Next Gen: Racing Games

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Next Gen: Racing Games

Beitrag von Buccaneer »

Hey,

Ich will mir wieder mal es Racing Game zuetueh. Die letschte beide woni gspielt han sind irgend es Forza (glaubs 2) und Forza Horizon gspielt uf de 360er. Hani beidi güt gfunde.
Rännspieli zock i fast nur, wenn paar Lüt bi mir sind. De gids entweder Splitscreen ränne oder mir probiered zäme dur de Karriere-Modus z cho. Allei zock i so Games eigentlich nid.
Ez gids für die neue Konsolegeneratione bereits paar Spiel und ich chan mi nid entscheide, weles ich mir für de Zwäck söll zuetueh.

S neue Horizon wott i nid, well dete fahrsch viel i de Pampa umenand…
Darum hani eher dänkt Forza 6. Da han mi chli durs Topic gläse, aber ha nüt gfunde, wo mich jetzt gad wür überzüge.

Need for Speed gids au zwei. Es neuers (mit Story oho!) und s Rivals. Da wär gäbig, es gid bim Rivals GOTY Edition mit allne DLCs für günstig.
Bi Drive Club heds glaubs am Afang rächt Schwierigkeite gäh. Sind die behobe?

Welles Racing Game chasch empfähle, zum ab und zue mit chli Kollege umegurke?
Am Forza 2 hemmer huere lang Spass gha.

Was mi am Forza no guet dünkt, mer hed viel a de Optione chönne umeschrube... z.B. Brämshilf für Istiger und so Züg halt...

PS: Grafik isch zweitrangig!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Re: Next Gen: Racing Games

Beitrag von OlDirty »

Project Cars hesch au scho aglueged? Chunt halt druf a was suechsch. Eher Sim oder eher Arcade Racer Game. I find Project Cars sehr guet weiss aber nöd wie sich das Game mit Pad spielt. Do hani scho ghört das es mit Pad recht schwer isch. Ob das immer no so isch chani nöd säge. Zocks halt uf em PC und alli Games mit Fanatec Wheel. Ansonste isch Forza 6 würkli z'empfehle. Hani au und macht echt Spass will halt au Strosseautos chasch fahre. Mues aber säge i bi eigentli me de Simracer uf em PC (iracing, Assetto Corsa) und ab und zue mol Forza 6.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

assetto corsa konsoleumsetzig chönnt no guet wärde:
http://www.4players.de/4players.php/dis ... Corsa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=13&t=10230" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Antworten