimms wünsche (wobi... Gemäss am emp isches das ja o nid) aber i gloub sire frou oder später dr jugendleche tochter sött viellech mau sowas passiere. Hätt sicher freud wenn de papi deheim denn so hirnamputiert argumentiert... ololol
Meh dummheit geit würklech nüm. Übertrifft sini beschte zyte im raser topen... :typej:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Avenger hat geschrieben:Was isch dene wohl verzellt worde und vo wem?
vo allne dass es in europa besser isch als dihei.
Jones hat geschrieben:Hätt sicher freud wenn de papi deheim denn so hirnamputiert argumentiert... ololol
löhnd en doch. dihei wüsseds eh nüt drvo will er sich nur anonym im internetz öppis traut.

aktuells topicthema:
völlig jensiits was passiert isch. jetz ziel: täter finde und hert verurteile und das ohni verschwörigsgehetze no kulturverständnissamtpfote. und sicher nöd die schuldige bi de polizei und politik wele go sueche. :nut:
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und ja ich entschuldige mich au gern für mini wortwahl aber würkli halt nur bi lüüt wo ufere einigermasse realistische ebeni chönd kommuniziere. drum redi den chli dütlicher. bi traumtänzer und saubemerkige vo lüüt wo mich nöd kennet, wirdi hässig.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben: und sicher nöd die schuldige bi de polizei und politik wele go sueche. :nut:
nei natürli nöd bi de politik sueche, wenn sich würkli usstellt das d täter usem aktuelle flüchtlingsstrom choh sind. nei das wär ja en absoluti todessünd und rechts und überhaupt. mal luege was die nöchste täg so bringet.

es git nur eis jetzt , grenzkontrolle sicherlich en gwüssi ziit und au die wo jetzt im land sind muend regsitriert und überprüft werde. aber au das würdi für dütschland i mine auge im momentane zuestand es schwierigs unterfange werde (ressourcetechnisch etc), ich glaub eher jetzt fats aa im land selber zu vill meh zämästöss vo rechte und linke, usländer und nazis , schweinefresser geg chuehschwanz und weiss was ich choh. und ebe den wird bundeswehr mal muesse ischriite. ich hoff ich lig falsch, wär super für alli.

die lüüt wo jetzt bi sötige forderige immer nah nach rassismus und usgrenzig schreiet, chame eh nöm helfe. und ja das seget villi scho lang. evtl. au die falsche aber halt au sehr villi us de bürgerliche mitti. meh chan ja irgendswaen ja au mal zuegestah das da was würkli usem rueder lauft und abdanke.

ganz tüüf hoffi de emp haet eigentlich recht, ich han paranoia, alles isch nur hysterie und chli pardy und ja eifach so chli easy.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 23:14, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

es isch e rein mathematischi müglichkeit dass en ateil vo de flüchtling au en teil vo dene täter gsi isch. vilech de grösser teil, vielech aber au kei. jedefalls so oder so wärs hirnrissig da en bezug bzw es politikum wele drus zmache wills im prinzip gar kei rolle spielt. susch simer grad im "das hämer jetz drvo" dummgschwätz wo niemertem nützt und nüt änderet. so vorkommnis z'instrumentalisiere isch s'übelscht. die sind nixdestotrotz grundsätzlich gruusig und e tat vo spezielle arschlöcher.

eifach chli differenziere amigs.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

rein mathematisch möglich ;) sehr gut zwirrli

segs ehrlich, du bisch für die open door politik und es lauft eigentlich ja alles guet will du bisch "humanist". den simmer wenigstens ufem gliche stand ohni floskle. das wo du vorschlasch heisst ja halt strafrechtlichi verfolgig (obwohl gnau weisch das zu 70prozent nix passiere wird, will de dütsche staat nöd weiss wer wer was und wo und überhaupt in dütschland macht) und sust gar nix wiiter. vill spass na wenn das würkli so wiitergat.

de rest isch doch au hafechäs.

wenn differenziere für dich verschleiere heisst, den muess ichs nöd chöne.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Es isch no interessant wie oft s Aug der Begriff Nazi und Rassismus verwändet und genau das de Guetmönsche vorwirft
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es isch au interessant, das wemme kei argument meh haet, irgenden floskle chunt zum öper diskreditiere. chasch ja mitem zwirrli chli "differenziert" diskutiere.
differenziert heisst nämlich in oire auge übersetzt das woni obe gschribe ha, nämlich gar nix uusert strafrechtlicher verfolgig vo de täter wo eh nix bringt, grenze chömet ja für "humaniste" nöd in frag, will des teufels, au kontrolle sind öpis ganz schlimms. eifach mal chli die hohle phrasene weglah. den chömer nämlich uf de punkt.

ja de begriff nazi und rassismus fallt vill und schnell, aber ich bin nur de übermittler, ich glaub mit dem haend anderi agfange.

schlussendlich isches eifach, ihr sind für d merkel politik und gsehnd kein fehler i ihrere "grosszügigkeit". ich gsehnd total anderst und denk, das meh über sie sehr schlecht i de gschichtsbücher ines paar jahr wird schriebe.

namal, wieso nimmt es land wie kanada nur 20'000 uuf und zwar nur vo spezielle gruppe wo sie au wüsset das die integriert werde chönd (familie, fraue , verfolgti etc)?`will sie eventuell wüsset was integration für en astrengig für es land bedütet? oder wills halt au rassiste sind? oh ja s wort mueni namal bruche.

es isch unglaublich so lüüt wie du rossi förderet das ganze na, wemmer den nah meh banlieus/no go areas haend, chömet ihr mit em argument da es zwenig integrationsmassnahme geh haet . aber das es land so vill masse vo unkontrollierter zuewanderig eifach nöd bewältige chan, chunt so lüüt wie dir nöd in sinn. zuewanderig muess kontrolliert sii, alles anderi fuehrt is chaos solangs nah länder git und die nöd abgschafft worde sind und mir nöd alli in ONE NATION lebet und mir alli uf wolke siebe zämälebet nett und ohni religione und weisswas ich was.

@Rossi: nur scho wie du schriebsch zeigt villes, sprich mich doch direkt aa, wenn es problem häsch und suech nöd d bestätigung bi dine gsinnigsgenosse.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Jan 2016 09:31, insgesamt 4-mal geändert.
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

thaeye hat geschrieben:chasch ja mitem zwirrli chli "differenziert" diskutiere.
Ich habe geLOLt
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

abyss hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Das mit Dütschland gseh ich ähnlich. Zeichnet sich aber scho sit Jahre ab und die Krise wird de Tropfe si, wo's Fass zum überlauffe bringt. Tropfe isch wahrschindli s falsch Wort.

Das mit de Armee im Inland wird so si:

http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... etzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grundgesetz ändern, um Bundeswehr im Inland einzusetzen
Die Personalobergrenze der Streitkräfte von bis zu 185.000 Soldaten müsse flexibilisiert werden, verlangt die CSU: "Die neuen und zusätzlichen Anforderungen an die Bundeswehr können nur mit mehr zivilem Personal und mehr Soldaten erfüllt werden." Dem Mangel an Fachkräften soll mit "Sonderanreizen" für Spezialverwendungen entgegengewirkt werden, auch eigene Aufstiegs- und Karrierelaufbahnen für Fachkräfte kann sich die CSU-Landesgruppe vorstellen.
Grundsätzlich müsse schließlich der Einsatz der Streitkräfte im Inland möglich sein, heißt es in dem Papier. Dafür soll eine entsprechende Grundgesetzänderung ins Auge gefasst werden. Eingebettet werden soll der Einsatz der Bundeswehr im Inneren in ein "nationales Sicherheitskonzept, das sowohl die innere wie auch die äußere Sicherheit umfasst" und Vorkehrungen für Terroranschläge und Großschadensereignisse trifft.
"2016 muss das Jahr der guten Entscheidungen für die Bundeswehr werden", sagte Hahn. Abzuwarten bleibt, wie viele dieser Forderungen die selbst ernannte "Partei der Bundeswehr" in der Regierung auch durchsetzen kann.

Mer wird denn d Armee chönne isetzte, wenn die öfentlichi Sicherheit gfärded isch. Was natürlich es rächts Spannigsfäld isch.
Wenn mal wieder 250.000 Lüt gäge TTIP oder so demonstriert, chönnt mer das natürlich als Gfährdig vo de öffentliche Sicherheit uslege.
Interessant und Absicht? Wott meh öpe später no gäge z eigete Volk vorgoh wens ufwieglet? Werum hett meh nid SCHUTZZONE dert unde igrichtet, statt de Lüt z merkle: sorry, mir hei euch zwar id Schiisi bombed, aber chömet doch hie häre. Hett viel Jobs und good Life hie. Welcome! Juhuiii! 1 Million Flüchtlinge in Dütschland. Chlei viel oder? Isch ja ersch d Afang... :roll:
Uf das chönnts uselaufe. Die dütsche möched ganz komischi politik und d lüt merkeds langsam. Si merked, dass ihri armee i sehr vielne länder isch, dass mer de parlamentsvorbehalt wett kicke und das mer möcht a meh und schneller a nato isätz teilnäh... Si merked, dass über 1/3 vo ihne im niedriglohnsektor schaffed! En drittel! Si merked, dass während fuessball wms und ems immer klammheimlich komischi gsetzt verabschieded wärded und si schnalled langsam, dass ttip si wird usbüte. Es gid immer me demos etc...
lug dir a, was sich in ängland und dütschland i de letschte 20-30 jahr verändered hed und wie schnelll. Mir läbed in intressting times.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben:schlussendlich isches eifach, ihr sind für d merkel politik und gsehnd kein fehler i ihrere "grosszügigkeit".
wer sind "ihr"? die linke? die linke G Forum user? bestimti user?
wieso isch für dich alles links geg rechts? wie imene fuessball spiel? wieso fallts dir so schwer zum differenziere?
de Merkel ihri Politik isch vo allne site krisitiert und bezwifled wurde, ich ha nieneds glese dütschland schafft das locker und söll das unbedingt mache das klappt sicher supi.
sie selber het ja au gseit es wird en herusforderog für alli? jede het gwüsst es wird ned eifach, es wird Problem geh.

und namal zu links/rechts, grad Canada isch sehr es guets bispil, da Canada es sehr progressivs und liberals, ja es links land isch. und trotzdem begrenzed die wie du seisch die flüchtlingswelle starch.
dütschland wird vo de rechtskonservative Union regiert und nimmt am meischte uf.

trotzdem versuechsch du i dine hysterische rundumschläg dini Feindbilder uf jede zprojeziere wo irgendwie chönt en linke si und willsch ihne irgendwelche schuld zueteile oder ebe säge "I told you so", muesch und chasch du ned, wills jede scho gwüsst het.
dini reakation isch für mich ned nahvollziehbar
Zuletzt geändert von Moff am 08 Jan 2016 09:47, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lueg das ziitalter wird igah als "bürgerlichi" revolution, wartemer nah es paar monet. es isch scho so, sehr interesting times.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:schlussendlich isches eifach, ihr sind für d merkel politik und gsehnd kein fehler i ihrere "grosszügigkeit".
wer sind "ihr"? die linke? die linke G Forum user? bestimti user?
wieso isch für dich alles links geg rechts? wie imene fuessball spiel? wieso fallts dir so schwer zum differenziere?
de Merkel ihri Politik isch vo allne site krisitiert und bezwifled wurde, ich ha nieneds glese dütschland schafft das locker und söll das unbedingt mache das klappt sicher supi.
sie selber het ja au gseit es wird en herusforderog für alli? jede het gwüsst es wird ned eifach, es wird Problem geh.

