Odin Sphere: Leifthrasir PS4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
okay. es git Usnahme. de claude hät gmeint, er seg de shadowman.
aber als super mario hani mi selbst uf trip niä gfühlt. en crash test dummy au nöd.
aber als super mario hani mi selbst uf trip niä gfühlt. en crash test dummy au nöd.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das längt nidevo hat geschrieben:Bejita hat geschrieben: mit gli 40i![]()
und i ha öppe 100 sony games dihei

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich han
33ps1
14ps2
0ps3
4ps4
games. aber das sind ja gar kei sony games.
ich han uf em sega mega drive 4 sony games. uf em sfc 2 und uf allne playsi konsole sinds glaubs nur 3 sony games.
also wird huere schwer über 100 sony games zah.
33ps1
14ps2
0ps3
4ps4
games. aber das sind ja gar kei sony games.
ich han uf em sega mega drive 4 sony games. uf em sfc 2 und uf allne playsi konsole sinds glaubs nur 3 sony games.
also wird huere schwer über 100 sony games zah.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sehr guet!geosnow hat geschrieben:de claude hät gmeint, er seg de shadowman.
I speeled my drink!
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
du->checker. gege HD bländeti kasch nit viel ussrichte, aber schön seht no öber dr unterschiedTatsujin hat geschrieben:logisch ischs technisch gseh da besser, aber es het i mine auge eifach chli videospiliflair verlore i dere "neure" uufmachig.

Re: Odin Sphere: Leifthrasir PS4
es isch total absurd. als ob e kunstwärk anders könnt als sich dr technische gegäbeheite vo siner zit härezgeh. dass mer das als qualitätsmerkmahl agseht..... total irre. wändet mers uf musik oder film ah wird t absurdität no klarer. gilt natürlich für beidi richtigePanther hat geschrieben:du->checker. gege HD bländeti kasch nit viel ussrichte, aber schön seht no öber dr unterschiedTatsujin hat geschrieben:logisch ischs technisch gseh da besser, aber es het i mine auge eifach chli videospiliflair verlore i dere "neure" uufmachig.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
das kasch ztot rede, wenn du bimene Spiel vo Kunscht redisch, denn ghört au d'Presenation (in dem moment CRT, wills für die technik erschaffe worde isch) dezue. Nit nur dr Code an sich. Dr Rahme ums Bild isch au wichtig.Mi könnt sogar sowit goh und bhaupte dr Ruum wos ufghängt isch het au no iiflus...aber sowit kömme die meischte eh nit.
Und nei es wird klarer wenn de dr unterschied zwische ere LP und eme MP3 (no so höchi bitrate) hörsch, oder en 80er Film uf HD super clean luegsch, de ganz dreck und athmosphäre isch weg, genauso wie s'Odins Sphere scanlines brucht zum wirke , als Kunscht, wie du seisch. Und wie gseit die disskusion ka me nit gwünne, will ja es isch technisch besser, es isch schärfer und jo es rucklet au nit. Aber glaub de unterschied z'wohrne und z'vertrette isch dr spirit und de verstöhn halt nit alli. No klarer wirds, rede mir vo Kunscht, wenn jetzt es paar Werk vom Hiro Isono, Beksinski oder schlicht d'Mona Lisa jetzt dr technikwille halt am Mac uf HD ultraclean ufeputzisch, so das nit ei Pinselstrich meh sehsch. Jo es wird perfekt usseh, und was ka me gege öbis perfekts säge? charm isch mir halt wichtger als 1080, genau wie s'knake vore LP. s'Spiel isch weg dem nit schlechter, aber anderscht. Obs so besser isch darf jede selber beurteile.
Und nei es wird klarer wenn de dr unterschied zwische ere LP und eme MP3 (no so höchi bitrate) hörsch, oder en 80er Film uf HD super clean luegsch, de ganz dreck und athmosphäre isch weg, genauso wie s'Odins Sphere scanlines brucht zum wirke , als Kunscht, wie du seisch. Und wie gseit die disskusion ka me nit gwünne, will ja es isch technisch besser, es isch schärfer und jo es rucklet au nit. Aber glaub de unterschied z'wohrne und z'vertrette isch dr spirit und de verstöhn halt nit alli. No klarer wirds, rede mir vo Kunscht, wenn jetzt es paar Werk vom Hiro Isono, Beksinski oder schlicht d'Mona Lisa jetzt dr technikwille halt am Mac uf HD ultraclean ufeputzisch, so das nit ei Pinselstrich meh sehsch. Jo es wird perfekt usseh, und was ka me gege öbis perfekts säge? charm isch mir halt wichtger als 1080, genau wie s'knake vore LP. s'Spiel isch weg dem nit schlechter, aber anderscht. Obs so besser isch darf jede selber beurteile.
ich fühl di voll bro. drum ischs mer au wichtig t original modul mit heftli und allem ha zum mi in die epoche inezversetzte wo das spiel gmacht worde isch. CRT isch eh pflicht, mit däm ganze framemaster züg kani rein gar nüt afoh. zur monalisa: isch e witers festhalte vom zitgeist, damals isches halt "kunst" gsi sowas zeichne zkönne, hüte isches das wohl au aber mr hän anderi technischi mittel zur verfüegig und t kunst het sich witerentwicklet, abstrakter worde, weils ebbe hützutags nüm s gliche handwerkliche gschick interessant isch mit wellere e monalisa gamcht isch worde. damals isch handwerk und kunst no ei begriff gsi was me denn spöter ufgspaltet het.Panther hat geschrieben:das kasch ztot rede, wenn du bimene Spiel vo Kunscht redisch, denn ghört au d'Presenation (in dem moment CRT, wills für die technik erschaffe worde isch) dezue. Nit nur dr Code an sich. Dr Rahme ums Bild isch au wichtig.Mi könnt sogar sowit goh und bhaupte dr Ruum wos ufghängt isch het au no iiflus...aber sowit kömme die meischte eh nit.
isch völlig OK wenn öpperem t ultra HD version usem steam shop mehr zueseit. aber es isch totale quatsch die eint als "besser" zgseh. allgemein so wärtigs zügs. 94% SPIELSPASS! was füre gräslichi unsitte.
Zuletzt geändert von evo am 27 Jun 2016 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
120% isch ebe schoso.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich finde es gsend beid versione scheisse uus, wa mahe?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
evo hat geschrieben:eifach nit spiele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
scho sit ca 10h am zocke u es isch wunderscheeeen. ha dversion uf dps2 ou gspiut gha.. klar hets chli am "flair" verlore, defür loufts perfekt u nach paar Stung gsehsch das ou nümme.. absolut must play!
shubidu
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gits kei scan lines? ich chönts über de framy spiele.
flair verlore, isch gnau s glich spiel eifach technisch besser und zusätzlich modus wot d spielbarkeit nah besser macht (meh RPG Element). ich vestahs nöd. aber isch halt "fruehner isch alles besser gsi fraktion".
tscheckschs wirkli nit? tach "technisch besser" machts für gwüssi lüt ebbe schlächter. isch e sein subjektivi wohrnämig, aber so isches halt nunmol.thaeye hat geschrieben:flair verlore, isch gnau s glich spiel eifach technisch besser und zusätzlich modus wot d spielbarkeit nah besser macht (meh RPG Element). ich vestahs nöd. aber isch halt "fruehner isch alles besser gsi fraktion".
wenn was technisch verbessert wird, isches nöd subjektiv, subjektiv isch dis blabla. verbessert isch verbessert und nöd verschlechtert. wenns die technisch verbesserig verschlampt haetet, den wärs en sauerei.
du meinsch eifach gschmackssach wemme nur alles im orginial schätzt und de rest eifach nöd. isch meh nostalgisch faktor und so. emotionelli wert .
du meinsch eifach gschmackssach wemme nur alles im orginial schätzt und de rest eifach nöd. isch meh nostalgisch faktor und so. emotionelli wert .
aber wenns in mine auge nit verbessert isch. es isch technisch ufeme neuere stand aber nit besser.thaeye hat geschrieben:wenn was technisch verbessert wird, isches nöd subjektiv, subjektiv isch dis blabla. verbessert isch verbessert und nöd verschlechtert. wenns die technisch verbesserig verschlampt haetet, den wärs en sauerei.
die emotionelle wärt sin für mi bi konsum vo medie halt relativ usschlaggäbend fürs gsammterläbnis.
technischi verbesserige sind nöd subjektiv. ganz eifach. das dis emotionelle erlebnis mitem originaltitel "besser" gsi isch, isch natürli möglich. aber ebe...
im fall vom odin kannis jez nit mol genau sage weil ich beid no gar nit gspielt ha, aber ich würd ohni mit dr wimpere z'zucke zerscht zur ps2 version griffe, mol drfo abgseh dass säll scho im regal ha und s ander no kaufe müesst.thaeye hat geschrieben:technischi verbesserige sind nöd subjektiv. ganz eifach. das dis emotionelle erlebnis mitem originaltitel "besser" gsi isch, isch natürli möglich. aber ebe...
aber nämmemer mol e anders bispiel.

