[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

du: es brucht kei grenze und kontrolle für ois
ich: es git keis aständigs zämälebe ohni grenze und kontrolle

du : es wunderbars menschebild
ich: bin innerlich abgstorbe
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

finde das video no guet für lüt, wo z'gfüehl hei, es sig NID dr weste, wo e grossi teilschuld ar hütige situation het... :lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

das hed alles mitanand ztue, de gmeinsami nenner heisst machtgier. möglich machts s momentane finanzsyschtem. lehrt me halt erscht als Teenager oder erwachsne :bussi:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

jetzt isches also s finanzsystem und nöm grad s ganze system. schön. scho en schritt wiiter. es git keis system uusert de marktwirtschaft wo ois bisher sötigi fortschritt in verschiedenste belange bracht haet.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

was für fortschritt meinsch?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

fortschritt in sache differenzierig denk. was au sust, mitem herz bisch ja schoo voll debiii.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Redsch du vo Technologie?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich red devoo das zumindest scho mal s finanzsystem per se asprichsch und nöd eifach nur immer "freie marktwirtschaft" (was es übrigens scho längestens nömm isch), isch scheisse ruefsch wienen verdammte jungsozi oder anfifaler
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Herr Rossi hat geschrieben:was für fortschritt meinsch?
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

Herr Rossi hat geschrieben:
Bild
Bild
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben: wo mir ois wohl alli treffet so fatalistisch bin jetzt den au scho; ich glaub mir haends langsam verdient underzgha bi dere übersättigte/wohlstandsversüüchte idiotische gsellschaft, ihr glaubet mir haends verdient wegem oisem "korrupte" system (siehe posts overdose). da simmer bineand.
finsch nit das unser "system" die übersättigung an wohlstand provoziert? das goht doch hand in hand. wiuwiuwiu frei marktwirtschaft, unendichs wachstum, jede ka dr superstar wärde wenner nur gnueg drfür schafft. und denn wärde so vorbilder installiert wie dr kanye west oder de justin bieber wo sälber kuum he höchers bildigsniveau hän als e flüchtling usem hinterschte eriträische dorf. kei wunder wil die ganz wält nach europa, mer locke si jo au mit unserm super wohlstand. denn kömme si und wärde erstens desillusioniert und zweitens mit sehr viel hass sitens einheimischer lüüt konfrontiert.
sött mol es statement geh vo allne regierige wältwit dass es nit die höchst maxime im läbe sött sih wohlstand z scheffle. i glaub niermer do inn meint t AHV wenner vom tumme system redet.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

Han ich mal was vo korrupt verzellt? mag mi nüme bsinne.

trinkt de aug biz zviel oder was isch los mitem?
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben: wo mir ois wohl alli treffet so fatalistisch bin jetzt den au scho; ich glaub mir haends langsam verdient underzgha bi dere übersättigte/wohlstandsversüüchte idiotische gsellschaft, ihr glaubet mir haends verdient wegem oisem "korrupte" system (siehe posts overdose). da simmer bineand.
finsch nit das unser "system" die übersättigung an wohlstand provoziert? das goht doch hand in hand. wiuwiuwiu frei marktwirtschaft, unendichs wachstum, jede ka dr superstar wärde wenner nur gnueg drfür schafft. und denn wärde so vorbilder installiert wie dr kanye west oder de justin bieber wo sälber kuum he höchers bildigsniveau hän als e flüchtling usem hinterschte eriträische dorf. kei wunder wil die ganz wält nach europa, mer locke si jo au mit unserm super wohlstand. denn kömme si und wärde erstens desillusioniert und zweitens mit sehr viel hass sitens einheimischer lüüt konfrontiert.
sött mol es statement geh vo allne regierige wältwit dass es nit die höchst maxime im läbe sött sih wohlstand z scheffle. i glaub niermer do inn meint t AHV wenner vom tumme system redet.
jedes system birgt gfahre, namal seg mir es anders system uusert de freie marktwirtschaft wo ois sötigi fortschritt beschert haet? es git keis, amel keis usprobierts. das was ihr waend isch sozialismus oder kommunismus. funktioniert leider au nöd. mir mensche werdet nie glich sii und au de wohlstand wird nie glich verteilt sii uusert du reglisch das weltwiit und den weisch ja wie d welt wird usgseh, nämlich langwielig und glich arm überall.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
jedes system birgt gfahre, namal seg mir es anders system uusert de freie marktwirtschaft wo ois sötigi fortschritt beschert haet? es git keis, amel keis usprobierts. das was ihr waend isch sozialismus oder kommunismus. funktioniert leider au nöd. mir mensche werdet nie glich sii und au de wohlstand wird nie glich verteilt sii uusert du reglisch das weltwiit und den weisch ja wie d welt wird usgseh, nämlich langwielig und glich arm überall.
hejo. ich gseh dr zitstrang vor existänz halt nit vom urknall bis jez sondern vom urknall bis ind zuekunft. filicht isches s beste womer bis jez gha hän, aber i glaub halt scho ans nächste weils jezige doch au rächt brontali mängel ufwiist. sich vo gwüsse sache langsam löse wär nit schlächt.

>>mir mensche werdet nie glich sii und au de wohlstand wird nie glich verteilt sii

filicht isch das de sinn vo unserer spezies, de zuestand azstrebe. disclaimer für dich: ich mein das abstrakt und paar hundert oder gar tausig johr ind zuekunft dänkt, und nit uf die jezig realität bezoge.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

urknall bis id zuekunft lolz. durebirot. und nei ich hoff nöd das de sinn isch de zuestand vo absoluter glichstellig überall z erreiche will das wür bedüte das d welt ganz schön langwielig worde wär und es absolut null underschied nirgends meh git. was für en truurigi vorstellig. das won ihr strebet chan nur vonere weltregierig installiert werde, das isch den halt quintessenz. ischen möglichkeit natürli.

ich lös mich gern vo sache und ja namal s system haet sicherlich mängel, das wo du da astrebsch isch es heers ziel aber leider utopie. git lüüt die bruchet das.

"ich mein das abstrakt". und ich bin de mike shiva und wünsch mir das au. "ich glaub scho ans nächste" "de sinn vo oise spezies isch kommunismus azstrebe". ja isch klar, ne.

meh chan au es system modifiziere imfall. es muess nöd grad alles über de huufe gruehrt werde will du weisch was den das heisst, vill bluet uf de strasse. isch aber indirekt ja s ziel weisch chli ufmische und so, die scheiss westler söllet doch mal verrecke. nur chranki hirni chömet uf so gedanke oder aber ebe d islamiste haend oi scho lang mit ihrne dolchstosslegende indoktriniert (bös weste isch a allem schuld).

zum schluss s letscht mal en gmeinsame nenner namal fürehebe: ebe ich bin dank de diskussione mit oi au langsam de meinig mir söllet verrecke, aber halt nöd wegem system sondern weg de dummheit und ignoranz vo oisere moralisierte, träge, konsumgschädigte gsellschaft (so gsellschafte sind immer undergange i de gschicht), ihr waend au das mir verrecket, aber will mir ja so bösi oberkapitaliste sind und die ganz welt underjochet. ihr sind so quasi d märtyrer us oisem kulturchreis. nur haender kei eier was z mache und profitieret indirekt vom böse system.

isch doch en schöne abschluss.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Jul 2016 18:09, insgesamt 9-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
fortschritt bezüglich am awende vo dim hirni, endlich häsch mal gseit das s finanzsystem s problem isch, sust schnorrsch amigs vom böse "System" was ja eigentlich die frei marktwirtschaft isch, wo ja per se scho länger nömm existiert (frei heisst würkli frei und ohni regulierige). das s finanzsystem kaperet worde isch, das isch so. de rest woner uslönd isch fatalistischi pupertäri systemkritik a la juso oder antifa gmischt mit chli eso/philo gedankeguet. s gegeteil vo differenziert.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Jul 2016 17:18, insgesamt 1-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Denn isch ja super wenn das so usleisch dases für dich Sinn ergid. Urknall bis Zuekunft trifft so zimlech au das was ich in Gedanke und Wort fasse. Übrigens tuet e Moralischt missioniere, da inn findet lediglich e Meinigsustusch schtatt. Und Fatalischt verwechslisch mit Realischt, mer teiled ja im Grosse und Ganze d Meinig dass es no meh wird chlöpfe..
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Denn isch ja super wenn das so usleisch dases für dich Sinn ergid. Urknall bis Zuekunft trifft so zimlech au das was ich in Gedanke und Wort fasse. Übrigens tuet e Moralischt missioniere, da inn findet lediglich e Meinigsustusch schtatt. Und Fatalischt verwechslisch mit Realischt, mer teiled ja im Grosse und Ganze d Meinig dass es no meh wird chlöpfe..
als ob oies hirni i de lag wär die ziitspanne suuber z analysiere, laeck wie abghobe sinder scho. blibet i de realität. adeeee.

Bild

ISLAM UND KOMMUNISMUS=FRIEDEN
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Denn isch ja super wenn das so usleisch dases für dich Sinn ergid. Urknall bis Zuekunft trifft so zimlech au das was ich in Gedanke und Wort fasse. Übrigens tuet e Moralischt missioniere, da inn findet lediglich e Meinigsustusch schtatt. Und Fatalischt verwechslisch mit Realischt, mer teiled ja im Grosse und Ganze d Meinig dass es no meh wird chlöpfe..
wottsch im ernst nah über d errungeschafte womer ois danke de marktwirtschaft haend chöne leiste oder au entwickle diskutiere (hani mitem ribit au scho gmacht, spannend)? gsesch da fangts a, mir sind fundamental anderer meinig. und ja es git problem. natürli. aber das won ihr da abziehnd isch ebe ganz eifach: pupertäri systemkritik. schlecht tarnt als super differenzierti meinig mit herz. schad. asätz wäred da gsi.

evtl. chömmer ois na da finde, das s parteiesystem au usdient haet, es brucht glaubs hützutags interessegmeinschafte oder so was zu sachgschäft. parteie spaltet und villi frage lönd sich hützutags würkli nöm mit altmodische antworte wot parteie gebet, beantworte, das isch sicherlich so. das isch ja au en grosse vorteil vo de direkte demokratie ggü de repräsentative (da chasch au mal en vorschlag vonere gruene partei aneh will sie sinnvoll isch). das isch i de repräsentative scho schwieriger und die herrscht halt au fast überall (mit chline usnahme).
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Jul 2016 21:11, insgesamt 6-mal geändert.
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

kommunismus und kapitalismus sowie marktwirtschaft und planwirtschaft sind unabhängigi sache. es chan genausoguet kommunistischi marktwirtschaft gä, wie kapitalistischi planwirtschaft. die beide begriff mitenand z'kopple isch westlichi propaganda.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

neiiiiiii de hannffffff, es gat da drin jetzt hauptsächlich umd vermögens/gwünnverteilig (ungrechtigkeit dur oises system) und da isch klar welles system wie funktioniert und wied uswürkige sind bezüglich dem. kommunismus-kapitalismus. technisch gseh häsch recht.
isch geil gsi in kuba, sind zwar alli ufem gliche level aber halt arm. da gits immer meh riichi und au immer meh armi. wo wottsch jetzt hii? wottsch nöd am bestehende schruube damit die arme uechönd und de mittelstand stärcht oder wotsch grad alli glich arm mache? ja sehr plakativ aber die diskussion haemmer unter anderem gfuehrt.

i dinere sprach udruckt, ja ich bin au de meinig das die kapitalsitsich marktwirschaft am endi isch, trotzdem isch d marktwirtschaft an sich s best womer bisher ufd bei gstellt haend, grossi systemumstürz gits nur mit vill bluet und das bruch ich eigetnlich nöd. wobii ebe langsam muess es wohl so sii.

.....................

abschlüssend halt au en astalt

Quelle

:herzli:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

du bisch wirkli wie dr ribit. egozentrisch bis an bach und unfähig mit anderne zkomuniziere. me könnt dir zu eihundert prozänt bi öppis zuestimme und totzdem würsch ummwüete wiene grizzly mit ADHS wome grad usem winterschlof gweckt het. :lol:
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

evo hat geschrieben:du bisch wirkli wie dr ribit. egozentrisch bis an bach und unfähig mit anderne zkomuniziere. me könnt dir zu eihundert prozänt bi öppis zuestimme und totzdem würsch ummwüete wiene grizzly mit ADHS wome grad usem winterschlof gweckt het. :lol:
:groel:
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:du bisch wirkli wie dr ribit. egozentrisch bis an bach und unfähig mit anderne zkomuniziere. me könnt dir zu eihundert prozänt bi öppis zuestimme und totzdem würsch ummwüete wiene grizzly mit ADHS wome grad usem winterschlof gweckt het. :lol:
isch lustig ich seg s glich vo es paarne vo oi. eifach chli umebruelle wienen jungsozi isch au chli ribit style.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:grossi systemumstürz gits nur mit vill bluet und das bruch ich eigetnlich nöd
Du bruchsch das nid will s Glück hesch im ne Staat z läbe wo wirtschaftlich nid vom ne Umsturz profitiert.
Antworten