[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:grossi systemumstürz gits nur mit vill bluet und das bruch ich eigetnlich nöd
Du bruchsch das nid will s Glück hesch im ne Staat z läbe wo wirtschaftlich nid vom ne Umsturz profitiert.
nei will ich en mensch bin und es schad find waenn mir ois gegesiitig abschlachtet uf oisne strasse.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

demfall findsch schad dass das täglich passiert?
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

Herr Rossi hat geschrieben:demfall findsch schad dass das täglich passiert?
er meint ebe vor sinere hustür.
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Overdose hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:demfall findsch schad dass das täglich passiert?
er meint ebe vor sinere hustür.
:vortex:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wiiter mit open borders defür aber meh überwachig und bundeswehr für alli! so fangts leidr aaaa.

NEUN PUNKTE PLAN GEG TERROR LULZ aber es paar 100000 unregistrierti lüüt im land.

http://www.zeit.de/politik/deutschland/ ... ekonferenz" onclick="window.open(this.href);return false;

ich nimm a das isch ihre politische abgsang gsi für nöchts jahr, eventuell tritt sie au fruehner zrugg. das wird sie nöd überlebe.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

sie weiss säuber dass es ke verträtbari lösig git. was wott sie auso scho mache als zu däm stah, wo sie bisher gseit het... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:sie weiss säuber dass es ke verträtbari lösig git. was wott sie auso scho mache als zu däm stah, wo sie bisher gseit het... lol
sie haet ja nix gseit uusert "wir schaffen das" chunsch drus? das isch ja s truurige, kein plan zu nix. aber würkli absolut nix. uusert jetzt die inner sicherheitusbaue.

international muemesich natürli au mal zämäraffe und die chriegsspieli ein für alle mal underbinde, aber das glaub ich isch halt utopie. so sind mir mensche nöd.
Zuletzt geändert von thaeye am 28 Jul 2016 18:08, insgesamt 5-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:du bisch wirkli wie dr ribit. egozentrisch bis an bach und unfähig mit anderne zkomuniziere. me könnt dir zu eihundert prozänt bi öppis zuestimme und totzdem würsch ummwüete wiene grizzly mit ADHS wome grad usem winterschlof gweckt het. :lol:
dini ferndiagnose isch so schlecht wie dini fähigkeit normal z analysiere. kommunikation isch min bruef. aber ja ab und zue mueme chli uftrülle, anderst gats bi taube und blinde nöd. isch au im gschäft so. bi fähige diskussionspartner isch min ton au anderst, sachdiskussione und kei eso/philo stund (system isch dumm/es git kei lösige/herz bruchsch meh/ kei angst im lebe) sust söll meh das au so deklariere. den blib ich locker.

ok s egozentrische haet was :vortex: und tuen halt au gern chli ufmischle.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Sicherheit usboue... lol
ja genau und jede dütsche cop schiebt überstunde a gogo da's a jedem egge a personal fählt und immer meh ufgabe uf sie zue chöme...
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:kommunikation isch min bruef.
das qualifiziert di natürlich :lol: t merkel isch au irgendwie bundeskanzlerin worde.

>>anderst gats bi taube und blinde nöd.
es goht au so nit, meinsch ich wird mini meinige nur e millimeter ändere wäg dine posts? wenn denn höchstens wäge direkte erläbnis wo mi beträffe und präge wärde.

>>system isch dumm
wahr
>>es git kei lösige
falsch
>>herz bruchsch meh
wahr
>>kei angst im lebe
falsch

>>und tuen halt au gern chli ufmischle.
findi ebbe au no lustig
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:und die chriegsspieli ein für alle mal underbinde, aber das glaub ich isch halt utopie. so sind mir mensche nöd.
du fiirsch alli gsellschaftliche erungeschafte vor marktwirtschaft aber glaubsch nit dass es ohni krieg goht, weil mir mensche sin halt mol so. also wenn das kei harti eso kacke isch weisi au nit
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und die chriegsspieli ein für alle mal underbinde, aber das glaub ich isch halt utopie. so sind mir mensche nöd.
du fiirsch alli gsellschaftliche erungeschafte vor marktwirtschaft aber glaubsch nit dass es ohni krieg goht, weil mir mensche sin halt mol so. also wenn das kei harti eso kacke isch weisi au nit
ich wür sege es isch d realität, ich han nie gseit das es perfekt isch, isch ja guet toibeli. ich fiire oise fortschritt und ruehr nöd grad alles id die bös "system" tonne sondern probier z analysiere.glingt natürli nöd immer, da ich nöd so vill herz han wie ihr. jetzt wirds langwielig mit dir. als ob es nur i oisem system chrieg wür geh, das haets i jedem. de mensch wird immer en grund finde zum chrieg spiele, wied chriege gfuehrt werde, veränderet sich natürlich.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Jul 2016 07:12, insgesamt 1-mal geändert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
evo hat geschrieben:
ich wür sege es isch d realität, ich han nie gseit das es perfekt isch, isch ja guet toibeli. ich fiire oise fortschritt und ruehr nöd grad alles id die bös "system" tonne sondern probier z analysiere.glingt natürli nöd immer, da ich nöd so vill herz han wie ihr. jetzt wirds langwielig mit dir.
es trüllt sich scho sit jeher im kreis. internetzforum isch filicht nit dr geignet kommunikations kanal für so gspröch, t empatie fehlt, aber do simmer wider bim herz. du wirfsch eifach alles zämme. ich bi bi witem nit ufem ribit level was herz und eso zeugs und antisystem, aber halt e bizeli mehr als du, bi dir gits jedoch nur s eint oder s ander extrem und denn no dich drzwüsche.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Schiint als chämtemer diner ständigä Frustration langsam chli uf de Grund :vortex:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Acid hat geschrieben:

