neue PC
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Hoffe nur ech bruche keis neus Netzteil...weiss drum grad ned wasi deheime für eis drin ha... 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Fehlt nur no mis Mainboard und dänn chan ich afange zämebaue 

Re: neue PC
krass... scho glieferet. hüt abe wird ufgrüschtet... 

- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Hans sie au deheime, leider aber kei Ziit gha gester...hoffe es klappet hütt Obe.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
mega, haued ine!
neus netzteil bruchsch sicher nid wenn vorher e 580er gha hesch..d'970er brucht weniger saft!
neus netzteil bruchsch sicher nid wenn vorher e 580er gha hesch..d'970er brucht weniger saft!

IG ha e 580er gha. die frag nachem netzteil isch vom mastercello cho.
i ha es be quiet 680w teil drin das wird sicher länge...
freu mi!
i ha es be quiet 680w teil drin das wird sicher länge...
freu mi!

Alles uf max gstellt bzw nach em setting 'max' no paar sache einzu ufe gschrubt. Louft 1a smooth via hdmi ufem 58er tv... 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
so.. hüt Mainboard und Blue Ray Bränner übercho.. zämebaut und am Sunntig no d'Software installiere 

ich han immer no en alte dvd-bränner vom vor-vor-letschte pc drinne...
tüender viel bluray bränne?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich bränne gar nüd, wüsst nöd wiesofeeshlee hat geschrieben:ich han immer no en alte dvd-bränner vom vor-vor-letschte pc drinne...
same here. abgseh vom gschäft. privat sit jahre nix meh brönnt...
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ha nidemau meh es Loufwärk im Gaming-PC oder HTPC. Isch o nümme nötig 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han geschter ä Windows 10 CD brännt!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
5 be-quiet 14cm Lüfter i mim neue PC iibaut.. ich ghör nüt meh

Nur so us Neugier. Sind das da prinzipiell gueti Agebot und für was zum Tüfel brucht mer die 5000.- Maschine?
https://www.alcom.ch/index.php?hm=computer&um=gamingpcs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.alcom.ch/index.php?hm=computer&um=gamingpcs" onclick="window.open(this.href);return false;

Wele würsch näh, wenn müstisch 
Und guet so vo de Leistig und so? Oder en huere Brunz?

Und guet so vo de Leistig und so? Oder en huere Brunz?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also für mine han ich jetzt mit dä M.2 zum sälber zämebaue 3k zahlt.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
OMFG
Nach 3 Mio Jahr warte hani endlich de Pin-Adaptor für mini Thunderbolt EX II Charte becho für mis Asus X99-A. Vier Mal hani de PC müese uufmache aber jetzt klappts. Es FUCKING KLAPPT!
Asus hett kein Plan was sie da uselönd. Im ganze wiite Internet gits praktisch kei Dokumentatiion wie mer das Ding zum laufe bringt. Ich bi grad chli happy.
Nach 3 Mio Jahr warte hani endlich de Pin-Adaptor für mini Thunderbolt EX II Charte becho für mis Asus X99-A. Vier Mal hani de PC müese uufmache aber jetzt klappts. Es FUCKING KLAPPT!
Asus hett kein Plan was sie da uselönd. Im ganze wiite Internet gits praktisch kei Dokumentatiion wie mer das Ding zum laufe bringt. Ich bi grad chli happy.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Crosspost!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Michi isch de Schöpfer vo mim PC. Er söll wüsse was mit sim Chind passiert.Skeletor hat geschrieben:Crosspost!
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hat dir eigentlich noch keiner das Tröttelidiplom ausgestellt um solchen Brunz rauszulassen. Sie alle haben verschiedene Kühllösungen mit teils deutlichen Unterschieden je nach Modell und gar Revision. Die effektive OC Leistung hängt mit Chipqualität und Kühllösung zusammen, da können Unterschiede um einiges mehr betragen. Ich glaub manche habens beim Gamen echt mehr drauf und gucken sich die Hardware nur jedes Schaltjahr kurz an.TypeJ hat geschrieben:MSI, Gigabyte oder Asus, scheissegal, alli geil und 1-2% usenand bide power, THE LOL
guete chauf!!!
Irgendwelche Spezialprogramme aber bestimmt nicht zum gamen. Die CPU ist irre teuer aber für Gamer ein Irrsinn und die Mega-RAM sowieso. Dank M.2 brauchts auch kein RAM-Drive mehr.Buccaneer hat geschrieben:Nur so us Neugier. Sind das da prinzipiell gueti Agebot und für was zum Tüfel brucht mer die 5000.- Maschine?
Preislich sind es zwar eher hochpreisige Angebote aber dafür hat man vollen Support ganz egal was auch passieren wird und Support kostet nunmal. Wenn man es selbst assembliert kommt es etwa 25% (grobe Schätzung) günstiger aber dann muss man selber schauen falls ein Problem vorliegt... realer Support gibts keinen. Es ist also für unterschiedliche Kunden ausgelegt. Selbst assemblieren sollten nur erfahrene Kunden und solche welche im Problemfall genug Zeit haben um es zu fixen (Hilfeleistungen sind nicht inbegriffen).
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 03 Mär 2016 07:13, insgesamt 1-mal geändert.
ah lueg, es witers thema woner dr doktortitel het! omfg... :typej:
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ist die Foefunktion kaputt? Wenn ja dann werd' ich das mal richten lassen, ich weiss schon wenn ich callen muss bei so einem Fall, ich bin ja Pro.
Ach wirklich? Na sowas aber auch, leistet die doch tatsächlich 2% weniger, das muäss i grad äm Urs verzellä.Jones hat geschrieben:
edit: hamer d'MSI bstellt. ca 2% weniger leistig als d'gigabyte aber derfür liislig...