[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

s differenziere han nöd ich is spiel bracht imfall, eifach namal churz zum inehebe.

ich glaub chunt eher vo de fraktion "USA=Devil", "TOD DEM KAPITALISMUS", "MANIPULATION" und "WELTVERSCHWÖRIG" und "FRIEDE für IMMER" und wiitere sehr undifferenzierte uusage.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:isch halt eifach mal umgekehrt, aber au das schnallsch nöd.
Ja los Aug, wenn du selber nid fähig bisch sälbe biz witer z dänke und immer irgendwelche scheiss interpretiersch und echli de Fore-Troll wosch si, isch das völlig ok. Ich glaube, wenn ich oder sust öpper da wür sitewis zämefasse und genau erkläre, wen isch mit Amerikaner genau meine und mit Vasale-Staate, denn würsch du dir ja eh nid die Müeh mache, das z läse, geschweige denn, druff i gah. Du würsch wieder ei zwei Sätz usem Kontext riesse und paar sinnfreii Kommentär vo dir gäh zum provoziere. Tiptop, wenigstens bhaltisch so s Topic chli am Läbe...
Hani en guete Kolleg wo i de Jung SVP isch und mir sind i de Regel immer sehr gägeteiliger Meinig (Ideologie). Aber komischerwis chömmer üs immer sehr gesittet underhalte und tüend die Gägesitige Standpünkt darlege und respektiere. Das wär also möglich, aber es müssted sich beid Parteie es bizzli astränge.

Jede Versuech vonere Diskussion würgsch mit dim destruktive Verhalte sofort ab. Hend dir ja gad es paar Lüt probiert das z erkläre uf de letschte paar Site. Aber die irred sich wahrschindli all.
Aber titulier üs witer als rassischte, spinner, Guetmänsche, Philosphe, blindi etc... dänke so verschaffsch dir sicher Ghör und wirsch ärnscht gno :lol:

Probier wenigstens einisch zu was nützlich si und schalt doch die folgendi Funktion frii:

Du kannst keine Moderatoren und Administratoren zur deinen ignorierten Mitgliedern hinzufügen.

Well sust gseh mi au versuecht chli z trolle wie du das so schön machsch :-D
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja die irret sich will ihr en "gsinnigsgmeinschaft" sind, lueg doch mal all die diskussione drin aa, schlussendlich isches immer s glich: schuld isch de KAPITALIMUS und D USA. es isch fast scho truurig.

und den ebe differenziert i jedem 2. post bruche wo a mich grichtet isch. ja so chame villes au umtrülle. analog zu missbruch vo gwüssi usdrück wie "menschlichkeit" etc.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:ja die irret sich will ihr en "gsinnigsgmeinschaft" sind, lueg doch mal all die diskussione drin aa, schlussendlich isches immer s glich: schuld isch de KAPITALIMUS und D USA. es isch fast scho truurig.

und den ebe differenziert i jedem 2. post bruche wo a mich grichtet isch. ja so chame villes au umtrülle.
ich hätt jetz nie tänkt dass öpper im volle ernscht zu somne poscht fähig isch.
I speeled my drink!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:Was hesch de du füre position? Jede mönsch cha rassistisch dänke/handle...
Ja du hesch scho rächt. Prinzipiell chan das jede. Gid au au viel Lüt, wo undr Rassismus lieded/glitte hend und jetzt sälber so tendenze hend. Da ich mich sehr für Gschicht interessiere und das scho sid immer, ergid Rassismus für mich eifach relativ wenig Sinn. Mich interessiert würkli nid, öb eine en anderi Hutfarb oder en anderi Religion hed. Gueti Lüt gids überall und glich isch gfhare für schlächt Lüt.
I de Primarschuel isch mine best Kolleg en dunkelhütige Philipino gsi und mir hend viel Usländer gha. Da hesch relativ gli gmerkt, dass die meiste Mänsche zimli die gliche Ziel im Läbe hend, die gliche Bedürfnis und Fähler... Für mich gid Rassismus eifach absolut null Sinn.
Min Ur-Grossvater (nid klar wenn genau 1910-20+/-) isch als "Arbeiter" id Schwiiz cho und de Schwiizerpass gids i eusere Familie sitt ca. 30 Jahr oder so. Min Ur-Grossvater isch sozäge en Wirtschaftflüchtling gsi :kicher: .

Ich tuen nid gärn so lings, rächts schubladisiere, aber vo mim Gedankeguet/Ideologie här, ghör ich wohl zum Linge Spektrum vo de Politik.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:ja die irret sich will ihr en "gsinnigsgmeinschaft" sind, lueg doch mal all die diskussione drin aa, schlussendlich isches immer s glich: schuld isch de KAPITALIMUS und D USA. es isch fast scho truurig.

und den ebe differenziert i jedem 2. post bruche wo a mich grichtet isch. ja so chame villes au umtrülle. analog zu missbruch vo gwüssi usdrück wie "menschlichkeit" etc.

Ghörsch du ez au zu de Verschwörigstheoretiker? Hemmr doch öppis gemeinsam?
I eusere Gesinnigsgmeinschaft treffed mir eus einisch pro Wuche und bespräched, wie mer dich chli chönnd blage. Mir Erfolg wie du gsehsch!

Rossi, Moff, Acid ich und all andere wo jemals anderer Meinig gsi sind, hend sic hgäg dich verschwore. Und das nid nur im Forum!

:groel:

Hei isch no geil, wenn ich dich nüm ärnscht nime und mich nüm probiere mit dine Ussage ernsthaft usenandzestze, findis plötzlich huere lustig! :groel:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

den haemmers zämä glatt au was.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:Was hesch de du füre position? Jede mönsch cha rassistisch dänke/handle...
Darf ich die Frag zrugg gäh? Wo gsehsch du dich eher?
Ich kenne nume drü Polizisite. Alli sind, wenn mer si denn politisch müsst iordne eher rächts. Chan mer das so allgemein säge, dass Poliziste eher würed rächts wähle? Nur zum säge, will dir nid z nöch trätte oder so.
Zwe vo dene drü sind glatti Sieche, eine isch en Arsch. Aber öb eine eher sympatisch isch oder nid, hängt ja nid mit de politische Usrichtig zäme.
Viel Lingi sind ja fälschlicherwis total gäg d Polizei. Solang si sicher sind, sinds es bestimmt… aber wenns de mal Problem hend, sind de doch no froh drum :kicher: .
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:isch halt eifach mal umgekehrt, aber au das schnallsch nöd. meh spiegel vors aug hebe gat nöm.

Mir probiered scho die ganz Zyt, de Spiegel vor s Aug z hebe. Aber s Aug schint en Sehfähler z ha.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben:Mir probiered scho die ganz Zyt, de Spiegel vor s Aug z hebe. Aber s Aug schint en Sehfähler z ha.
"was weisch du vo mir du vollpfoste? chasch gern mal verbii choh und ich zeig dir was ich gsehne, huere vollmöngi.

was füren spast."
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben:
Ich kenne nume drü Polizisite. Alli sind, wenn mer si denn politisch müsst iordne eher rächts. Chan mer das so allgemein säge, dass Poliziste eher würed rächts wähle? Nur zum säge, will dir nid z nöch trätte oder so.
Zwe vo dene drü sind glatti Sieche, eine isch en Arsch. Aber öb eine eher sympatisch isch oder nid, hängt ja nid mit de politische Usrichtig zäme.
Viel Lingi sind ja fälschlicherwis total gäg d Polizei. Solang si sicher sind, sinds es bestimmt… aber wenns de mal Problem hend, sind de doch no froh drum :kicher: .

i stimme sachorientiert ab u nid nach partei. i gwüsse theme bini rechts, i anderne mitti oder gar mau links. gemäss swissvote bini gloub e schizo! :groel:

natürlech gseh ig sache, wo dr 0815 bürger nid gseht und ha drum zu gwüsse theme e viellech strikteri meinig. mir muess aber o ke theoretiker cho und wöue säge, wie's louft. lol
i bi mi aber durchus bewusst, dass das, wo ig jede tag gseh, nume e chline teil vonere gwüsse volksgruppe isch. drum sägi äbe immer, dass es e grosse ungerschied isch, ob meh seit "alli usländer si kriminell" oder "(fasch) alli kriminelli si usländer oder usländischer herkunft"...
z'erschte isch stammtisch svp scheiss, z'zwöite isch wahr. natürlech deliktbezoge ungerschiedlech aber das wo IG dermit z'tüe ha, isches ganz sicher eso.

dennoch bini gäge d'usschaffigs-initiative gsi und natürlech o gäge die quenglerei-initiative itze... :typej:
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:

i stimme sachorientiert ab u nid nach partei. i gwüsse theme bini rechts, i anderne mitti oder gar mau links. gemäss swissvote bini gloub e schizo! :groel:
Nei, definitiv nid schizo! Tönt eher so, als würsch du anstatt blind ame parteidigma folge, selber denke und abwäge! Das tönt i mine ohre sehr gsund.
Wenn du seisch kriminell, meinsch du denn au so züg wie bi rot über d ample fahre und en 14 jährige wo wäg gruppedruck en chiste bier chlaut oder en bushaltestell verschmiert? Oder eher chli härters züg wie ibruch, raub, rase und lüt gfährde, etc.
Denke wenn s erst würsch näh, wär au fast jede iheimisch kriminell?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ich findes ganz übel dass es zimlich vil, vorwiegend alti fraue, gid wo selber ihres Stimmrecht nid wahrnämed und s wahlcouvert em maa gäbed zum usfülle. sogar e kolleg macht das so; sis Couvert bechund immer si brüeder und er underschribt eifach no.