und namal zu links/rechts, grad Canada isch sehr es guets bispil, da Canada es sehr progressivs und liberals, ja es links land isch. und trotzdem begrenzed die wie du seisch die flüchtlingswelle starch.
dütschland wird vo de rechtskonservative Union regiert und nimmt am meischte uf.

trotzdem versuechsch du i dine hysterische rundumschläg dini Feindbilder uf jede zprojeziere wo irgendwie chönt en linke si und willsch ihne irgendwelche schuld zueteile oder ebe säge "I told you so", muesch und chasch du ned, wills jede scho gwüsst het.
dini reakation isch für mich ned nahvollziehbar
ich han dis züügs alles scho beantwortet, mir trüllet ois au da im chreis, cdu isch scho lang nömm rechts (ca. siit 2000), deshalb gits ja au PEGIDA und AFD und weisswasichwas na (die bürgerlich mitti haet sich in dütschland jetzt halt z.t i das spektrum verschobe, gnau will sie sich bi de grosse Koalition nömm vertrete fuehlet). natürli seit d merkel es isch en herusforderig, aber das es dumm isch , seit sie nöd.

es sind kei rundumschläg sondern es isch d wahrheit, lüüt wo jetzt nah kei grenzkontrolle und für ungstüürti iwanderig sind, sind schuld a dem wo nah wird choh.
ihr sind meister im verschleiere und hohle phrasene schwinge. uf de punkt waenders nöd bringe, will den wär nämli villes klar. es isch natürli en lingi position kei grenzkontrolle meh wölle und au d iwanderig nöd z stüüre. aber au das chame natürli bestriite. mir muend scho realpolitisch diskutiere. das de zwirrli und ich z.b politisch völlig konträr ufgstellt sind, merkt meh doch i jedem satz. du ghörsch au dezue. en polizist wie de jones isch meistens halt eher bürgerlich /rechts konservativ, ich bin sicherlich au eher dem spektrum zuzordne. was isch dra schlimm? mir muend ja scho wüsse us wellere usgangslag öper sini meinig bildet.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

das mitde hohle phrasene chamer dir genau so vorwerfe, ich finde ned, dass vo dir viel mit Substanz cho isch bisher, dini meischte fakte (ned meinige) muemer korrigiere. ich hingege lege immer viel wert druf mich so gnau wie möglich uszdrucke, ich finds ned ok, dass du mir das vorwirfsch.
und doch, es sind rundumschläg, will au vieli wenn ned so guet wie alli lingge Partei/länder/medie/journalischte ned für komplett "ungstürti iwanderig" sind, das isch hochgradige bullshit und es isch daher falsch "de lingge" d'schuld id schueh welle schiebe. en rechti regierig isch für das in dütschland verantwortlich. und nei, d'AFD, pegida und NPD ändered nüt ade usrichtig vode CDU/CSU. es git meh als flüchtlingspolitik wo die politisch usrichtig usmacht. mir isch aber bewusst, dass das füren SVP wähler sehr schwierig zum nahvollzieh isch. ev. sind für dich cvp und FDP au linki parteie.

ich persönlich finds total müehsam, dass für vieli Politik ebe nur es fuessballspiel isch wos nur drum gaht dass eigene Team günnt. und dine aggressione gege linggi, wo wie ich finde total fehlgleitete isch us obestehende gründ, isch durchus an hysterische rundumschlag.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ok nah meh ablenkig, wenn i mine biträg kei substanz gsesch, ja ebe den haemmer würkli eifach es ideologischs problem. nimm al stellig zu grenzkontrolle, zu schenge,

meh chani dezue nömm sege, das au nöd gsesch wie sich d bevölkerig in dütschland radikalisiert haet und wieso, isch au schlimm. sind ja grad landtagswahle, mal luege wied AfD so abschniid.

