[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben:bini voll nöd imfall, wenns dir so inechunt isches will mini wortwahl sicher sehr agressiv isch. ich bin en sehr umgängliche typ aber ich han nöd gern diskussione wo schlussendlich den fast i jedem bereich mit gwüssne lüüt i "philosophische" frage endet. den deklarieremer das am afang au als das, den machi au mal mit.

ich bin scho eher de herbi typ i diskussione, findi voll legitim. wenns dich abstosst, isches das natürli au.

ich glaub ich han für gnueg stoff für en z.t gueti z.t weniger gueti diskussion glieferet. das langet scho mal.

uuschotze , fraue haends im usgang au nöd liecht, balbala, das isch doch alles firlefanz und relativiere.
Ich glaubder das jo sofort dass du nid eifach so bisch als Person wiemer vo miner Beschriebig chönt glaubä. Ich han das natürlich nur uf dini Ussagä do in bezogä, und i erschter Linie diä jetzt zu dem Thema und 1-2 witere i de Vergangäheit (z.B. das mit Firmene/Arbeitgeber).

D Wortwahl findi nid s gröscht Problem, es gotmer würklich eifach drum, dasses sehr schwierig isch überhaupt so öpis wiä e Diskussion z füehre wenn uf 180 bisch, und sich nid ständig im Chreis z drehä. Ich gib jo gern zuä dass mini schwächi isch dassi mi öpä diä chli verlür, und denn z viel um s Züg umäschrieb, au wenni dra arbeit. Einä vo de Gründ wieso ich so schrieb isch, dass ich möglichscht Missverständniss will verhindere, will mer im schriftliche Gspröch halt ebä no weniger chan spontan was nohschiebe chan wemer gmerkt dass s gägänüber das nid so uffasst wiämers gmeint hed.

Und grad das machts so schwierig, wenn jetzt z.B. öper wiä du (oder en heftigä verträtter isch au de Ribit, nur inanderer Art) immer das nimmt wasmer seit, und uminterpretiert, so dasses zumene Gägäargumänt passt, sich drüber chan luschtig gmacht werdä, und eim denn mit jedem Post no 7 Sachä is Muul gleit werded womer niä gseit und niä gmeint hed. Nur scho i de Nuancä ständig Implikationä, und Sarkasmus womer heräluegt. Nid falsch verstoh, das hed alles sini Berächtigung, und es chan au en gwüssä Witz ha, und chli verchrampfigä lockere, und es isch es Mittel zum Botschaftä übere z bringä, all das Züg.
S'Problem isch aber wemmer nid denn au mol drüber hinweg chund, stellt eim das denn i z Situation ständig müese z widerholä wasmer gseit het, und z korrigiere wasmer nid gseit hed, und versueche z erlütere wasmer gmeint hed, und wieder z ordnä, au will eim nid ganz bewusst isch öbmer würklich nid verstandä wird, öbmer nid verstandä will werdä, oder öbs eigentlich gar kei Rollä spillt wassmer seit will gar nid würklich en Dialog stattfinded. Und wenn denn witeri Erlüterigsversüech nid zur klärig vo de Situation füehred undmer sich mit em neue Fuetter womer liefered nur tüüfer i d Konfrontation rittet womer sälber eigentlich gar nid als Konfrontation gseh will, empfind ich das als sehr fruschtrierend, und wenis schaff d Schnurrä z hebä, lohnis denn ebä au lieber sii.

Ich weiss dass das en grosse Teil vo de politischä Diskussionskultur isch, aber miner Meinig no ischs au eis vo de gröschtä Problem womer händ diesbezüglich, und ich han absolut keis Bedürfniss drin z partizipiere, ich gsehs sogar als Verpflichtig dassmer das möglichscht nid passiert.

So wahnsinnig philosophisch findi mis Züg jetzt also scho nid grad immer. Wenni e efachi und konkreti Assag, oder ebä sogar e Lösig zu dem Thema hätti, würdis wohl au sägä, leider weissi aber au nid alles dezuä, und was gnau am beschtä isch. Drum isches denn halt i so Fäll au amigs chli weniger Konkret, das ischmer scho bewusst, lieht aber denn halt chli i de Natur vo de Sach, ich mach nid gern konkreti, klari eifachi Ussage, wenni sälber gar nid überzügt bin devo, bzw. nid mol würklich chan wüssä vo wasi red.

Was s "uschotzä" betrifft, so hed das nüt mit de Vorkommnis ztuä gha, sondern es ischmer um d Reaktion und d Diskussion drum gangä. Wemermer vorwirft dass das jo gar nüt drüber usseit wiä das isch mit dene Verbrecher, chani nur sägä dass das niä e diesbezüglichi Ussag gsie isch, und das eigentlich au rächt klar sii müest.

Wemer sich über d Erlüterig luschtig macht, so chani halt nur sägä de Jones hed gseit er verständi nid wasi demit mein und ich han dementsprechend probiert s Bild z erlütere.

Ich finds sowieso erstuundlich dass das jetzt schiinbar so unglaublich schwierig isch, ich glaub es isch doch es relativ klars Bild, und so wit her gholt isches au nid, das Wort isch jo i anderem und trotzdem nid ganz unähnlichem Kontext in Gebruch, wiä in "er hat sich bei mir ausgekotzt".

Wie dem auch sei, ich verstand jo au d Frustration wo bi so Themene herrscht und alles...ich han halt amigs sehr schnäll denn mol s Gfühl chli weniger Polemik würd de Sach besser hälfä. Au und vor allem wemmer teilwies no nid mol gnau weiss über wasmer sich stritet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bricht us de new york times:
Wenn Sie glauben, dass eine alternde, säkulare und weitgehend homogene Gesellschaft eine Zuwanderung von solcher Größe und mit einem solchen Ausmaß an kulturellen Unterschieden friedlich auffängt, dann haben Sie eine große Zukunft als Sprecher der derzeitigen deutschen Regierung", spricht Douthat die Leser an – "und Sie sind außerdem ein Narr".
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

NYT :kotz:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

scheissegal wos stat, de maa chan wenigstens es bitzli 1+1 zämäzähle.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

usnahmswiis... lol
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

de douthat hed mit jedem wort recht.
er macht aber de glich fähler wie vili; de fade nid witerschpinne, s Problem nid bim Name nenne bzw. d ursach benenne.

mer luegt eifach mal wider wäg oder wetts nid gseh.

chrieg beände, vor ort hälfe, rohstoff fair verteile. aber das isch vil zphilosophisch :vortex:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

chrieg beende. lolz, ja das isch würkli sehr philosophisch. er macht kein fehler sondern gats wie jede logisch denkendi mensch aa wo weiss wo de mensch sini grenze haet.

das wo du dir wünschisch isch de himmel.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:chrieg beende. lolz, ja das isch würkli sehr philosophisch. er macht kein fehler sondern gats wie jede logisch denkendi mensch aa wo weiss wo de mensch sini grenze haet.

das wo du dir wünschisch isch de himmel.

Was wür denn degäge spräche, dass sich involvierti Grossmächt entweder us so Krisehärde zrug ziehnd oder mindestens keini neue meh entfached oder i dertige wo si nüt agah, nid imisched? Warum gaht das nid?

Ich checks nid. Weisch du viellicht, was die dütschi Bundeswehr i all dene Länder z sueche hed?
Bild
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

@aug
das wo ich mir wünsche läb ich sälber. wer sich nid wünscht dases kei chrieg gid wünscht sich s gägeteil devo

@buccaner
de niid, d gier und s eigete ego vom mensch verhinderets. kei chrieg bedütet verzicht. hert für vili, drum wird's ignorant als philosophie abta.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

okok, den ziehnd sich alli zrug us de "kriseherd", ja das wird au bestimmt gmacht, nöd wahr?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:@aug
das wo ich mir wünsche läb ich sälber. wer sich nid wünscht dases kei chrieg gid wünscht sich s gägeteil devo
:groel: nur nah lächerlich, au du weisch gnauso wien ich , das d chriegsparteie sich nie werdet zruggzieh und übrigens de mensch chrieget scho immer. um territorie, um kulture, um meinige, etc etc. es wird au nie so wie du dir das wünschisch, aber ja, es isch schön. find ich au.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

denn akzeptier dass die mönsche us de chriegsgebiet det äne gönd go läbe, raube und vergewaltige wos wohlschtand het. isch doch ganz eifach :herzli:

das wo du dir wünschisch isch oni das wo ich mir wünsche unmöglich oder eifach nur e churzsichtige flick uf de kabutte hose.

wie du sälber erkennt hesch, de mönsch chrieget scho immer. um territorie (Europa), um kulture ("Demokratie"), um meinige (Religionsfreiheit), etc etc :fick:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich soell akzeptiere das europa d fluechtlingskrise so handlet wie d frau merkel, aber sicher!!!' Egal , de eu mitgliedslaender werdet sie eh bald stoppe, de druck wird z gross, und nei min asatz haet nix mit dim ztue, ich bin realist, wenn din asatz realitaet isch, bruchts kei grenze meh will den haemmer ois alli lieb und lebet vonluft und voegle, du haesch nix gschnallt, sry gaell, ich wott ja au FRIEDE AUF ERDEN, aber ebe gaell, au de typ won in paris if polizeistation inegloge isch mit allah u akbar isch in duetschland under ca 7 naeme bekannt gsi und mitem fluechtlingsstrom choh. Alles locker odr
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:@aug
:groel: :groel: :groel: sehr sehr eifachs weltbild, aber ja.....isch s glich wie wer momentan s merkel kritisiert, ischen nazi. gnau so lüüt verunmöglichet en vernüfntigi realistische diskussion.

chasch aber gern namal de spruch mit em differenziere bringe. vo differenziere die ganz ziit schnorre, aber selber unglaublich plakativ vrogah.

D lösig isch FRIEDEN auf ERDEN, AMEN.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Jan 2016 18:00, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Oni de ganz Thread nomol zläse würd ich mol säge dass de Begriff Nazi im Zämehang mit de Merkel da inn nid erwähnt worde isch
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Oni de ganz Thread nomol zläse würd ich mol säge dass de Begriff Nazi im Zämehang mit de Merkel da inn erwähnt worde isch
muess es immer um dich oder oi gah, selbstverliebt au na. nei aber lueg doch mal in dütschland was abgat, die ganz mitti wanderet immer meh nach rechts, wieso??? es passiert überall au da. seg wieso? haend alli grad zämä de scheitel und s schnäuzli entdeckt? oder sind die etablierte regierigsparteie evtl. chli zfest uf ei siite gruckt i de letschte jahre und haend vergesse mit argument d ebürger abzhole?

ich ghör es echo: "ja weisch d mensche sind medieverblödet und drum nöm uf regierigslinie " , es wird anderst verpackt sii, aber das wird de inhalt si wo vo de meiste da ine zruggchunt.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Jan 2016 18:27, insgesamt 4-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

eifach namal zum nahfröge: du seisch also eigentlich das d grenzkontrolle und en pufferzone und halt generell eifach mal es vernünftigs ordentlichs verfahre mit de flüchtling (richtigi CHRIEGSFLÜCHTLING UND KEI WIRSCHAFTS UND SUSTIGI GLÜCKSRITTER) erst nach em Weltfriede chömet? ok, ja guet, ich glaub demit isch alles klar. isch doch nöd so schwierig eifahc mal chli realismus walte la und nöd immer grad : FRIEDE oder ISCH DOCH ALLES EN VERSCHWÖRIG (meh abwürge vonere diskussion isch gar nöd möglich): du bisch übrigens nah lang kein ghandi oder dalai lama.

nur eis dezue:

Quelle
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Okay...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:bricht us de new york times:
Wenn Sie glauben, dass eine alternde, säkulare und weitgehend homogene Gesellschaft eine Zuwanderung von solcher Größe und mit einem solchen Ausmaß an kulturellen Unterschieden friedlich auffängt, dann haben Sie eine große Zukunft als Sprecher der derzeitigen deutschen Regierung", spricht Douthat die Leser an – "und Sie sind außerdem ein Narr".
Grossi Wort vo eim usem Land wo dä ganz Schlamassel het ids Rolle bracht
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja und jetzt söllet alli d schnorre hebe? oh mann, au de emp "differenziert" recht guet.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
[OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

D Feststellig ellei, dass es es Problem isch, die Lüt ufznäh isch relativ en no-brainer. Wenn d USA mitgmacht hätti, wärs wenigschtens schomal chli verteilt. Aber eifach es bashing z mache uf humanitär handelndi Länder bringt vermuetlich nid viel.

[Obacht, ig ha humanitär gschribe. De Reflex verlangt mindestens es "Guetmönsch" im nächste Post]
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Gutmensch!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

humanitär handelndi länder, wow emp, ok da hani ufghört. mal luege wo die sogenannt "humanität" hifuehrt. namal, d.h alli andere länder sind also nöd "humanitär" sondern ? isch schön das begriff wie "humanität" "menschlichkeit" eifach mal so schnell ideologisiert werdet.

ja guet, ich glaub demit isch alles klar. isch wohl doch es ideologischs problem. aber gwüssi lüüt waends nöd gseh.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

es wird in dütschland zu (no meh) innere unruhe füehre.
die rechtsextreme bechöme massiv zuelouf und göh uf d'strass, griffe wahllos usländer a, die linksextreme mache sit jahre radau. es wird immer wie hüfiger chlepfe und mit dr itz scho massiv überarbeitete bereitsschaft-polizei wird das irgendwenn nüme kontrollierbar si.. bzw isches das teilwies ja itze scho nüm...

düschteri zuekunft... leider...
aber hey, meh het humanitär ghandlet! guet gmacht!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

isch gwüsse lüüt halt wichtiger uf de "richtige" siite z stah, so isches scho immer glofe i de gschicht.
Antworten