Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Nintendo NX

Beitrag von Herr Rossi »

äbe nid
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Andy hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:Wer will scho alti games uf neue konsol spiele.
Ich! :herzli: :herzli:
Warum chaufsch denn neui neo geo spiel? Das isch ja grad s umgekehrte.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Sega does what Nintendon't.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

S isch doch nid so, dass sich d Hersteller zwüschet potenter Hardware, geile Spiel und innovativer Stürig müessted entscheide. S wär ja durchus möglich alles mit eim Grät z realisiere. S isch halt e Frag vom Priis. Weni mir aber sowieso es Grät aschaffe wo für mindstens 4 Jahr am Fernseh hanget, denn dörf das vo mir us au ruig mal chli me choschte. Son abgspeckte PC wo bereits bim Release überholt isch suckt doch enorm...und mis Handy het me Power als en 3DS...ich han agfange Konsole sammle und zocke, wo das no andersch ume gsi isch...mittlerwile fühli mi eher chli verarscht weni gsene, was da a Technologie so produziert und vermarkted wird...

Logisch chaufis trotzdem...ich will ja au Zelda und Mario spile...aber wenns Zügs eh scho bi de Veröffentlichung überholt isch chanis genauso guet es paar Jahr spöter 2nd Hand chaufe...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

So isches. Die gschide mached das scho lang so. Oder die Mittellosere
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich kauf au s meiste second hand. t aktualität als irgend e qualitätfördernds atribut zgseh find ich eh total absurd und manifestiert denn si perverse höhepunkt bi lüt wo bi dr eröffnig vom dunkin donut vornedra gön go campe zum joh dr erscht zsih wo vo sich e selfie ka poste wienr dr 3.60 CH donut in sich stopft. was füre privilieg.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Herr Rossi hat geschrieben:chund scho chli ufs game ah findi. z.b. de witcher: mues für mich zwingend ufere vernünftige Hardware chönne laufe da endlos vil Details münd dargschtellt wärde für die Atmosphäre. handkehrum isch s wii u Gamepad unabdingbar für s ZombiU. Isch die alti Leier wie immer; Gonsol War söggs
:idea:

dass me nöd nur drü sondern drü verschiedeni konsole hätti, wär doch super. drum sind au alli tumm wo meine nintendo muess e ps4boxone mache drmit sie "drbii" sind. s'langt scho, dass sich ps4 und xone im gliiche fäld konkurriere. für wer? für was?
I speeled my drink!
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0

Beitrag von Snatcher »

evo hat geschrieben:ich kauf au s meiste second hand. t aktualität als irgend e qualitätfördernds atribut zgseh find ich eh total absurd und manifestiert denn si perverse höhepunkt bi lüt wo bi dr eröffnig vom dunkin donut vornedra gön go campe zum joh dr erscht zsih wo vo sich e selfie ka poste wienr dr 3.60 CH donut in sich stopft. was füre privilieg.

genau das :1thumb:
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

evo hat geschrieben:ich kauf au s meiste second hand. t aktualität als irgend e qualitätfördernds atribut zgseh find ich eh total absurd und manifestiert denn si perverse höhepunkt bi lüt wo bi dr eröffnig vom dunkin donut vornedra gön go campe zum joh dr erscht zsih wo vo sich e selfie ka poste wienr dr 3.60 CH donut in sich stopft. was füre privilieg.
:groel: wie recht du hesch!! suuper! :1thumb:
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Han jetzt nach langem wieder mal Games grad kauft wosi use cho sind:

- Uncharted 4
- Doom

Sust holi alles immer erst, wenni wieder neus Fuetter für d'Konsole bruche. Teilwiis chaufe denn d'Games neu, sind aber scho viel günstiger oder immene guete Second-Hand-Zuestand.
Bild

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch

sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Wurde die Massenproduktion von Nintendo NX verschoben? Angeblich will Nintendo jetzt noch schnell VR-Funktionen in die Konsole einbauen.

Das nächste Gerücht zu Nintendo NX: Angeblich wurde die Massenproduktion der neuen Konsole von Mitte 2016 auf Anfang 2017 verschoben, um die "video-game/handheld-game-integrated gaming experience" zu verbessern, und zwar durch VR-Funktionen. Die Infos stammen laut der Seite Digitimes aus der Zulieferkette.

Nintendo NX wird wohl bei Foxconn Electronics zusammengebaut und angeblich soll das Gerät einen fünf bis sieben Zoll großen Screen bieten. Analog-Sticks soll es jedoch auch geben, weswegen man sich nicht nur auf den Touchscreen verlassen muss. Man wird wie mit einem Handheld oder auf dem TV spielen können.

Laut Digitimes wurde außerdem das geplante Produktionsvolumen der NX-Konsole reduziert. Ursprünglich waren 20 Millionen Einheiten für das erste Jahr geplant. Nun liegt das Auslieferungsziel bei 9,5 bis 10 Millionen Stück. Laut den Quellen der Seite sollen ein schrumpfender Konsolenmarkt und die schlechte Performance der Wii U damit zu tun haben.

Nintendo hat die NX-Konsole für einen Release im März 2017 angekündigt. Wenn die Produktion so spät anlaufen sollte, könnte es noch zu einer Verschiebung kommen. Der Bericht ist bisher aber nur ein Gerücht.

Quelle: games.ch
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

http://mag.shock2.info/game-news-ninten ... emastered/" onclick="window.open(this.href);return false;
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

splatoon vr, sehr geil :)

https://www.youtube.com/watch?v=5ag1QtxHZ1g" onclick="window.open(this.href);return false;
shubidu
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

sidusson hat geschrieben:splatoon vr, sehr geil :)

https://www.youtube.com/watch?v=5ag1QtxHZ1g" onclick="window.open(this.href);return false;

das isch e fake video...
1. stimme d bewegige nid über ii...
2. sind Sound FX völlig anderscht als die im Game
3. Wenn sie instant bomb wärfe tuet isch kei reaktion vo ihre zgseh...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

......... Bei CD Projekt Red hat Fabian Mario Döehla, Kommunikationsmanager beim polnischen Studio, die Verschwiegenheitspflicht ein klein wenig "gebrochen", in diesem Fall droht ihm aber sicherlich keine Vertragsstrafe. Denn Döehla sagte in einem Interview mit Rocket Beans TV, dass Nintendo NX "spektakulär" und "fantastisch" sein werde.

Er erklärte, dass man als Entwickler natürlich früher Zugang zur Hardware bekomme und "jeder bei CD Projekt Red freut sich darauf". Döehla verglich auch die Reaktionen der Entwickler mit der (ursprünglichen) Wii: "In Japan hat man sofort erkannt, wie gut sie ist, in Europa hat man etwas länger gebraucht. Im Fall von NX hört man von allen Entwicklern aber bisher nur Gutes."

Döehla bestätigte auch, was durchaus ein offenes Geheimnis in der Branche ist: Nintendo NX will und kann auch nicht über die reine Hardware-Leistung überzeugen. An die neue Xbox (Scorpio) komme man nicht ansatzweise heran, aus den Aussagen des CD Projekt Red-Sprechers kann man auch schließen, dass Nintendo nicht einmal die aktuelle Xbox One S "schafft" - eine Rolle bezüglich der Begeisterung scheint das aber nicht zu spielen.
super sach, ad scorpio chunts leistigsmässig nöd ane, wahrshcinlich nöd mal xbons one s, gueti usgangslag, defür gits en chopfhalterig für 2 3DS für VR Set., für das haends verschobe bis is 17i.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

:lol: :lol:

ich chauf gliich en nx, nur für zelda...
und wenis dure han, verchaufen wieder :kicher:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bin mir würkli nah serh unschlüssig chunt ja au uf Wiiu. Und namal en Wii oder WiiU tuen ich mir nömm zue, da gits eifach z wenig. schad, nintendo chönt ja au mal neui IP's entwickle, wär doch au mal was. Mario, Wario etc. zieht nur nah bi de 30er Zielgruppe will sie demit gross worde sind, de rest schisst doch druff.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ich han weder en 3DS, no en Wii, no en Wii-U kauft... chönt also scho wieder mal es nintendo grät chaufe :kicher:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Master(G) hat geschrieben:ich han weder en 3DS, no en Wii, no en Wii-U kauft... chönt also scho wieder mal es nintendo grät chaufe :kicher:
Ja aso 3ds isch top! Zelda inne zieh und i de Waend ume laufe! Bild

Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Bild

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch

sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

dä vo de CDPR hat geschrieben:dass Nintendo NX "spektakulär" und "fantastisch" sein werde.
aber technisch nöd besser als anderi? ja gopf was söll me jetz finde?
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
dä vo de CDPR hat geschrieben:dass Nintendo NX "spektakulär" und "fantastisch" sein werde.
aber technisch nöd besser als anderi? ja gopf was söll me jetz finde?
was echt? das es en konsole wird wo technisch absolut nöd up to date isch aber dur "usgfalleni" stüürigsmöglichkeite (ebe kopfhalterig für 2 3DS für VR Set) "überzüüge" wird.

das du da nix gsesch i dere nachricht isch klar. nintendo isch doch immer guet. dir gfallet so buzzwörter wie "spekakulär und fantastisch" und den nah co CDPR, vo dem her. mir seit das nix und tönt nach PR. da haet ich lieber paar handfesti technischi date.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:bin mir würkli nah serh unschlüssig chunt ja au uf Wiiu. Und namal en Wii oder WiiU tuen ich mir nömm zue, da gits eifach z wenig. schad, nintendo chönt ja au mal neui IP's entwickle, wär doch au mal was. Mario, Wario etc. zieht nur nah bi de 30er Zielgruppe will sie demit gross worde sind, de rest schisst doch druff.
das mit dr neue IP findi also au, wär wirkli mol was.

das mit dr zielgruppe ish natürli quatsch. es git tausigi jugendlichi wo au hüt t retro games schätze ohni sälber e nostaligische bezug drzue zha, lueg mol biz die lets player scene ah uf youtube zb.
me mues nit immer als ziel ha die ganz wält mit sim produkt überrolle zwelle. wenn nur e klini gruppe s nintendo züg schetze isch doch au easy.
du hesch so biz bejita symptom amigs, es mues alles e kampf sih, es mässe, MARCULIN DARWIN POWER CREW
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:bin mir würkli nah serh unschlüssig chunt ja au uf Wiiu. Und namal en Wii oder WiiU tuen ich mir nömm zue, da gits eifach z wenig. schad, nintendo chönt ja au mal neui IP's entwickle, wär doch au mal was. Mario, Wario etc. zieht nur nah bi de 30er Zielgruppe will sie demit gross worde sind, de rest schisst doch druff.
das mit dr neue IP findi also au, wär wirkli mol was.

das mit dr zielgruppe ish natürli quatsch. es git tausigi jugendlichi wo au hüt t retro games schätze ohni sälber e nostaligische bezug drzue zha, lueg mol biz die lets player scene ah uf youtube zb.
me mues nit immer als ziel ha die ganz wält mit sim produkt überrolle zwelle. wenn nur e klini gruppe s nintendo züg schetze isch doch au easy.
du hesch so biz bejita symptom amigs, es mues alles e kampf sih, es mässe, MARCULIN DARWIN POWER CREW
stildiskussione bitte is politiktopic. mersi.

natürli chasch au z friede sii mit dem wo nintendo macht, ich bins nöd, ich wott vo ihne endlich widermal en konsole wo au performancetechnisch einigermasse mithalte chan. aber wird wohl würkli nix meh.

weisch was häsch du füres syndrom? s überall und immer welle alles verniedliche syndrom, so nie richtig stellig bezieh sondern sich immer chli usewinde demit ja nöd agriffbar wirsch. aber ebe im politktopic scho mal die diskussion mit eure meute gfuehrt. differenziert diskutiere nennet ihr das. und JA ich bin lieber MASCULIN DARWIN POWER CREW als SUPEROBERVERSTEHER und DIFFERNEZIERER bis gar kei diskussionsgrundlag meh da isch.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

und ich bi halt lieber dr verniedlichendi konfliktvermiider wo jedem mensch sini ganz persönlich realität zuegestoht.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

guet haemmer klärt und ebe s nächst mal stildiskussione bitte im politiktopic, döt passt ja lolz.
Antworten