eifach für dich als biespiel:

weiso gat meh i de tagessschau gross go useposaune das meh ja nöd de schön silvester mit flüchtling söll in verbindig bringe. es paar stund spötr chömet polizeiprotokoll und ja die chasch ja selber nahlese. das meh so d bevölkerig immer meh radikalisiert und sich so gegebewegige bildet, isch normal. s problem isch den halt das es uf beid siite kippe chan.

ja nu wählemer nah chli svp. :groel: als obs so eifach wär.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Jan 2016 10:25, insgesamt 1-mal geändert.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

zwirrlibatz hat geschrieben: aktuells topicthema:
völlig jensiits was passiert isch. jetz ziel: täter finde und hert verurteile und das ohni verschwörigsgehetze no kulturverständnissamtpfote. und sicher nöd die schuldige bi de polizei und politik wele go sueche. :nut:
De Rock'n Roller laht wieder mal sin inner Bünzli use. "Hert" bestrafe. LOL. Ha gmeint jede isch vorem Gsetz glich und sött objektiv bestraft wärde. Ir Allgemeine EMPÖRIG! gah herti Strafe fordere führt bi mir immer zumne Schulterstrichli Reflex. Härzig.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Also das mit de Fakte liebs Aug sötsch dr also mal ds Härze nä. Mal Weltwuche wäglege und viellecht mal öppis anders lese.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:das mitde hohle phrasene chamer dir genau so vorwerfe, ich finde ned, dass vo dir viel mit Substanz cho isch bisher, dini meischte fakte (ned meinige) muemer korrigiere. ich hingege lege immer viel wert druf mich so gnau wie möglich uszdrucke, ich finds ned ok, dass du mir das vorwirfsch.
und doch, es sind rundumschläg, will au vieli wenn ned so guet wie alli lingge Partei/länder/medie/journalischte ned für komplett "ungstürti iwanderig" sind, das isch hochgradige bullshit und es isch daher falsch "de lingge" d'schuld id schueh welle schiebe. en rechti regierig isch für das in dütschland verantwortlich. und nei, d'AFD, pegida und NPD ändered nüt ade usrichtig vode CDU/CSU. es git meh als flüchtlingspolitik wo die politisch usrichtig usmacht. mir isch aber bewusst, dass das füren SVP wähler sehr schwierig zum nahvollzieh isch. ev. sind für dich cvp und FDP au linki parteie.

ich persönlich finds total müehsam, dass für vieli Politik ebe nur es fuessballspiel isch wos nur drum gaht dass eigene Team günnt. und dine aggressione gege linggi, wo wie ich finde total fehlgleitete isch us obestehende gründ, isch durchus an hysterische rundumschlag.
und en chline nahtrag na: gang übrigens go Ja stimme betreffend "Grundikomme". isch glaubs au vo de svp odr? wenn öpper eher bürgerlich-rechts igstellt isch, heisst das nah lang nöd das er keis sozials gwüsse haet, sondern das er d prioriäte anderst setzt und d welt eventuell nöd so rosig bunt aluegt sondern mängisch evtl chli zu hysterisch, da bini sogar bim emp und lahn de kritikpunkt a mich gern stah.

und ufs podestli muesch dich jetzt au nöd grad stelle, vowege mini fakte muemme koriigiere und du leisch soooo vill wert uf dini usdruckswiis. das isch din idruck namal will dini ideologie und mini nöd kompatibel sind. s glich wie mit em rossi. höret doch mal uuf oi hinder irgendswelchem züügs z verstecke. chönd doch ehrlich sege, das es super isch ungstüürti iwanderig vo lüüt us länder mit z.t sehr starchem archaischem gedankeguet z ha und das mir das im weste scho anebringet und ines paar jahr friedlich und in saus und braus alli zämälebet. ischen istellig, nöd mini aber isch eine.
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Jan 2016 12:19, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten