Gester de Uma entzaubered und denn sind d Häxer zäme ghocked und hend sich betrunke! Es isch sooo guet gmacht. D Immörschn isch grossartig, es isch so glaubwürdig und rächt lustig gsi, da mer biz hed chönne Ifluss näh uf Gspräch und dummi Idee womer nur hed, wenn mer stärnhagelvoll isch!
Elder Scrolls und Fallout hätted immer so viel Potenzial, aber sie ziehnd mi nie so ihne, well dene eifach s "läbige" fählt. Bethesda halt...
Stört eigentlich no öpper, wenn ich keini Spoilerbalke setzte? Nid würkli oder?!
Hmm mer verlürt im NG+ alli Plän für Rüstige etc... Well n Häxerrüstig uf bester Stufe (master) gaht „nur“ bis LVL 34. Aso chan mer die wieder all Sammle und ich nime a, die schwächsti Version isch de Lvl 29 und die stärchsti so 45…
Zum Glück hani das no usegfunde. Ha nämli relativ viel Rüstigsplän, aber die Rüstige nonig baut… well si uf supirior bi Lvl 29 sind und Master 34. Da ich nur Lvl 25 han, hanis nid baut. Jetzt weiss i aber, dass i die glich sötti bastle. De hanis de im NG+ wenigstens scho parat und chas nur us de Chiste näh, und chan denn aber glichzytig wieder Plän go sueche.
Schad findi: All NG+ Rüstige und Schwärter hend nur zwei Unterschied zu dene us em erste Druchgang: De Name, heissed jetzt all eifach zusätzlich no es „legendary“ dezue. Also Legendary Enhanced Feline Sword z.B. und de ander Unterschied sind höheri Stats. Wär doch geil, würs au en kosmetische Unterschied gäh… tja.
Bin wieder total agfrässe