Arbeitskollege wo di Hässig mached
Moderator: Avenger
Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached
Die säged, mi sölled... 

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das tönt schwer nach CSfeeshlee hat geschrieben:im moment mached mi kei arbetskollege hässig.
aber isch luschtig: sind doch so mäldige umegeistered, dass mer ca 500M uf d'siite tah händ, will son typ sini chunde bschisse hät.
2 wuche später müend all sones web based träning mache, dass mer söll dä kollege uf d'finger luege und sofort go petze, wänn sie was tumms machet.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mich mached die Ami-Ärsch im Senior Management hässig.. händ s'Gfühl, sie wüssed alles besser, chünd alles besser und überhaupt muess jetzt alles nach ihrne Prozess funktioniere.. Etablierti Prozess werdet eifach über dä Huufe grüehrt. Ich bin no nie innerhalb vo 3 Monat mit so viel neue Prozess und Tools und Wiisige konfrontiert worde, wie sit am 1.1.2016
Sie wänd ums verrecke Gäld spare.. am Beschte würdet die sich grad sälber ersatzlos entlah und scho het mr ä ganzi Mängi Chole gspart.

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Mit Dütsche am Rueder isches leider ou nid besser... :typej: 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- mastercello
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Mit HSG'ler im Fall au ned! Leider... :typej:
Odr chinesischi obertubbelsabyss hat geschrieben:Mit Dütsche am Rueder isches leider ou nid besser... :typej:

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Früsch gschlüpfti Betribswirtschaftsstudis sind au recht übel
Sind en riesegrossi Amibude. Aber für DACH sind fast usschlüsslich Dütschi am Rueder und stelled hautsächlich Dütschi i. Und well mir Schwizer hie so tür sind, hemmer gaaaanz viel Inder wo eus "unterstützed". Mit Indie isch mehr jetzt nüm so zfriede und dete platzts au scho us allne Näht und darum tud mer jetzt wieder in Osteuropa rekrutiere... vor vielne Jahr hed mer dete alles abbaut zum nach Indie gah und jetzt anschinend wieder zrugg.
I de letschte Jahre sind hie viel Schwizer us de Füehrig gange worde oder friwillig gange.
En wunderherrlichi Kombination
. Huere Wirtschaftsmigrante! D Schwiiz brucht en Zun a de dütsche Gränze!
Neinei... isch mir eigentlich egal, wer glaubt im Moment min Chef z si.
I de letschte Jahre sind hie viel Schwizer us de Füehrig gange worde oder friwillig gange.

En wunderherrlichi Kombination

Neinei... isch mir eigentlich egal, wer glaubt im Moment min Chef z si.

nach 16j erfahrig. hani es paar arbetsiistellige nach land chöne feststelle (isch aber au chli mit dä rolle verbunde).
CH:
- mir nähmed uf, was es brucht
- mir stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mached sehr gnaui doku, wo alles neugschriebe werde muess, wenn sich es detail änderet
- wenn mer bereit sind, was z'baue, chunt irgend en wichtigtuer und wott alles chere
- wenn endli guet isch und mer afa baue chönd, isches bereits veraltet
USA:
- mir sammlet ganz viel info, au wänns nöd brucht.
- mir mached en vagi präsi, wo der dä himmel uf ärde verspricht
- mir mached eifach mal öppis und lönds uf d'lüt los. die säged ja dänn scho, was nöd guet isch
- doku isch nöd nötig
- wenn dänn d'lüt afönd merke, dass es crap isch, werded zif tusig patches gmacht
- es brucht feufmal so viel lüüt zum s'produkt betriebe
UK:
- mir redet ganz viel drüber
- mir mached ganz viel doku und stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mir redet no meh drüber und nähmed ah, irgendöpper isch das am realisiere
- mir sind ganz überrascht, dass no niemert agfange hät dra z'schaffe
Indie:
- wenns eus nöd vorchätsched wird, mached mir eifach nüd
- wenn mer öppis mache müend, frögemer öpper ide CH: 'please do the needful'
- wänn öpper usefindet, dass mer eigetli gar nüd selbständig mache chönd, hürätemer und sind am nächschte tag unuffindbar
:typej:
Pole:
- mir sind völlig überqualifiziert
- wänn mir e frag händ, verzwiflemer, wänn sie nöd innerhalb 5 minute beantwortet wird: mail, IM, tel, chase, chase... vilich sogar überlegge in flüger stiige und verbiicho..
- mir sind sehr präzise
- termine sind in stei gmeisslet, also 6 wuche vorher am beschte zwei mal im tag en status-call
- wänns sii muess: dä tag hät 24h und d'wuche 7 tag. also plenty zum dä termin schaffe
Singapur:
- mia san mia! also mach gfälligscht alles wo mia wänd.
- kei widerred
- MAS!!!
- mia wänd en rote bolle mit gälbe streifli und es rosarots mäschli, susch isch s'requirement nöd erfüllt!
- any updates?

