thaeye hat geschrieben:technisch besser isch nunmal besser. ganz eifach. das meh sich da jetzt so windet verstahn ich nöd.
hesch eier uf tha eyes?
lueg namal min poscht, und säg mier dass das würkli ärnscht meinsch
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
isch halt eifach nöd logisch, en verbesserig isch nun mal en verbesserig und kei verschlechterig, de emotionell wert lueg ich nöd aa, das chan guet sii.
ihr schnorret oi eifach au chli use. schlussendlich findeter eifach ORIGINAL geil. i eurem empfinde sind eifach vill emotione debiiii, isch ok, aber nöd sachlich.
es spiel bestaht nun mal nöd nur us technik. hets na nie.
es isch en bestandteil devo.. mängisch en wichtigere, mängisch en eher näbesächliche bis ganz vernachlässigbare.
www.pcedaisakusen.net
isch s glich wie mit sneakers, weisch orginal schueh us 1985 blablabla, d replika sind nie das, au wennd replikas evtl. umweltschonend hergstellt worde sind. etc. etc. vill bruchet so argument au als bestätigung will sie den sege chönd , weisch ich bin orginal und so, weisch ich han die Ziite nah erlebt blablabal. also eher en penisverlängerig als öpis anders.
natürli bestaht es videospieli und de emotione wo sie schüret oder au nöd, nöd nur useme technische biblatt. aber wenn was technisch verbessert wird, wird wohl s spielerlebnis mechanisch sicherlich besser. völlig logisch.
www.pcedaisakusen.net
thaeye hat geschrieben:nei technischi verbesserige sind kei gschmackssach. ganz eifach.
www.pcedaisakusen.net
nei au da druff chömer ois nöd einige wills nöd so isch. aber isch jetzt guet, verstahn das ihr eifach de guete alte ziit nahtruuret, mach ich aber bi anderne sache mängisch au.
thaeye hat geschrieben:nei au da druff chömer ois nöd einige wills nöd so isch. aber isch jetzt guet, verstahn das ihr eifach de guete alte ziit nahtruuret, mach ich aber bi anderne sache mängisch au.
ich truur kei biz. und du kunsch glaub eifach noni so ganz truus
thaeye hat geschrieben:nei au da druff chömer ois nöd einige wills nöd so isch. aber isch jetzt guet, verstahn das ihr eifach de guete alte ziit nahtruuret, mach ich aber bi anderne sache mängisch au.
ich truur kei biz. und du kunsch glaub eifach noni so ganz truus
Das hät doch nüt mit druuscho z'tue ...ich gleube er meint's eifach objektiv und us däre logik use hätter rächt, gaht ja garnöd anderst will e Verbesserig i jedem Fall e Verbesserig isch
...jedoch triffts nöd jedem sin Gusto und somit isches nöd i jedem sinere Betrachtig e Verbesserig.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Ich finde es OK diese neue Version zu gamen wenn man die alte Version nicht kennt aber ein Game hat einen Geruch, und dieser Geruch schmeckt nach Macken und Macken riechen gut. Wenn die Macken weg sind ohne neue Macken hinzuzufügen, dann riecht es nicht mehr gut. An und für sich geht es darum dass man versucht Potentiale zu nutzen und das bedeutet dass man an bestimmte Grenzen geht welche Macken erzeugen, danach riecht es nach dem Original. Möchte man eine Neuauflage machen, dann sollte man auch hier versuchen neue Grenzen auszuloten um neue Macken zu erzeugen. Der reine Fokus auf technische Attribute "60 FPS, 1080P" zerstört Potentiale und es riecht danach nicht mehr gut. Es ist allerdings besser ein schlecht riechendes Game auf dem PC oder Konsole zu releasen als es nur auf dem Handheld zu releasen, selbst wenn es geruchlich nicht überzeugt. Es gibt natürlich auch Macken die entstehen ohne dass Grenzen ertastet wurden, das ist dann die berühmte Lieblosigkeit aber so ein Game wird sowieso nie gut riechen, mit oder ohne Macken, denn die Liebe ist immer essentiell.
Von daher, primärer Fokus ist nicht "60 FPS, 1080P" sondern die Fähigkeit ein bestehendes Fass mit etwas altem neu aufzufüllen und sollte das Fass 50x grösser sein dann füllt man es auch 50x mehr auf und füllt es nicht einfach nur 5x mehr auf mit dem einzigen Fokus auf 2 fast schon leer im Raum stehende Attribute welche für sich alleine weder ein Fass füllen noch ein Game ausmachen.
Es ist schlussendlich Liebe und die ist hier nicht unbedingt vorhanden, Liebe ist wenn man ein Fass richtig füllen möchte und Potentiale nutzen. Nur gerade den Fokus auf "Auflösung und FPS" zu setzen das riecht eher nach "neue Verdienstmöglichkeit" und weniger nach "wahrer Liebe" und dessen guten Geruch, daher stimm ich dem Tatsu zu.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 28 Jun 2016 12:46, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye hat geschrieben:du kunnsch nit druuus will du nöd minere meinig bisch..buhuhuh..
namal technisch verbessert isch verbessert und es wird sicherlich nöd schlechter.
über de nostalgiewert chömmer gern diskutiere.....
www.pcedaisakusen.net
macken weg sind riecht es nicht mehr so gut, scho widr emotionelli argument.
oh mann....ich lahns....isch guet hans verstande! ORIGINAL ISCH BESTE MANN, au wenn s ORIGINAL vill besser worde isch dur s wegfalle vom ruckle und de suubere uflösig . dezue chunt nah das s spiel selber au nah besser gmacht worde isch (erfahrig dur dragons crown) .
IHR NOSTALGIKER
Zuletzt geändert von thaeye am 28 Jun 2016 12:48, insgesamt 1-mal geändert.
sind demfall di technisch "verbesserete" silent hill 2 & 3 uf de PS3 au besser?
www.pcedaisakusen.net
aug ich verstah di scho , klar häsch rächt, isch ja logisch : Ruckle weg = technisch besser / besseri Uuflösig = isch au e technischi verbesserig.
Aber nöd jede empfindets dänn au als besser. Villicht wänd di einte genau das. Mer mues das zwingend mit Emotione in verbindig bringe ...sust müesst mer gar kei Games spille.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
das seg ich au, aber das sich lüüüt weigeret under em begriff "technischi verbesserig" kei verbesserig z gseh, isch hirnamputiert und ich gang sowiit z sege sogar dumm, ebe sprachgebruch hützutags. ICH MEINE DAS......
thaeye hat geschrieben:du kunnsch nit druuus will du nöd minere meinig bisch..buhuhuh..
ach das beruit doch uf gegesitigkeit. i versuechs nomol anders:
technischi verbesserig
im fett markierte ligt s problem. warum isch e höher ufglösts bild "besser", es het mehr pixels zum s gliche darstelle, t kante sin bizeli geschmeidiger. aber warum machts das besser? warum isch e grafischi abbildig vonere figur ufem johr 2016 besser als s gliche us em johr 2010. si isch filicht detailriicher, s liecht reflektiert realistischer usw usw. es isch lediglich fortschritlicher. und e technischi fortgschritteheit isch tatsächlich nit subjektiv wils schlicht dr zit unterligt.