jup ich machs genau gliich!zwirrlibatz hat geschrieben:eifach isch super, ich spiel de witcher nöd für challenge. sondern für de vibe und sini grossartigkeit. und zum entspanne nach dark souls sessions.
es isch wie ferie

Moderatoren: Master(G), zeromeier
jup ich machs genau gliich!zwirrlibatz hat geschrieben:eifach isch super, ich spiel de witcher nöd für challenge. sondern für de vibe und sini grossartigkeit. und zum entspanne nach dark souls sessions.
De Patch wo mit em Blood & Wine chunnt, gitt es optionals Level Scaling-Feature. Funktioniert offebar so, dass Gägner, wo underhalb vo dim aktuelle Level sind, uf din Level ufescaled wärde; die wo glich oder drüber sind, bliibed glich. Tönt eigentlich nöd schlächt, grad wänn's um Quests gaht, wo me scho viel en z'höche Level hätt. Und für die Situatione, wo's tumm wird (popeligi Lvl 10 Velen-Bandite-Trashmobs, wo plötzlich Lvl 40 sind), chan me's ja wieder abstelle.Herr Rossi hat geschrieben:nur no e wuche.... geschter hani de erscht dlc agfange. mittlerwile uf todesmarsch, suscht isches z eifach. so ab Level 30 wirsch ja fascht unbesiegbar.
Herr Rossi hat geschrieben:Kei Ahnig öb ich glii fertig bi, Level 32 und de Geralt het grad de Imlerith ufem kahle Berg verhaue. Die aktuell Quest heisst "letzte Vorbereitungen"
Gats no lang?
Edit@Gurgelhals
Sehr guet, die Bandite tätschisch ja fascht bim verbirenne abe
lügner du spielsch kei dark souls!Master(G) hat geschrieben:jup ich machs genau gliich!zwirrlibatz hat geschrieben:eifach isch super, ich spiel de witcher nöd für challenge. sondern für de vibe und sini grossartigkeit. und zum entspanne nach dark souls sessions.
es isch wie ferie
Verpassisch öpis, Witcher isch verdammt huere genial. Es Spiel wo ig aues ha wöue mache sowie gseh, dass schaffe hüt nüm viel Spiel bi mirzwirrlibatz hat geschrieben:Bim witcher bini nonimal dure.nach eim jahr.
siralos hat geschrieben:Andere entwicker machen dlc's die als vollwertige games verkauft werden. Cdr macht ein vollwertiges game das als dlc verkauft wird.
Das tumbe volk wo jagd auf das fake einhorn macht....
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], rebornkid und 2 Gäste