[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Overdose »

so argumentiersch du ja aber au aug.
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Overdose hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:leset doch mal richtig, natürli isch de interventionismus vom weste ein grund vo de destabilisierig. ich han aber grossi mueh und finds au sehr dumm das den ufen systemkritik und au ufen moraldiskussion abezbreche, will das isch de falsch weg. das endet im nirvana.

aber uf das waend die meiste ja use, han mängisch s gfuehl mir gönd langsam widr zrugg zur vor de ufklärig.

ich han nie bhauptet moslems sind bös und chriegslüstern, aber so lauft diskussion ja au in dütschland. es wird nur nah moralisiert und chli beschönigt.

ihr werdets gseh, entweder wird europa zur festig oder aber es wird die total überwachig installiert werde.
mögt mi ned errinere das male gmacht gha zha.
Fakt isch das wie du seisch de weschte die Gebiet extrem destabilisiert het. Ich gibt do niemertem gross tschuld. Will die wo vieles vo dem verbroche hend au scho längschtens underem bode sind.
I mach de dütsche ja au kei vorwurft wegem dritte riech.
Sproblem isch, us dem hyperkomplizierte gebilde wieder usezcho. Ich ha ehrlichgseit kenn blasse wie.
es isch ebe nöd nur de weste, es sind au die patriarchische strukture, clanstrukture, fundamentals religiöses verständnis, fehlendi ufklärig, frauebild us de steiziit etc. aber ebe das wird den usblendet, will es muess de bös WESTE sii und de ganz bös KAPITALISMUS. so eifach und so blind. es völligs usblende vo oise errungeschafte au dank de marktwirtschaft. und für die ganz dumme namal en DISCLAIMER: JA AU D MARKTWIRTSCHAFT HAET IHRI FEHLER. BI OI MUEMME JA ALLES DISCLAIME, will ihr die ganz guete sind mit de moralische hoheit.

bald muemmer den widr dur en ufklärig weg oi moralapostle.

bald isches sowiit und de block isch möglich, den suhlisch dich mit de gsinnigsgnosse und betriebsch chli inzucht, chömet sicherlich gueti gedanke z stand.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

das stimmt, das die ganz konstalazion vo verschidene Strukture au dezue füert, das mer genau jetze i somene schlammassel sind. Eis Reise Problem wo eifach gmacht worde isch. Zuvor sind die Clans z.B ebe ned bunde gsie a eis Staatsgebiet. De het en Berber chöne vo Tunis nach Syrie vomir us bis nach Zagreb ohne problem. Isch alles eis ding gsie. U plötzli sinds ei Nation. Irgetwo wo Sie eigetlich gar ned richtig aneghöret. Zemepfercht Mit Kulture wo aber au gar nix mit ihne ztue gha hend. De hesch Sunnite, Shiite, Berber und und und wo d bevölkerig vo eim Land söllet sie. Das gaht ned. Da müend sich doch spannige ufbaue. Ich cha mer vorstelle das das ziemli schwirig wird Sie bi so verschiedene Gebilde. Schlächte Schachzug Gsie. Wenn scho Gättets dazumal sölle Dvölcher zemepferche wo au zäme ghörtet.
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Overdose hat geschrieben:das stimmt, das die ganz konstalazion vo verschidene Strukture au dezue füert, das mer genau jetze i somene schlammassel sind. Eis Reise Problem wo eifach gmacht worde isch. Zuvor sind die Clans z.B ebe ned bunde gsie a eis Staatsgebiet. De het en Berber chöne vo Tunis nach Syrie vomir us bis nach Zagreb ohne problem. Isch alles eis ding gsie. U plötzli sinds ei Nation. Irgetwo wo Sie eigetlich gar ned richtig aneghöret. Zemepfercht Mit Kulture wo aber au gar nix mit ihne ztue gha hend. De hesch Sunnite, Shiite, Berber und und und wo d bevölkerig vo eim Land söllet sie. Das gaht ned. Da müend sich doch spannige ufbaue. Ich cha mer vorstelle das das ziemli schwirig wird Sie bi so verschiedene Gebilde. Schlächte Schachzug Gsie. Wenn scho Gättets dazumal sölle Dvölcher zemepferche wo au zäme ghörtet.
und vo wem isch de schachzug usffuehrt worde? es isch eh z vill gestocher i de vergangeheit, es gat drum wie gömmer mit dem schlammasel hüt um, um de untergang vo europa z vermiide (ja ich glaub dra das en kontinet plötlich wirtschaftlich is hindertreffe chunt und dur das s ganze konstrukt sich veränderet). aber ebe meh chan jetzt au de märtyrer spiele und sege DE WESTE isch schuld und drum-recht isches, sehr dumm aber ja so laufts.

