nachher + 10 Std. heart of stone und +30 stund blood & wine... ca.
es gibt noch viel zu tun! vode sidequests hani au no jede menge.
wie viel umfang hett das spiel eigentlich!??? isch ja krass ... biggest game ever!

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Master(G) hat geschrieben:also ich bin jetzt mit de ciri in kaer morhen .... wie lang gahts no?
nachher + 10 Std. heart of stone und +30 stund blood & wine... ca.
es gibt noch viel zu tun! vode sidequests hani au no jede menge.
wie viel umfang hett das spiel eigentlich!??? isch ja krass ... biggest game ever!![]()
![]()
am schluss des main game kriegste einpaar stufen schon fast geschenkt.Master(G) hat geschrieben:wahr!
bin au erscht stufe 26... und mer sött ja min. 30 bzw. 34 sii für die add-ons... *lach*
habs mal ge-googelt, da steht was von Satteltaschen. sehr warscheinlich hab ich die entsprechende satteltasche bei nem quest rennen gewonnen.(im addon kriegste auch wieder neue/bessere Sachen fuer roach) bei den faehigkeiten kannst du ja auch noch 1-2 punkte spenden um die Traglast zu erhoehen, das mache ich in jedem game.Buccaneer hat geschrieben: 170! Wie?
Ich träge immer zwei Rüstige mit mir ume. En Witcherrüstig (guet gäg Monster) und Undvik (guet gäg Mänsche wäg Slashing und Pircing damage). Da ich immer sehr fliessig alli Fragezeiche ufdecke, bini schnell total belade und muss relativ hüfig go verkaufe. Stutz mache isch ja relativ easy.
Was bi de Rüstig wichtig isch, isch nid d eigentlichi Wert, sonder d Resistance wo in Porzent agäh isch.Moff hat geschrieben:2 rüschtige im inventar träge macht kei sinn us miner sicht
nid ganz unwahr.Moff hat geschrieben:Swichtigscht ade rüschtig isch wie sie usgseht
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste