di andere weiss ich nöd...am beschte fragsch de verkäufer ob si chasch kloonä

mfg
Moderator: agestuffer
hanf hat geschrieben:ich glaubs nöd dass en kopierschutz möglich isch... schliesslich müend d'date vome pc chöne gläse werde, also chönd si au kopiert werde!
ja eh. wenns für dich komfortabler isch denn isch easy. ich meld mi eh no bi allne interessente via pn zum s'organisatorische abcheckeScarface hat geschrieben:
u wenns us irgendwelchnegründ nöd sött ga, ersetzi mi raid platte im NAS demit
btw: isch np wenn der en intern bulk version schicke odr? will de schicki se de bir bstellig direkt a di.
ich gang devo us, ja. ohne gewähr. er seit sämtlichi isos/games sind druffhitparade hat geschrieben:Chlini Frag: ISOs sind separat druf, dass ich au chönnt einzeln brenne und uf de original Konsole game?
de rummel isch dass si eifach füre service zahle wils schiins schwer isch zum konfiguriere. isch sicher no nätt und motiviert mehr zum chli drin ummezstöbere als bi herkömmliche emulatore ohni schöni preview grafike. wemme wirklich komplett ufe physikalischi sammlig verzichte wot taugts filich au was.derinderinderinderin hat geschrieben:Das isch ja nur es Frontend. Ig verstah der ganz Rummel um das nid.
falsch. ebe genau nid bi däm woni bstelle. git patches über wo du chasch ispiele für alli Emus. z.b. 360 Controller. eimal awände gilts. Komfort lösig. isch e eigeni .exezeromeier hat geschrieben:ich han s'video gluegt, es hed mir zeigt, dass ich das nöd wet. lol
(pro game s'pad konfiguriere, einzelni extra konfigs etc.
richtigevo hat geschrieben:de rummel isch dass si eifach füre service zahle wils schiins schwer isch zum konfiguriere. isch sicher no nätt und motiviert mehr zum chli drin ummezstöbere als bi herkömmliche emulatore ohni schöni preview grafike.derinderinderinderin hat geschrieben:Das isch ja nur es Frontend. Ig verstah der ganz Rummel um das nid.
Mitglieder in diesem Forum: Papabäri und 1 Gast