was meh mit de failed state macht isches anders thema.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Die islamistische Dolchstoßlegende mitsamt der Ausrede einer westlichen Verschwörung ist genauso eine Mär wie damals die durchaus vergleichbare Extremistensaga vom ewig bedrohten deutschen Volk. Das bedeutet nicht, dass Krieg die sinnvolle Antwort ist. Es bedeutet eines aber sehr wohl: Wer Terrorismus zum Anlass nimmt, eine angebliche Schuld einzugestehen und die eigene Politik ändern zu wollen, macht Terroristen erst richtig groß.
http://www.welt.de/debatte/kommentare/a ... loren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gern gsehne gast isch ja au de todenhöfer (ab und zue au mal en guete bricht debii vo ihm), er haet z.b bhauptet dur die amerikanisch intervention im irak seget 1.6 Mio mensche gstorbe, es isch aber so das die allergröst zahl vo dene opfer vo extremistischte, sektiererische islamiste passiert isch, um en bürgerchrieg zwüschet schiite und sunnite z erzwinge, so sache muemme scho au gseh. da wird so vill scheisse bhauptet und de moralfinger erhobe.

in afrika ja s glich, wieso schaffts de afrikanisch kontinent nöd (gönd ja doch extrem vill entwickligsgelder i de kontinent) normali strukture z schaffe ohni das despote ad macht chömet (wahrschinlich chömets jetzt irgendswelchi theorie das de weste die au alli underwanderet haet, so bullshit glaub ich nöd). es bitzeli eigeverantwortig muemmer ihne den glich nah lah.
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Jul 2016 13:41, insgesamt 1-mal geändert.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

thaeye hat geschrieben:
Overdose hat geschrieben:das stimmt, das die ganz konstalazion vo verschidene Strukture au dezue füert, das mer genau jetze i somene schlammassel sind. Eis Reise Problem wo eifach gmacht worde isch. Zuvor sind die Clans z.B ebe ned bunde gsie a eis Staatsgebiet. De het en Berber chöne vo Tunis nach Syrie vomir us bis nach Zagreb ohne problem. Isch alles eis ding gsie. U plötzli sinds ei Nation. Irgetwo wo Sie eigetlich gar ned richtig aneghöret. Zemepfercht Mit Kulture wo aber au gar nix mit ihne ztue gha hend. De hesch Sunnite, Shiite, Berber und und und wo d bevölkerig vo eim Land söllet sie. Das gaht ned. Da müend sich doch spannige ufbaue. Ich cha mer vorstelle das das ziemli schwirig wird Sie bi so verschiedene Gebilde. Schlächte Schachzug Gsie. Wenn scho Gättets dazumal sölle Dvölcher zemepferche wo au zäme ghörtet.
und vo wem isch de schachzug usffuehrt worde? es isch eh z vill gestocher i de vergangeheit, es gat drum wie gömmer mit dem schlammasel hüt um, um de untergang vo europa z vermiide (ja ich glaub dra das en kontinet plötlich wirtschaftlich is hindertreffe chunt und dur das s ganze konstrukt sich veränderet). aber ebe meh chan jetzt au de märtyrer spiele und sege DE WESTE isch schuld und drum-recht isches, sehr dumm aber ja so laufts.

was meh mit de failed state macht isches anders thema.
Engländer und Franzose wenns genau wetsch wüsse.

Aber es stimmt. Zur hütige Situation bringt das alles nüt. Ich find nume es git eim es verständtniss drüber mit was mers ztue het.
Ehrlichgseit han ich ned s vertraue druff, das mer i dene Regione i de nöchste 50 Bis 100 Jahr vo Toleranz underenand rede wird chöne. Das isch bi eus z Europa au e relativ neui erfindig.
I weiss ned öbs öpis würd bringe, aber möglicherwies würd sinn mache all die gruppierige vonenand ztrenne. dete sunnite dete schiite.. vielicht blöd i weiss es ned. Gebt vielicht bitz weniger riebigsflächi.
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de moralisch Zeigfinger chunt super. fehler sind gmacht worde, logisch. trotzdem sehr eifach jetzt mit em zeigefinger ufs system z zeige und uf die westliche mächt und das ebe vo lüüt wo sust immer nach differenzierig schreiet waenns um grenze gat und umd flüchtlingskrise.
ja aber es nimmt mich scho wunder was für dich denn - trotz aller differenzierig - de hautpgrund isch für die momentan krise wenn ned die vom weste inszenierti und gröschteteils usgfüehrti kompletti destabilisierig vom mittlere oschte?

ich bin zB chürzlich über die statistik gstoffe vo selbstmordattetat weltwit
Bild
cpostdata.uchicago.edu
isch das diner meinig nah en zuefall? hesch für das en anderi erklärig wo besser i dis weltbild vom böse moslem passt?

mer muess dezue au unbedingt amerke, dass 99% vo dene aschläg im mittlere oste selber stattfindet, mer im weschte bechömed vo dere krise nur ein minime bruchteil ab. was in frankrich abgaht isch en witz im verglich zum alltag im irak.
im irak isch nöd s hauptproblem d intervention vo de amis (sicherlich aber au nöd schlau gsi), aber de raschi abzug vo de truppe haet s land ines brutals vakuuum gstürzt, de obama haets ja muesse durezieh sust haeter keis verspreche chöne halte i sinere amtsziit (uusert sinere kümmerliche versicherig wo defür sautüür worde isch), us dem vakuum isch den au de IS (ehemalige irakischi offizier etc.) entstande. aber das muen ich dir nöd erchläre.

wenn ihr so gege militärische interventionismus vom weste sind, muender am trump d duume trucke (will us opportunistische gründ us de NATO). aber sowiit chönder wahrschinlich nöd "differenziere".
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:wahrschinlich chömets jetzt irgendswelchi theorie das de weste die au alli underwanderet haet, so bullshit glaub ich nöd). es bitzeli eigeverantwortig muemmer ihne den glich nah lah.
eigeverantwortig mit was für finanzielle mittel denn genau?
wenn du lieber wetsch glaube als wüsse, bitteschön. denn würd ich aber gern wüsse was du denksch warum de afrikanisch kontinent nid chli aglichner entwicklet isch wie z.b. Europa?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:wahrschinlich chömets jetzt irgendswelchi theorie das de weste die au alli underwanderet haet, so bullshit glaub ich nöd). es bitzeli eigeverantwortig muemmer ihne den glich nah lah.
wenn du lieber wetsch glaube als wüsse, bitteschön. denn würd ich aber gern wüsse was du denksch warum de afrikanisch kontinent nid chli aglichner entwicklet isch wie z.b. Europa?

ähm mit ca. es paar milliarde wo i de letschte jahrzehnt i de kontinent gflosse sind. du grosse herzprediger chunsch mit wüsse. lolz.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Meinsch du die Milliarde wo Dank null Korruption 1 zu 1 für Entwicklingshilf igsetzt worde sind? I welere Wält läbsch du?

Gesendet von meinem E5823 mit Tapatalk
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Lueg rossi mit luet wo ueberAll nur verschwoerige und de boes weste gsend, bringt diskutiere wuerkli wenig, will de weste und oises system eh scheisse sind, korruption isch imfall noed nur im weste moeglich, chum mal chli obeabe mitem hass, aber wuerklöi voellig "undifferenziert", jedes argument wird mit "weste" isch schuld abgschmetteret, futzdumm. Fuer jede scheiss isch das faengs d begruendig. Haend terroriste guet gmacht. Alli despote in afrika sind wohl vom weste erkore worde um oises dreckige system z installiere, chabissalat.

z.t sinder würkli völlig inkosequent i de argumentationsfüehrig, immer vo differenziere schnorre aber eigentlich wie scho 1000 mal gseit bruchts kei differenzierig, sonder es isch eifach oises böse kapitalistische system. differenzierig i mim hodesack. züügt eher vo ideologischer verblendig und absolut null fähigkeit zur differenzierig.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:es isch eifach oises kapitalistische system.
Uf de Punkt brocht.

