Gameboy

Master System

NES

C64

NeoGeo
Lynx

Gamegear

Saturn
Megadrive

Playstation

CD32

Gamate

SNES

GBA

Gamegear

Atari ST

PCE

MEGA CD

32X

Jaguar

GBC

DC

N64

NGP

to be continued.....
Was sind dini erste Games gsii uf em jewilige system?

Moderatoren: Master(G), mr.raw
same here...evo hat geschrieben:ui do chanimi bim beste wille nüm so gnau erinnere.
haha, isch mer genau gliich gange. han dänkt unreal seg huere geil wäg grafik und alli findets guet und so. aber es isch eifach immer sgliiche, ohni abwechslig und spass. und dänn isch dä dc usecho wo alli spiel huere abgange sind -- abwohl dä dc technisch schlechter als min 3dfx pc gsi sind. vo da a hani gwüsst: ufem pc gits tech demos ohni spielwert -- uf konsole gahts ab, mit action und musig.mr.raw hat geschrieben: PC 1998 - Unreal
(neue PC hett miesse aahnekho...und ich ha ihn so lo zämmebaue, dass ich UNREAL ohni problem ha könne zocke - lettschte Gamer PC gsi, wo ich mir zuetoh ha...)
Dreamcast - Virtua Fighter 3tb
(im gliche Johr wie dr PC ha ich mir no de JPDreamcast zuegleggt - und ab denn bini mir sicher gsi, dass ich kei GamerPC wür me kaufe)
![]()
mer sött.Master(G) hat geschrieben:ich au ned.
ich han gfühlti 5 milliarde spiel uf gfühlte 873 System gspielt... und das sitt 1982. wie söll mer sich da au no dra erinnere!?![]()
wüki zum release hani glaubs au nur saturn, n64, d'xbox 360, de gamecube & ps4 kauft. evtl. no de DreamCast, weissi nümä.evo hat geschrieben:scho heftig, i glaub t wii und DS sin die einzige konsole woni wirklich direkt zum release kauft ha
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste