TypeJ hat geschrieben:ide Beta gmerkt das i nüme gmacht bin für dertig shooter...finds übelscht!
uf de SP freu mi hingege
same here... singleplayer story-kampagne ftw!
online mp-spiili... ich cha praktisch nur no sowas wie BF4 spiele, alles andere isch mir eifach viel 'zschnäll' und triibt mich in wahnsinn
umegehopse, gespace, zick-zack-wusch-wumm-bäng... ghetto!
Black Ops III isch härt ade gränze...
ich wird alt...
PS: ich hätt gärn wieder es WW2 mp-spiili mit gueter grafick!... mit einzelschuss karabiner und so. gemütlich!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ich hoff eifach dass nur EI MAL aber nur EI MAL mini erwartige was next gen grafik abelangt MIT DÄM game in erfüllig gönd...
dänn wärs mis game of the year. wahrschinlich holis denn für de pc mit Ultra istellige und so. ich hoffffffffffffe....ich hoffffffffffffeeeeeeee
's Game isch mer viel z'brutal, ich chan so öppis nümm spiele.
was mer aber uffallt isch dass 's Movement rächt primitiv schint. Ich han früener Quake 2 und 3 zockt und d'Bewegigs-Engine det häd en enormi Tüfi gha mit Strafejumps etc., isch entscheidend gsi zum günne/schneller dur d'Levels z'cho und 's Bewege an sich isch interessant gsi und häd Spass gmacht. Ich find dä Aspekt 's Faszinierendste a däne Games und de Tüfgang wo's dur das gha händ bis hüt extrem beidruckend, 's wär also en herbe Verlust wänns bi däm Game nümm so wär. Aber ev. häds de Holländer eifach nöd usgloted.
sadoanarcho hat geschrieben:
was mer aber uffallt isch dass 's Movement rächt primitiv schint. Ich han früener Quake 2 und 3 zockt und d'Bewegigs-Engine det häd en enormi Tüfi gha mit Strafejumps etc., isch entscheidend gsi zum günne/schneller dur d'Levels z'cho und 's Bewege an sich isch interessant gsi und häd Spass gmacht. Ich find dä Aspekt 's Faszinierendste a däne Games und de Tüfgang wo's dur das gha händ bis hüt extrem beidruckend, 's wär also en herbe Verlust wänns bi däm Game nümm so wär. Aber ev. häds de Holländer eifach nöd usgloted.
Fuer konsolen geht sowas natuerlich nicht, da zeigt sich der vorteil eines keyboard/maus gegenueber einer pad steuerung.
Btw. Q1 ist noch nen zacken schneller als q2.....
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :
Lone Wolf hat geschrieben:ich hoff eifach dass nur EI MAL aber nur EI MAL mini erwartige was next gen grafik abelangt MIT DÄM game in erfüllig gönd...
dänn wärs mis game of the year. wahrschinlich holis denn für de pc mit Ultra istellige und so. ich hoffffffffffffe....ich hoffffffffffffeeeeeeee