Für schwarzwiisdenker vilicht chli schwer zverschtoh, ich tschegge au nid alles
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:oh mann de jones au nah (du diskutiersch jetzt doch scho siiit 100 siite mit mir und ich han mini meinig zum ursprung wo dere gsellschaftliche spaltig klar udruckt und das es paarmal, da aber au für dich extra zum 100mal):

lueg s problem wott jetzt häsch, lösisch nur mit em asatz vo israel wo siit es paar jahrzehnt mit terrorismus mues lebe. d-h massivsti sicherheitserhöhige i allne bereich inkl. grenze zu europa suuber ufzieh (find ich au verschisse, aber anderst wirds nöd gah). es wird au so choh, jetzt sträubet sich die supermoralapostle nah, aber es isch nöd ufzhalte. videoüberwachig überall, kontrollpöste etc., jaajja ich kenns echo wo jetzt chunt, aber das isch die einzig lösig wo ois es normals wiiterlebe wird garantiere, es isch nöd optimal und öffnet vilem anderem wueste tür und angel (d kritiker sind den aber die wo jetzt mit pokemon go ihri date i die ganz welt schicket), aber waenn jetzt eifach nix machsch, wirsch europa in 50 jahr nömm kenne (wirtschaftlich wie au gsellschaftlich).

namal s ursprungsproblem für die spaltig isch die churzschlussaktion vo de merkel ( unbedingti ufnahm fuehrt zu problem mit de iheimische bevölkerig-unzfriede, d flüchtling findets au scheisse wenn sie 3 jahr warte muend bis was gaht-unzfriede, zuvilll spaltig uf allne siite, europäischi partner fühlet sich brüskiert voso vill dominanz us dütschland-unzfriede, frustrationspotential isch riesig, den gits au die abgwiesene asylbewerber wo nöd usgschafft werdet etc. etc) gsi, jetzt chasch nur nah luege das es einigermasse in griff überchunnsch.

isch für dich "er isch in psychiatischer behandlig gsi" en erchlärig? für mich tönts nacheme terrorakt nach entschuldigung. es chunt nämlich immer gnau vo de gliche lüüt, die wo au die flüchtlingskrise nöd als krise alueget sondern als fehler vom weste und ihrem wertesystem ala rossi, abyss etc. oder sust sinds halt d videospieli oder en sustige externe faktor, aber person selber isch ja nie eifach gstört.....will meh muess ja differenziere. ich glaub en "allah u akbar" ruef vor de attacke seit da chli meh als psychologischi guetachte und herzdifferenzierer. es git kein grund öper usem lebe z risse, absolut null. es sind eifach mörder.

du chasch grenze ufe zieh so lang dass du möchtsch, das würd nid viu bringe, wenn meh luegt wie viu lüt mir scho da hei, mit potential zu so tate. und wenn das einzeltäter si, ohni direkte bezug zu IS etc, chasches (mit üsem gheimdienst ersch rächt) so guet wie nid verhindere...

lösig? die wott niemer ghöre und die wär o chrüzfalsch... i jedere hinsicht. es würd nämlech alli moslems treffe wägere tiefe 1-stellige % zahl vo de moslems wo überhoupt e gfahr chönnte si. aber das het d'lüt vor 70 jahr o nid gstört wenn vorne dra e psycho gueti rede schwingt... :schraube:

israel macht viu ir sicherheit u trotzdem chunnts all paar täg/wuche zu attacke und tote... meh mache als die geit im prinzip gar nid und meh gseht, dass o das nur bedingt was bringt.

i ha o müeh gha mit dr merkel und es isch usem rueder gloffe aber d'alternative wär gsi, dass meh alli hät ufem mittelmeer lah versuffe oder vor der schenge ussegrenze verrecke wo's bis dert ane gschafft hei. drum hani scho immer gseit, dass meh 1. VOR ORT müsst helfe und 2. ufhöre, die länder usznäh, waffe z'liefere etc etc. so gseh isch dr weste äbe DOCH direkt schuld ame grosse teil vor misere.
dass meh kriegsflüchtling und wirtschaftsmigrante sött andersch behandle, isch o mini meinig aber das het nüt mitem thema terror z'tüe. und ob e angäbleche syrier bir ireis e pass het oder nid, änderet o nüt dra, was er im innerste i sich füre istellig het und er cha genau so guet e aständige si oder es killends arschloch...

du hesch i vielem rächt. insbesondere was d'spaltig vor bevölkerig betrifft. das isch es problem und das wird mit jedem aschlag schlimmer. i gseh fähler wo gmacht worde si aber i bi wenigstens so ehrlech u säge, dass ig ke lösig für das problem ha. wiu schotte dicht mache, alli ar ussegrenze lah verrecke und ALLI wo scho da si isperre isch schlichtwägs ke lösig.

das mit de psychische erchrankig isch haut o sone sach. i cha da us 2 eigete erfahrige rede und die si gaaar nid schön gsi...
fakt isch, dass üses rechtssystem e schuldfähigkeit vorrussetzt. wär das gemäss guetachte (über die chame sowieso diskutiere) nid isch, cha nid bestraft wärde nach strafgsetz. das muess aber nid heisse, dass meh dä nid trotzdem cha und muess zum verchehr us näh. für das gits no anderi methode. aber üses system isch nid gmacht für mit so problem umzgah, wo sich die letschte wuche enorm ghüft hei. so lüt ghöre NIE meh uf d'strass, punkt! aber präventiv isches haut blöd wenn die polizeilech nid bekannt gsi si... mir isches egal, ob eine läbeslang im knast oder ir gschlossne psychi isch, houptsach sone täter chunnt nie meh use.
um namal uf de lösigsasatz zruggzchoh: UND NAMAL Für OI DISCLAIMER FRÜNDE: NEI DAS ISCH NÖD USGARBEITET UND beinhaltet kei Detailusarbeitig. sparet oi frage zum eifach disse. es gat eifach mal drum das ganze chli z sortiere.

wieso jetzt nöd en aständige grenzschutz installiere inkl. kontrolle. pufferzone ide kriseregione mache oder halt i de nöchi und den die lager suuuber und zwar würkli guet usrüste. i de nationalstaate muesst den halt widr au suuber migrant und flüchtling/asyl trennt werde. es würi scho gah aber widerspricht halt em nah momentan herrschende mediale ziitgeist. es wird drehe, natürli au mit risike wills den evtl. zfest i die ander richtig gat.

undvowege israel und so (ja ich weiss bi de HERZMENSCHE isch ISRAEL nebst de USA s übel vo dere welt, was seit das uus?), ich bin in israel gsi will ich en kolleg ha wo döt im militär tätig isch, die haend vill glernt i de leschte jahrzehnt.

wo mir ois wohl alli treffet so fatalistisch bin jetzt den au scho; ich glaub mir haends langsam verdient underzgha bi dere übersättigte/wohlstandsversüüchte idiotische gsellschaft, ihr glaubet mir haends verdient wegem oisem "korrupte" system (siehe posts overdose). da simmer bineand.
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Jul 2016 21:51, insgesamt 3-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

thaeye hat geschrieben:es isch eifach oises kapitalistische system.
Uf de Punkt brocht.

Für schwarzwiisdenker vilicht chli schwer zverschtoh, ich tschegge au nid alles
ja du herzdifferenzierer, jetzt bisch aber würkli zvill. so eifachi erchlärige für so en komplexes problem z bringe, isch doch nöd sust dini art. recht schwach. würkli. merksches nöd mal. redsch na was vo schwarz wiis :schraube:
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Jul 2016 18:25, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin de meinig es chan kei glichi welt geh, es wird immer gfäll geh, ob es so gross muess si wie hüt ischen anderi frag. wenn du en glichi welt wünschisch, bisch ja ufem richtige weg.

au bi afrika isches en mischig zwüschet sicherlich au historie/stillstand/stammesfehdene/usbütig/despotetum/bevölkerigswachstum/religion es sind verschiedensti faktore wo afrika nöd wiiterbringet. differenzierig und so.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

So chli Drittweltfatalischt demfall?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

am nächschte wo's wort 'differenzieig' oder 'differenziere' brucht schicki d'russe mafia verbi zum alli fingernägel usrisse! :head2wall:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

die wos vill bruchet, sind die wo nöd differenziere chöntd. siehe pauschalurteil "system isch schuld". ich mach halt gern druf ufmerksam.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Bevor er die Menschheit völlig auszehrt oder in Blut ertränkt, verpestet der Kapitalismus die Weltatmosphäre mit den giftigen Dämpfen des Völker- und Rassenhasses.
Leo Trotzki
Fascht 80 jährig das Zitat, treffender denn je.