unte isch s original, obe t neuuflag usem 2014. technischi verbesserig ka do sehr wohl subjektiv ufgfasst wärde. und do simmer erst bi dr optik. jo das isch jez chli wit härzoge und isch au e portierig uf e zimlich anderi hardware. aber i wot nur chli s gfühl vermittle vo dem woni mein. bim odin sins denn wohl viel subtileri sache wos usmache.
es isch ganz eifach, du und de rest vo de "fruehner isch alles besser gsi" fraktion findet eifach ORIGINAL super, will meh haet sovill erinnerige und es isch was total frischs gsi.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Nailed it.thaeye hat geschrieben:es isch ganz eifach, du und de rest vo de "fruehner isch alles besser gsi" fraktion findet eifach ORIGINAL super, will meh haet sovill erinnerige und es isch was total frischs gsi.
Es isch aber au s'ganze Flair vo allem drum herum wo ebe au däzue ghört. Mer hät zerst sin wichtigie shit erledigt, sich aber scho total uf's Zocke gfreut, dänn endlich s'Game füre gholt, sorgfältig us de Hülle gnoh, evtl. wiedermal a de Ahleitig gschnupperet, Game i d'Konsole ineghebet und diä Sach ahgschaltet ...augeblicklich bisch innere andere Wält gsi. (Eini mit Scanlines

Hüt chaufsch alles so klassiker i irgendeme Appstore für es paar pfrengg und dänn isches nur es wiiters App i dinere Library. Du schaltisch wasimmer au für en Nextgenbolle ih, machsch villicht no es Update gahsch das App vo dinere Wahl go sueche und zocksch es bequem wiä alles anderi via Wireless Controller ufeme riese Screen mit HD Uflösig. so isch ebe rrrrroooongg.
Dä Aspekt sött mer mit ihflüsse lah.

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Space harrier original arcade oder technisch sehr ufgmotzti PS2 2500 serie?
Outrun original arcade oder technisch sehr ufgmotzti PS2 2500 serie?
After Burner original Arcade oder technisch sehr ufgmotzti PS2 2500 serie?
etc.
etc.
i iedem fall isch da d PS2 version technisch em original mind. 10x überläge,
jedoch ischs aber au ca. 1000x hässlicher und het unternull spielflair.
soviel zu technisch besser = gsamthaft besser
Outrun original arcade oder technisch sehr ufgmotzti PS2 2500 serie?
After Burner original Arcade oder technisch sehr ufgmotzti PS2 2500 serie?
etc.
etc.
i iedem fall isch da d PS2 version technisch em original mind. 10x überläge,
jedoch ischs aber au ca. 1000x hässlicher und het unternull spielflair.
soviel zu technisch besser = gsamthaft besser

technisch besser isch nunmal besser. ganz eifach. das meh sich da jetzt so windet verstahn ich nöd.
ebbe gällthaeye hat geschrieben:verstahn ich nöd.