CH:
- mir nähmed uf, was es brucht
- mir stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mached sehr gnaui doku, wo alles neugschriebe werde muess, wenn sich es detail änderet
- wenn mer bereit sind, was z'baue, chunt irgend en wichtigtuer und wott alles chere
- wenn endli guet isch und mer afa baue chönd, isches bereits veraltet

USA:
- mir sammlet ganz viel info, au wänns nöd brucht.
- mir mached en vagi präsi, wo der dä himmel uf ärde verspricht
- mir mached eifach mal öppis und lönds uf d'lüt los. die säged ja dänn scho, was nöd guet isch
- doku isch nöd nötig
- wenn dänn d'lüt afönd merke, dass es crap isch, werded zif tusig patches gmacht
- es brucht feufmal so viel lüüt zum s'produkt betriebe

UK:
- mir redet ganz viel drüber
- mir mached ganz viel doku und stritted eus über details, obwohl s'produkt no gar nonig existiert
- mir redet no meh drüber und nähmed ah, irgendöpper isch das am realisiere
- mir sind ganz überrascht, dass no niemert agfange hät dra z'schaffe

Indie:
- wenns eus nöd vorchätsched wird, mached mir eifach nüd
- wänn öpper usefindet, dass mer eigetli gar nüd selbständig mache chönd, hürätemer und sind am nächschte tag unuffindbar
:typej:
Pole:
- mir sind völlig überqualifiziert
- wänn mir e frag händ, verzwiflemer, wänn sie nöd innerhalb 5 minute beantwortet wird: mail, IM, tel, chase, chase... vilich sogar überlegge in flüger stiige und verbiicho..
- mir sind sehr präzise
- termine sind in stei gmeisslet, also 6 wuche vorher am beschte zwei mal im tag en status-call
- wänns sii muess: dä tag hät 24h und d'wuche 7 tag. also plenty zum dä termin schaffe

Singapur:
- mia san mia! also mach gfälligscht alles wo mia wänd.
- kei widerred
- MAS!!!
- mia wänd en rote bolle mit gälbe streifli und es rosarots mäschli, susch isch s'requirement nöd erfüllt!
- any updates?

dis mami uf allne viere.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
LOL ich stahn grad voreme Spiegel
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
huere guet!feeshlee hat geschrieben:wänn öpper usefindet, dass mer eigetli gar nüd selbständig mache chönd, hürätemer und sind am nächschte tag unuffindbar

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
@ fesch: sind aber nid 1 drittel vo de singapurer inder? :troll:
das chönti es zitat vo eusne sifeeshlee hat geschrieben:Indie:

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ihr/Du solltet erst 'mal lernen was der Unterschied zwischen einem "Kollegen" und einem "Mitarbeiter" ist. Mitarbeiter sind all jene die überhaupt auf irgend eine Art zusammenarbeiten, sei es im guten wie auch im schlechten und das kann tatächlich jede Form von Tätigkeit in irgend einer Beziehung betreffen. "Kollegen", egal welcher Art sind Philia, ein bodenständiger Freundeskreis welche "mitarbeiten" können aber nicht müssen. Ein fester gebundener Ort, meist juristische aber nicht reale Person, ist dafür nicht notwendig um weder Kollege noch Mitarbeiter zu sein.geosnow hat geschrieben:stimmt. oder sind diä vom sozialamt au arbetskollege?
Will heissen, nur schon der Titel ist eigentlich lächerlich und eine reine Lüge, stellvertretend für die heutige Gesellschaft, und so jemand der hier mitmacht ist noch am Mutmassungen über akut nicht anwesenden Personen am anstellen. Ich kann mich hier aus gutem Grunde kaum begeistern und deine sogenannte "Arbeit" hat dir offenbar weder mehr Intelligenz noch mehr Weisheit beschert... da sagt man nur "schöne Bescherung"; Besonders für all jene welche an dich glauben und irgendwelche meist nutzlose Tätigkeiten mit im Kopf erfundenen Ziffern belohnen. Der Gipfel ist nur dass du chronisch meinst dass du was auf dem Kasten hättest, dabei bist du den Indizien nach gerade mal gut im "etwas vormachen"; Schein und nicht Sein, so läuft es heute immer öfters wie mir scheint. Was natürlich nicht heisst dass es ohne Sein kein Schein gibt, gerade das mangelnde Sein generiert viel Schein. Nein, ich würde mir nichts genaueres davon mitteilen denn alles woran du momentan glaubst würde in endlos viele Scherben zersplittern und du wirst es auf ewig verneinen damit dein Paradigma nicht gefährdet wird.
Nicht dass es mich stört wenn jemand Staatsgelder in irgend einer Art z.B. "Sozialhilfe" bezieht. Die Gelder sind Steuergelder um etwas zu "steuern"; wie es der Name treffend sagt. Das kann alles mögliche sein und ist ganz einfach dazu da irgendetwas im vorhandenen System zu integrieren beziehungsweise zu fördern und steht immer in einem mutuellen Nutzen zwischen allen Parteien, nicht eine einzige Partei sondern alle Parteien. Es ist nichts verwerfliches daran Staatsgelder auf irgend eine Art und Weise zu beziehen welche dazu gedacht sind irgendetwas zu steuern. Jeder der irgendetwas bezieht oder erhält wofür es gedacht ist oder für nötig befunden der hat meine volle Unterstützung und es ist nichts verwerfliches daran solange man im Herzen und im Geiste mit Reichtum gesegnet ist und stets mit Goodwill durchs leben watet und das beisteuert zu dem sich diese Person berufen fühlt, selbst dann wenn keine Berufung erkennbar ist. Denn das Herz ist möglicherweise blind und der Geist aufgrund fehlender Weisheit nicht mächtig genug, von daher wandle ich stets durchs Leben nicht nur mit Geist und Weisheit sondern auch mit Herz.
Das was mich tatsächlich stört ist der Hass im Herzen, die schlechte Absicht oder mangelnde Goodwill wenn man so will.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Hass im Herzen, Liebe auf Erden, Eierkuchen.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich kannte mal einen Bauern, der war nicht sonderlich produktiv und konnte mit den sowohl damals wie heutigen "Leistungsanforderungen" nicht mithalten. Er musste irgendwann Sozialgelder beziehen, zusätzlich zu den Subventionen, da das Geld ganz einfach nicht reichte und er stets mit Liebe wirtschaftete aber alles andere als quantitativ. Er war leider sehr sensibel und konnte diese "Last der Schuld" nicht ertragen obwohl er sich stets beteiligte am beruflichen Geschehen. Irgendwann wurde es ihm zuviel und er hatte sich in einem Schuppen erhängt und das alles weil er gesellschaftlich geächtet wurde und er dazu viel zu sensibel war. Es ist traurig solche Geschichten aber ich werde bei jeder Art von Ächtung und Verletzung der Menschenwürde nicht weiter zusehen sondern mit festzurrenden Bandagen sagen was Sache ist und was wirklich wichtig ist im Leben: Liebe auf Erden, Friede Freude Eierkuchen, ja genau, simpel interpretiert aber trotzdem gut.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Leistungsanforderunge isch doch eh es Schimpfword. Finde ou das das der Umgang unterenander hie in Schwiiz / Europa scho rächt abgäh hett. Houptsächlech Niid herscht hie. Mal luege wie lang das no guet geit...