Mer müsst e ökosoziali Marktwirtschaft aschtrebe und Schtüürgrächtigkeit / Glichheit global awände. Oder anderscht gseit, für besser verteilte Wohlstand und Friede sorge.
Terrorismus, d Flüchtlings"krise", nid dases oni unglichverteile Mittel komplett verschwunde wär vo de Wält, aber d Agriffsflächi wär massiv chliner wie im jetzige System
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:die wos vill bruchet, sind die wo nöd differenziere chöntd. siehe pauschalurteil "system isch schuld". ich mach halt gern druf ufmerksam.
danke, du hesch gwunne. immerhin 1 post hesch brucht. bitte no schnäu adresse da ine schriebe, damit ig weiss, woni dr vasil und dr vitali muess ane schicke. merci.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Bevor er die Menschheit völlig auszehrt oder in Blut ertränkt, verpestet der Kapitalismus die Weltatmosphäre mit den giftigen Dämpfen des Völker- und Rassenhasses.
Leo Trotzki
Fascht 80 jährig das Zitat, treffender denn je.

Mer müsst e ökosoziali Marktwirtschaft aschtrebe und Schtüürgrächtigkeit / Glichheit global awände. Oder anderscht gseit, für besser verteilte Wohlstand und Friede sorge.
Terrorismus, d Flüchtlings"krise", nid dases oni unglichverteile Mittel komplett verschwunde wär vo de Wält, aber d Agriffsflächi wär massiv chliner wie im jetzige System
"ökösoziali" wirsch überchoh inkl. totalüberwachig. den aber nöd jammere waenns allne glich schlecht gat. glcihheit total :roll: :roll: :roll: :roll: , endlich häsch dich mal goutet :-D

haha de trotzki de alt kommunist und marxist, passt ja. solang de romantisch traum wiiterlebt, es chönt nebnst em totalitäre sozialismus aller couleurs nah en "wahri befreiig" vom system geh, lebt die illusion wohl wiiter.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:den aber nöd jammere waenns allne glich schlecht gat. glcihheit total :roll: :roll: :roll: :roll: , endlich häsch dich mal goutet :-D
ich jammere nid, das überlahn ich andere. ich mache öpis weisch, das macht mich glücklich und ich glaub im läbe gots um nüt meh als das mer glücklich isch. es wird nie allne glich schlächt oder guet gah, nur dene wo immer jammeret und kei verantwortig fürs eigete handle übernämed und verbitteret für die total überwachig und gränze brüeled. für das das ich nid so abgschtorbe bi out ich mich gern. hundert mal lieber als mit so muure im chopf wie si zb du hesch. die einzig Illusion isch die, dases irgend e "verbesserig" sett gäh mit me überwachig, kontrolle, begränzig etc. das isch ignoranz
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

verstahs es immer na nöd, totali überwachig gits binere glichgschaltete gsellschaft. aber egal. ich weiss jetzt wenigstens das du en "verkappte" kommunist bisch. und den chunsch widrmitem herzschmerz kack (du bisch innerlich nöd abgstorbe wien ich), bisch echt so dumm rossi? du häsch kei ahnig über mini sozialkompetenz nur will ich nöd jedem grad mis herz und mini liebi gib, heisst das na lang nöd das mis scheiss herz abgstorbe isch.

open borders isch de afang döt hii. aber ebe ich glaub jetzt isch gnueg gseit, lömmer mal nah chli ziit verstriche und beobachtet die wiitere entwicklige oder au nöd und spielet chli videospieli.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Jul 2016 09:12, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

nei es isch äbe no lang nid gnueg gseit solang mer mit dir wie miteme chline chind mues rede und alles erkläre und säge warum dases wichtig isch nid vom Thema abzwiche.

ha no öpis gfunde wo für dich eifach verschtändlich sett si unds uf de punkt brocht

Quelle

Und du wotsch das:
http://www.zeit.de/2016/15/ueberwachung ... ettansicht" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zzz en astalt link zum thema irak womer jetzt au scho gnueg durekätscht haend. thema abwiiche, ich han jetzt dini posts chli usenand gnah und scho bisch im irak. wer wiicht uus?

jetzt bini also s herzlose chlichind. laeck rossi, wirsch würkli immer dümmer.

bin ich gern für dich.
Antworten