Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Glaube nach wie vor nöd an es konsequents Zwitter-Endprodukt à la Handheld/Konsole-Hybrid. Für es Undernähme, wo sich primär immer no als Spielzüghersteller verstaht, wär so öppis z'kompliziert.
Im Minimum beschränkt sich s'NX-Konzept uf d'Entwicklersiite, sprich: konsolidierti und derart optimierti Entwicklertools, wo me es Spiel chan ohni grosse Mehrufwand parallel für de Handheld und für d'Konsole entwickle. Die beide Grät wärded aber wiiterhin als separati Produkt verchauft und d'Spieli ebeso.
Im Maximum gitt's au uf Benutzersiite es gwüsses Plattform-Sharing. Also sicher mal plattformunabhängigi Savegames und dänn wohl no irgend e Option, dass me es Spieli, wo be bereits für die eint Plattform gkauft hätt, zu eme reduzierte Priis au no für die ander bechunnt. Meh erwart ich da nöd. Es würd s'Endprodukt wie gseit z'kompliziert mache.
Eventuell chunnt 2016 au mal nume de NX-Handheld. Grund: D'3DS-Verchäuf gönd starch zrugg, das Grät *müends* das Jahr dur öppis neus ersetze. Aber: D'WiiU-Verchäuf bliibed konstant - zwar uf gwohnt tüüfem Niveau, aber sie bliibed konstant. Eventuell fahreds mit dem also no bis 2017 wiiter.
Im Minimum beschränkt sich s'NX-Konzept uf d'Entwicklersiite, sprich: konsolidierti und derart optimierti Entwicklertools, wo me es Spiel chan ohni grosse Mehrufwand parallel für de Handheld und für d'Konsole entwickle. Die beide Grät wärded aber wiiterhin als separati Produkt verchauft und d'Spieli ebeso.
Im Maximum gitt's au uf Benutzersiite es gwüsses Plattform-Sharing. Also sicher mal plattformunabhängigi Savegames und dänn wohl no irgend e Option, dass me es Spieli, wo be bereits für die eint Plattform gkauft hätt, zu eme reduzierte Priis au no für die ander bechunnt. Meh erwart ich da nöd. Es würd s'Endprodukt wie gseit z'kompliziert mache.
Eventuell chunnt 2016 au mal nume de NX-Handheld. Grund: D'3DS-Verchäuf gönd starch zrugg, das Grät *müends* das Jahr dur öppis neus ersetze. Aber: D'WiiU-Verchäuf bliibed konstant - zwar uf gwohnt tüüfem Niveau, aber sie bliibed konstant. Eventuell fahreds mit dem also no bis 2017 wiiter.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
kha mir au guet vorstelle, dass de NX erscht spöter wird cho, denn sie hend jo no Plän mit dr WiiU. Siggs Starfox, Paper Mario, Pokemon Tekken oder Zelda. Kunnt doch no einiges uuse. Jetz denn no Resi 4 und sicher no de eint oder ander Wii Titel. Mario Kart 64 wird zbs. recht stark zocket (wenn so Twitter tuesch mitverfolge)
Also pressiere müends da nid.
Pokemon wird au bim 3DS no s einte oder andere mol iischloh. Aber bim handheld isch s problem, dass ebbe nur DIE fans aagsproche wärde. Software mässig sötte sie e anderi richtig iischloh...sunnscht hennd sie bim nöggschte Handheld wieder die gliichi Kundschaft.
Also pressiere müends da nid.
Pokemon wird au bim 3DS no s einte oder andere mol iischloh. Aber bim handheld isch s problem, dass ebbe nur DIE fans aagsproche wärde. Software mässig sötte sie e anderi richtig iischloh...sunnscht hennd sie bim nöggschte Handheld wieder die gliichi Kundschaft.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja moment eimol... bi dem Kommentärli isch es um Luuuutlosflöteli gangä... also dä Gipfel vu dem wo jetzt chum öpär chönti bruchä. Bald gitz no Flügäklatschä wu kei Flügä meh chönt fangä will me en so guätä Mänsch isch aber me wett ebä trotzdäm öpis konsumiärä!Xinobrax2 hat geschrieben:Ribit hat geschrieben:I han i dä letzschtä 20 Johrä JEDI grossi Konsolä kauft...Ribit hat geschrieben:Um Himmels willen, jetzt geht das mit Konsum und Kommerz wieder los.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Lutlos für s Umfeld...nid für de wo spilt. Nid grad s dümmscht inere Wonig oder au als MIDI Controller für es DAWRibit hat geschrieben:Ja moment eimol... bi dem Kommentärli isch es um Luuuutlosflöteli gangä... also dä Gipfel vu dem wo jetzt chum öpär chönti bruchä. Bald gitz no Flügäklatschä wu kei Flügä meh chönt fangä will me en so guätä Mänsch isch aber me wett ebä trotzdäm öpis konsumiärä!Xinobrax2 hat geschrieben:Ribit hat geschrieben:I han i dä letzschtä 20 Johrä JEDI grossi Konsolä kauft...Ribit hat geschrieben:Um Himmels willen, jetzt geht das mit Konsum und Kommerz wieder los.