https://www.youtube.com/watch?v=H8Uxhxs57PE
gits in 4 variante: lose, jamma, oder pc oder raspi.
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich han eine gmacht. 8x8h daily work ohni gross pause. und dänn häsch fängs de Rohbau mdf / gschliffe / zämägsetzt, verschrubet, ohni lack ohni nix. ohni verkablig vom pc dinne. denn fehlt no de finschliff, verzierige und so, belüchtig, irichtig und Setup vom pc bzw. emustation. rechnisch mal mit 7x24h reini arbetsziit. denn häsch e orientierig. so öpis machsch genau EI MAL und dänn häsch so was vo schnauze volle das glaubt eine ellei nid. vo dem her 1000.- anelege, bam!, fertig! ende gelände! jede rappe wert und sparsch nerveturntablism hat geschrieben:relativ.
fiberglas und gseht no qualitativ guet us aber wahrschinlich isch das made in china und het öppe 50-100 Stutz koschtet. wenn diä würsch bi eus mache lah, chämmts au so tüür oder no tüürer. selber mache wär no was, aber wer het scho ziit.
für 1000.- würdi ender de gross brüeder näh.
Lone Wolf hat geschrieben:ich han eine gmacht. 8x8h daily work ohni gross pause. und dänn häsch fängs de Rohbau mdf / gschliffe / zämägsetzt, verschrubet, ohni lack ohni nix. ohni verkablig vom pc dinne. denn fehlt no de finschliff, verzierige und so, belüchtig, irichtig und Setup vom pc bzw. emustation. rechnisch mal mit 7x24h reini arbetsziit. denn häsch e orientierig. so öpis machsch genau EI MAL und dänn häsch so was vo schnauze volle das glaubt eine ellei nid. vo dem her 1000.- anelege, bam!, fertig! ende gelände! jede rappe wert und sparsch nerveturntablism hat geschrieben:relativ.
fiberglas und gseht no qualitativ guet us aber wahrschinlich isch das made in china und het öppe 50-100 Stutz koschtet. wenn diä würsch bi eus mache lah, chämmts au so tüür oder no tüürer. selber mache wär no was, aber wer het scho ziit.
für 1000.- würdi ender de gross brüeder näh.
isch unfähr so als öb en ferrari würsch abliechte wo grad e Horde elefante drufgschisse hät. ebe hanen nonig fertig. dafür sind mini nerve fertig. irgendwenn de summer schlüssi de kack ab und mach denn mal chli fetli. was mehrbesser isch: sit de raspberry pi chasch verbaue mit retropie isch s'inneläbä kei sach meh. null gwicht und lauft alles. ussert du wotsch so hardcorezügs druff laufe lah. aber da findsch mitlerwil au mini pc's mit flügegwicht. vo dem her Gott segne die moderne Technologie. min bartop hät no en alte quadcore pc dine mit gfühlte 5 tonne gwicht. easypeasyTatsujin hat geschrieben: zeig fetli
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
warum verchaufsch de twin? will ebbe kei platz häsch.Marco_in_motion hat geschrieben:ja ebegeile shit oder?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste