Hmm, isch no schwierig z'beschriebe... Ich denke, isch scho ähnlich wie Gear VR mit emene S7.
Mer dörf eifach kei Full-HD qualität erwarte, sondern eher so standart röhre-fernseher quali...
Das isch scho s'grösste Manko vo de erste Gen VR, aber d'faszination vom Neue und würklich IN de simulation dine sii, anstatt nume zue zluege, und die Natürlichkeit, wie das passiert, dass isch's für mich wert.
Mit natürlichkeit meini: wenn die bücke wotsch, bücksch Di, wenn um de Egge luege wotsch... Luegsch um de Egge... Sache ufläse, griife... Brucht keis tutorial... Eifach here, controller uusstrecke, griife... Ohni tutorial, ohni "drücke x für y"...
Nach ganz churzer zyt bini so im Gschehe dine gsii, dass ich d'mängel nüme wahr gnoo han, und eifach das uufgsoge han, woni grad dine gsii bin.
Und da macht für mich d'möglichkeit, mini Händ recht normal nutze zchöne und mich im ruum bewege zchöne sehr viel uus. Ich finds eifach unglaublich, dass ich mich im virtuelle ruum so direkt bewege chan, anstatt en Avatar mit enere Fernbedienig (Joypad) fernzstüüre.
VR wird s'traditionelle gaming sicher nie ganz ablöse, aber es bütet en Erfahrig, wo mer so i dere Form echt nonig han chöne erlebe.
Und krass: mir stönd no ganz am Aafang mit de Consumer Gen 1... Vergliiched mal es hütigs smartphone mit eim vo 7 jahr... Oder e PS4 mit emene SNES... Lago, es wird nur no geiler.