Oh Banana…!
niiiiid, hasss, grossi emotione, liebi, moral, hässig, lieb, nett, hüt mal i de ziiitige gluegt wievill mal die wörter brucht werdet. es isch nöd grad wenig, hochemotionalisierti ziiiit womer drin lebet oder aber gwüssi lüüüt waend das mir meh emotionalisiert werdet und drum schreiet all denah. eigetnlich im info bereich haet so emotione nix z sueche, das vergesset huere vill medieschaffendi im moment.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
thaeye hat geschrieben:niiiiid, hasss, grossi emotione, liebi, moral, hässig, lieb, nett, hüt mal i de ziiitige gluegt wievill mal die wörter brucht werdet. es isch nöd grad wenig, hochemotionalisierti ziiiit womer drin lebet oder aber gwüssi lüüüt waend das mir meh emotionalisiert werdet und drum schreiet all denah. eigetnlich im info bereich haet so emotione nix z sueche, das vergesset huere vill medieschaffendi im moment.

So isches, drum chli Grüens inepfiiffe und Yoga für den Gewinn
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das ist schon OK, allgemein sind die Leute mit zuwenig Emotion ausgestattet, da tut ein Schubs in die richtige Richtung Wunder. Die Italiener haben etwa doppelt soviele Emotion wie die meisten Schweizer, was ich dort schon alles gesehen habe erstaunt den Laien. Wir sind generell sehr reserviert und ziemlich kalt, nur der moralische Zeigefinger funktioniert oft gut... zumindest wenn man den wunden Punkt trifft.thaeye hat geschrieben:niiiiid, hasss, grossi emotione, liebi, moral, hässig, lieb, nett, hüt mal i de ziiitige gluegt wievill mal die wörter brucht werdet. es isch nöd grad wenig, hochemotionalisierti ziiiit womer drin lebet oder aber gwüssi lüüüt waend das mir meh emotionalisiert werdet und drum schreiet all denah. eigetnlich im info bereich haet so emotione nix z sueche, das vergesset huere vill medieschaffendi im moment.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
D Tschingge sind teilwis rechti Dramaqueens. Gfühl zeige isch ja ok, aber bitte nid 24/7.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wahr. nume i de drfür vorgsehne ort, glägeheite und ziite. s'gitt dadrzue es schüürli übersichtlichs und präzises pdf zum bschtelle bim bundesstäckeimfüdliamt.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
lol
Nei ernschthaft, isch mängisch sogar für mich als emotionale Mönsch zvil Drama =)
Nei ernschthaft, isch mängisch sogar für mich als emotionale Mönsch zvil Drama =)