Schiint als chämtemer diner ständigä Frustration langsam chli uf de Grund :vortex:
absolut nöd, super sach.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:
evo hat geschrieben:
ich wür sege es isch d realität, ich han nie gseit das es perfekt isch, isch ja guet toibeli. ich fiire oise fortschritt und ruehr nöd grad alles id die bös "system" tonne sondern probier z analysiere.glingt natürli nöd immer, da ich nöd so vill herz han wie ihr. jetzt wirds langwielig mit dir.
es trüllt sich scho sit jeher im kreis. internetzforum isch filicht nit dr geignet kommunikations kanal für so gspröch, t empatie fehlt, aber do simmer wider bim herz. du wirfsch eifach alles zämme. ich bi bi witem nit ufem ribit level was herz und eso zeugs und antisystem, aber halt e bizeli mehr als du, bi dir gits jedoch nur s eint oder s ander extrem und denn no dich drzwüsche.

Quelle

empathie isch abracht bi mine liebste, bi unbekannte und forumsbenutzer mitere grosse klappe (wo anderne seget sie werfet alles zämä, debii sind sie meister i dem , eher nöd. lustig hüt wird alles gern chli umtrüllt. aber das isch halt au kommunikation.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

denn bin ich itz mol politisch unkorrekt und säge dir, dasi es Problem mit so grossmüler ha wo ire eiget Wohlstand über dä vo andere schtellt. anderi im sinn vo scheissegal woher dass si chömed. und wär ich eine vo dene Syrer im ne asylverfahre wär dini wonig wahrschinlich die erscht woni würd usruume. da ich aber nid so eine bi machis nid. mit dir diskutier ich nümm über Politik, schwarzwiisdänker sind langwiiler.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:denn bin ich itz mol politisch unkorrekt und säge dir, dasi es Problem mit so grossmüler ha wo ire eiget Wohlstand über dä vo andere schtellt. anderi im sinn vo scheissegal woher dass si chömed. und wär ich eine vo dene Syrer im ne asylverfahre wär dini wonig wahrschinlich die erscht woni würd usruume. da ich aber nid so eine bi machis nid. mit dir diskutier ich nümm über Politik, schwarzwiisdänker sind langwiiler.
du bisch keis stuck besser rossi, wenn das mal igsesch, isch alles guet, du bisch schwarz wiis par excellence. namal überdenk mal was du so uselasch, das isch s gegeteil vo differenziert. aber au das wirsch nöd gseh.

das ich kei froid han an unkontrollierter iwanderig isch mis recht. ich hoff nie das lüüt us dim schlag ad macht chömmet,will den wird ich sehr schnell im gfängnis lande weg HATE SPEECH. wird bald sowiit siii waens so wiiter gat.

differenziert min hodesack. "eigete wohlstand über anderi stellet" pfffff....leb wiiter i dinere "moralblase", au du wirsch mal ufwache. "wohnig usruume" hirnamputiert.

aber endlich gisch mal chli gas und sprichsch us was denksch anstell vo dem moralistezüügs.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Jul 2016 07:31, insgesamt 4-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Du kannst keine Moderatoren und Administratoren zur deinen ignorierten Mitgliedern hinzufügen.
:lol: sozäge es diktat de brunz au witerhin müss zgseh.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

da ihr moralisch überlegene supermensche:

http://www.zeit.de/2016/30/linke-bewegu ... eutschland" onclick="window.open(this.href);return false;

facebookbubble (tummlet sich immer i ihrem meinigsumfeld und lönd kei anderi zue) idiote übernehmet d hoheit überd bildig. toll.

BERNIE BERNIE
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Du kannst keine Moderatoren und Administratoren zur deinen ignorierten Mitgliedern hinzufügen.
dä siech isch doch eifach in dr midlife crisis, do wird me filicht biz stinkig
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

evo hat geschrieben:
dä siech isch doch eifach in dr midlife crisis, do wird me filicht biz stinkig
ischen möglichkeit, das wird sich aber lege, oi dummheit und verbortheit sicherlich nöd.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

so isches halt
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

oi dummheit und verbortheit sicherlich nöd.
"wer im glashaus sitzt...."
Bild
Antworten