mer sell doch bitte gar nid abschtimme wemmer sich weder defür interessiert oder/und kei eigeti meinig hed chönne/welle bilde zum Thema.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

jede isch kriminell:

Quelle
I speeled my drink!
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Nei, definitiv nid schizo! Tönt eher so, als würsch du anstatt blind ame parteidigma folge, selber denke und abwäge! Das tönt i mine ohre sehr gsund.
Wenn du seisch kriminell, meinsch du denn au so züg wie bi rot über d ample fahre und en 14 jährige wo wäg gruppedruck en chiste bier chlaut oder en bushaltestell verschmiert? Oder eher chli härters züg wie ibruch, raub, rase und lüt gfährde, etc.
i rede scho primär vo vergehe/verbreche.
und natürlech o vo notorische chlikriminelle. klassisches bispiel: asylante wo in türe markechleider umeloufe. jede diebstahl einzel betrachtet e überträtig (solang unter 300.--) aber schlussändlech hei sie glich chleider für tusig stutz a... :schraube: :groel:

und hey, mit rot über d'ample fahre gfährdisch äbe o lüt je nachdem. o wenn das gwüssi verchehrsteilnähmer nid würklech igseh...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:
i rede scho primär vo vergehe/verbreche.
und natürlech o vo notorische chlikriminelle. klassisches bispiel: asylante wo in türe markechleider umeloufe. jede diebstahl einzel betrachtet e überträtig (solang unter 300.--) aber schlussändlech hei sie glich chleider für tusig stutz a... :schraube: :groel:

und hey, mit rot über d'ample fahre gfährdisch äbe o lüt je nachdem. o wenn das gwüssi verchehrsteilnähmer nid würklech igseh...
Das mit de ample cha äbe jedem mal us versehe passiere. Nid guet, aber für mich nonig kriminell, wenns en eimalige fähler gsi isch. Aber ha au nüt gäg en schöni buess denn, sochli als gedankestützi zum vorsichtiger fahre in zuekunft!
Aber bi mehrfachem diebstahl handelt sichs ja nid um es versehe... Da steckt viel absicht dehinder.

Bi dene mit türe chleider, weiss mer de gsichered, dass viel klaut isch? Chan mir vorstelle, dass me chriegsland alli flüchted. Viellicht cha öpper us mittelständische verhältnis besser "reise" und was mitbringe. Ich wür mini beste chleider probiere mitnäh zum en aständige idruck mache und dadurch und guetem verhalte en platz im integrationssystem zbecho und viellicht sogar en arbet.
Weiss ez nid öb das realistisch isch. Bim flüchte hed mer nid immer zyt zum in rueh koffer z packe.
Geil chleider go chlaue. Dummdreist, kontraproduktiv und nur dämlich... Wie chan mer nur?!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

au so was sautumms wo nöd weni meined:

en richtige flüchtling hett verrissni chleider und keis händy und alli gültigi abgstämpleti papier bi sich.
I speeled my drink!
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

zwirrlibatz hat geschrieben:au so was sautumms wo nöd weni meined:

en richtige flüchtling hett verrissni chleider und keis händy und alli gültigi abgstämpleti papier bi sich.
Ich meine, ich will niemerd i dem landwo sich nöd chan apasse. Eifach oder.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Integration isch je nach Kultur mit de gägewärtige Mittel fascht unmöglich. Mer hend ja nid mal gnueg Mittel für Bildig. Vo de Kesb & Co ganz zschwige. Unternähmensschtüre werded gern gsenkt, die riiche begünschtigt etc., keis Wunder fählts nöimet anders.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben: Das mit de ample cha äbe jedem mal us versehe passiere. Nid guet, aber für mich nonig kriminell, wenns en eimalige fähler gsi isch. Aber ha au nüt gäg en schöni buess denn, sochli als gedankestützi zum vorsichtiger fahre in zuekunft!
Aber bi mehrfachem diebstahl handelt sichs ja nid um es versehe... Da steckt viel absicht dehinder.

Bi dene mit türe chleider, weiss mer de gsichered, dass viel klaut isch? Chan mir vorstelle, dass me chriegsland alli flüchted. Viellicht cha öpper us mittelständische verhältnis besser "reise" und was mitbringe. Ich wür mini beste chleider probiere mitnäh zum en aständige idruck mache und dadurch und guetem verhalte en platz im integrationssystem zbecho und viellicht sogar en arbet.
Weiss ez nid öb das realistisch isch. Bim flüchte hed mer nid immer zyt zum in rueh koffer z packe.
Geil chleider go chlaue. Dummdreist, kontraproduktiv und nur dämlich... Wie chan mer nur?!

absolut. cha jedem passiere, mir o scho. zum glück hets ke blitzer gha... :mrgreen:
i meine eher die notorische. fuessgänger oder velofahrer. chlepft immer mau wieder und denn gits ab u zue no bösi verletzige.

gsicheret isches natürlech nid immer aber oftmals isches zu 99% klar. mit 40.--/wuche choufsch nid türi jeans und alles andere o im obere pris segment. und wenn no 2 paar im rucksack hesch isch d'sach eh klar o wenn meh sie oftmals kem gschädigte cha zueordne... :wink:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

das sich tatsächlech no wiit verbreitet.
wenn e syrische arzt oder süsch eine usere mittlere/obere soziale schicht flüchtet, het er logischerwies sis smartphone und sini chleider derbi.
das sie aber meistens nid die, wo ig mit z'tüe ha.
üses "klientel" chunnt eher us dr bildigsferne (schöns wort he? :lol: ) schicht und isch hüfig us nordafrikanische länder wo ke chrieg herrsch sondern "nur" perspektivlosigkeit. und wenn luegsch was die alles für türs züg trage, isch d'sachlag e anderi.
und däm mitem papier... wärde ganz gärn mit absicht entsorgt. vorallem wenn useme land chunnsch, wo eigentlech ke asyl apsruch hättsch. plötzlech isch jede e chriegsflüchtling us syrie.. :schraube:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:groel: im ernst? meh pauschale gat nöm. trotzdem au a dich d frag: wieso chömet 70-80 prozent jungi manne? familie im chrieg la super nett mueni sege und sehr human den mal in 2 jahr nahzieh und zerst chli sau uselah. recht pauschal oder? gseeesch......so isches mit em "differenziert" denke.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:

Ich meine, ich will niemerd i dem landwo sich nöd chan apasse. Eifach oder.

8ung 8ung: jetzt chunt den d frag uf was für dich "apasse" heisst und am schluss trüllt sich d diskussion um wie wiit integration dörf/muess ga und das eigentlich jede mensch glich isch und mir ois alli gern haend.

wennd amis us de kriseherd gönd und kei chrieg meh agfange wird, flüchtet niemert meh und waemmer alli riche ufen insle verbannet und zur selbstversorgig zwinget und ihre riiichtum für legali flüchtlingsweg isetzet (eigentlich bruchsches ja gar nöm wenn kein chrieg meh isch, aber egal, ane demit, grenze sind ja per se scheisse) und den nah religione abschaffet simmer alli glich und haend ois gern. den zersprengemer nah alli waffe uf de welt imene symbolische Event akt ala "welcomerefugee" inkl sozialen medie content (weisch so bildli als profilpic) und voila--mir haends gschafft. da wered den aber nah die blöde rassiste aliens wo mal chömet, was amchemer mit dene?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

thaeye hat geschrieben: gönd doch mal uf de shit ii?

Scho wieder so e gueti Idee wo sälber anschiinend en müede Dräck druf gisch, will lieber eifach witer willsch dis Züg umäbrüllä.

Wasmer eifach nonig ganz klar isch, isch öb tatsächlich nonig begriffe hesch dass dini "Lösig" au nid konkreter isch, und au alles andere als eifach realisierbar, und genau so alli mitenand müend Apackä, also mit andere Wort meinsch tatsächlich dass du einä vo de einzigä bisch wo weiss wiä de Charrä lauft, oder schmissisch diä Fäkalmaterie um dich damits nid so uffallt dass genau so wenig witer weisch wiä alli andere, und das nid igestoh willsch.

"Gsinnigsgmeinschaft"... das isch oft so wenn sich öper wiä en Trottel benimmt, dasser nochher meint diä ganz Wält heig sich gäg ihn verschworä.

Wenn d "Gsinnig" normal mitenand welä z diskutiere meinsch hesch aber natürlich scho chli rächt.
Zuletzt geändert von Acid am 12 Jan 2016 18:43, insgesamt 1-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Gäääähn... Isch öpä guet oug...
Antworten