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gute Güte! Ich fass mir nur noch an den Kopf, weiss denn heutzutage keiner mehr wie Akkustik und hochwertige Töne entstehen. Ja wir verblöden echt, jetzt gibts also noch "Kopfhörer-Flöten", unglaublich... Smartphone war nicht genug, der Wahn belästigt mich bereits ununterbrochen. Jetzt kommt noch Zeugs wie "Luutlos-Ohrhörer-Flöteli". Ach leck... aufregen tue ich mich nicht, aber sowas wird mir nie ins Haus kommen und ich finds ganz bestimmt nicht cool. Heutzutage haben doch fast alle einen Knacks.
Wenn ich mal eine rechte ordentliche brauchbare Konsole möchte nach langer Zeit dann wirft man mir Zeugs wie Handy, Smartphone, Tablet, Ohrhörer-Flöteli, Steam-Plattformen, fast schon religiöser Apple-Hype und was es sonst noch für Humbug gibt zum Frass vor und ich möchte einfach nur mal wieder richtig daddeln, ist das denn zuviel verlangt?! Wenn stellt man mir wieder eine richtig fette Oldschool Konsole vor die Nase? Brauch ich den ganzen neumodischen Müll welcher alle 2 Jahre (meist wenn die Garantie zu Ende ist) abkratzt (die PS4 war schon nach einem Jahr abgekratzt)? Ich brauche es bestimmt nicht, deswegen game ich auch fast nur noch auf PC und die alte Konsoleliebe ist immer mehr am erlöschen weil ein grossteil der Leute in meinen Augen einen Knall haben und sozial am rumgurgeln sind auf irgendwelchen dubiosen Plattformen wo wie mit Strassen-Kabeli und Wifi connected werden. "Neuerdings" gibts sogar schon "Chat-Romane" und die Übermittler dieser Romane finden es eine coole Neuerung dabei ist das alles so uralt dass es bei jedem blasen am rumstauben ist, diese Leute sind von vorgestern. Ich glaube die brauchen stattdessen mal ein paar Ohrfeigen und eine warme Hand mit heisser Riesenkonsole und Ethernet mit Bildkabeli anstatt heisses Würstchen mit heissem strahlendem Screen-Vibrator.
Klar, auch bei Food ist der ganze Neukram angekommen, jetzt brauchen seit einiger Zeit plötzlich alle "Kaffekapseln mit Kapselmaschine", Dosenkaffee war nicht genug aber das ist ja schon lange durch Caffee Latte ersetzt. Ich brühe mir stattdessen den Kaffee dermassen oldschool in der Tasse auf dass es bereits wieder modern ist, nur hat es noch fast niemand erkannt dass ich bereits viel weiter bin, nämlich das Ende vom Anfang.
Echt nee.... gebt mir ein fettes NX, dann bin ich happy, von allem anderen möchte ich nix wissen.
Wenn ich mal eine rechte ordentliche brauchbare Konsole möchte nach langer Zeit dann wirft man mir Zeugs wie Handy, Smartphone, Tablet, Ohrhörer-Flöteli, Steam-Plattformen, fast schon religiöser Apple-Hype und was es sonst noch für Humbug gibt zum Frass vor und ich möchte einfach nur mal wieder richtig daddeln, ist das denn zuviel verlangt?! Wenn stellt man mir wieder eine richtig fette Oldschool Konsole vor die Nase? Brauch ich den ganzen neumodischen Müll welcher alle 2 Jahre (meist wenn die Garantie zu Ende ist) abkratzt (die PS4 war schon nach einem Jahr abgekratzt)? Ich brauche es bestimmt nicht, deswegen game ich auch fast nur noch auf PC und die alte Konsoleliebe ist immer mehr am erlöschen weil ein grossteil der Leute in meinen Augen einen Knall haben und sozial am rumgurgeln sind auf irgendwelchen dubiosen Plattformen wo wie mit Strassen-Kabeli und Wifi connected werden. "Neuerdings" gibts sogar schon "Chat-Romane" und die Übermittler dieser Romane finden es eine coole Neuerung dabei ist das alles so uralt dass es bei jedem blasen am rumstauben ist, diese Leute sind von vorgestern. Ich glaube die brauchen stattdessen mal ein paar Ohrfeigen und eine warme Hand mit heisser Riesenkonsole und Ethernet mit Bildkabeli anstatt heisses Würstchen mit heissem strahlendem Screen-Vibrator.

Echt nee.... gebt mir ein fettes NX, dann bin ich happy, von allem anderen möchte ich nix wissen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
leck du mir am tschööpchen
wenn de sinn vonere lutlosflöte nid gsesch denn hesch eis ade klatsche. ich wird mer de nx sicher nid chaufe, aber hey, s gid lüt die hend huere fröid draa und ich cha mi mit ne oder für sii fröie. tscheggsch?

wenn de sinn vonere lutlosflöte nid gsesch denn hesch eis ade klatsche. ich wird mer de nx sicher nid chaufe, aber hey, s gid lüt die hend huere fröid draa und ich cha mi mit ne oder für sii fröie. tscheggsch?
Re: Nintendo NX
wuuuuuuut
http://games.ch/nintendo/news/nintendo- ... erenz-P8d/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
So jetzt abär. tuä nöd tumm!Herr Rossi hat geschrieben:leck du mir am tschööpchen![]()
Ich hetti jedä bewihräucherät und zueklatscht wenn sie en Ohrhörer-Grasbläser, Ohrhörer-Bohrhammer, Ohrhörer-LKW, Ohrhörer-Schlagzüg, Ohrhörer-WIFI-Rasenmäher und no viiel meh erfunde und nutze würdet, aber stattdessen si no fascht alli "Maschine-Faschistä" u mache Maschinä-Lärm ohni ändi. U denn chunnt uf eimol en "Rossi" und seit mer dass es so en Laaaaaabsaaaaal segi wenn mo Flöteli luuutlos macht, debii bin ich scho vo fast alläm gstört worde aber nöd vumene Flöteli! Nöd emol dänn wenns Flöteli us em letschtä Loch pfiift.... tüüüüüüüüüüäääät oder so!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
de nx handheld hed sicher auch e audiousgang, damit mer cha im zug schpile. obwohl mich das no nie gschtört hät, wärs sicher e tolli sach wo mer OPTIONAL chönnt nütze. evtl. müsst mer zerscht de ribit froge öb sone technische apassig überhaupt notwändig isch. solang sich de Zugbegleiter vo de sbb bim mähe vom raseteppich nid gschtört fühlt isch sicher alles im grüene Bereich.
apropos Ohrhörer-Schlagzüg (danke für de Steilpass "rippli"), oni e-drum hätt ich wohl kei Mietvertrag becho, zurecht
apropos Ohrhörer-Schlagzüg (danke für de Steilpass "rippli"), oni e-drum hätt ich wohl kei Mietvertrag becho, zurecht

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
riised eu am rieme.
Ich bin gspannt was Nintendo das Jahr bringe wird
http://games.ch/nintendo-nx/news/grafis ... -2016-PKa/" onclick="window.open(this.href);return false;
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
zwirrlibatz hat geschrieben:Dark Souls 3
aber sicher nume es Tomb Raider....

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Dark souls 3 chunt niemals. Tomb Raider au nöd. ich schätz mal uf UBISOFT und ihri Watchdog 2 umsetzig. wobii s erst mal ja scho id hose isch lolz.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
warum nöd?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wüäu öbe 90% vo dä Souls Gamer uf dr Playstation däheim si, und sich e Portierig für öbe 10 verchoufte Iheite nid würklech würd räntiere. 3rd Party Games wärde sich uf Nintendo Konsole öbe nie me guet verchoufe, ussert die neui Konsole vo ihne wird mindestens dopplet so Leistigsfähig wie d PS4 wo aui Games mindestens mit 1080p und 60fps loufe, bechunt es Reward System, e guete Pad ( zumindest 3rd Party Games früntlech ) und e richtig gueti Online abinding / platform ( mindestens wie live oder psn )geosnow hat geschrieben:warum nöd?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Bejita hat geschrieben:ussert die neui Konsole vo ihne wird mindestens dopplet so Leistigsfähig wie d PS4 wo aui Games mindestens mit 1080p und 60fps loufe,

5 sekunde google

http://www.cinemablend.com/games/Wii-U- ... 59924.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-p ... 4/71013602" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamespot.com/forums/system-w ... -31649210/" onclick="window.open(this.href);return false;
aber me glaubt was me glaube will.
I speeled my drink!
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
PS4 und One for thezwirrlibatz hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:ussert die neui Konsole vo ihne wird mindestens dopplet so Leistigsfähig wie d PS4 wo aui Games mindestens mit 1080p und 60fps loufe,![]()
5 sekunde google![]()
http://www.cinemablend.com/games/Wii-U- ... 59924.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-p ... 4/71013602" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gamespot.com/forums/system-w ... -31649210/" onclick="window.open(this.href);return false;
aber me glaubt was me glaube will.

Ich frög mich ob s neue zelda ufem nx besser wird usge als uf de wii u. Chunt ja schins uf beidne use
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
D'Vergangegeit het zeigt das Vorgängermodell besser gsi isch und für mich isch klar dasi Wii U Version kaufe wird 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07