No Man's Sky
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich lass eu das mal spiele und luege, wie d feedbacks sind. D'Idee isch würkli guet, aber ich mach mir chli Sorge bezüglich Langziitmotivation
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
DankeEngelderNacht hat geschrieben:Ich lass eu das mal spiele
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich mach mir aber gnau die sorge au. ich glaub, dass isch am afang 'no luschtig' und nach paar stund nur no langwiilig... aber mal luege. ich has jetzt mal bstellt...
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es chönti eher no was werde, wäns me Onlinefeatures ihbauer. So, dass mer meh mit anderne Spieler handle und kämpfe chan.
Aber det isch dän wohl wieder s'Problme vo viele Planet. D'Entwickler händ ja ma gseit, d'Chance, dass mer en andere Spieler trifft, seg chli.
Und es würd dän wahrschindlich zum sehr "online" und "Desteny" werde.
Aber det isch dän wohl wieder s'Problme vo viele Planet. D'Entwickler händ ja ma gseit, d'Chance, dass mer en andere Spieler trifft, seg chli.
Und es würd dän wahrschindlich zum sehr "online" und "Desteny" werde.
Re: No Man's Sky
isch das nöd nume pr gschwätz vowege ja meh chönt scho anderi spieler treffe aber d welt isch halt z gross......
wahrschinlich landisch eifach uf planete wo so heisset: dinaffeschwanzsinimueter
wahrschinlich landisch eifach uf planete wo so heisset: dinaffeschwanzsinimueter
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Also bi Elite isch das es zimlichs Problem. Es paar wenigi tusig Spieler verteilt uf die kompletti Milchstross im 1:1 Format.thaeye hat geschrieben:isch das nöd nume pr gschwätz vowege ja meh chönt scho anderi spieler treffe aber d welt isch halt z gross......
Sälbscht wenn alli Spieler ufme einzige Planet wäre, würde sich chuum 2 per Zuefall finde.
Also händs inschtanzierti Battlegrounds gmacht womer sich amäldet und ineportet wird à la WoW. Aber das passt eifach nid in das Spiel. Mittlerwile gits Community goals, wüchentlich wächslendi Missione wo an ganz bestimmte Orte stattfinde. Das findi en einigermasse bruchbari Lösig für Lüt wo unbedingt anderi wännd träffe.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Oder en Champions League Match. Denn chämted au es paar go luege.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Han hüt gläse, dass sie grad än day one Patch händ, wo s'game no chli söll pimpe.. mr chünt au säge, sie händ nöd alles fertig bracht und müend last minute no äs paar bugs fixe
No 8 Stund

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wa isch i 8 stund?
die erschte meininge sind scho ehner so, dasses extrem repetitiv isch
jänu, isch ja au es mini indie studio
die erschte meininge sind scho ehner so, dasses extrem repetitiv isch
jänu, isch ja au es mini indie studio
- Lone Wolf
- NEOGEO Addict
- TRADINGPOINTS:
-
790
kolleg seit er zockts hüt. bö. ich han nid mal gwüsst dass das game usechunt. alcom charts no. 1....steam absoluti vorverkaufschlager...
ich als unheimliche universe/Alien fan has nid mal kennt...shame on me
ich als unheimliche universe/Alien fan has nid mal kennt...shame on me

武士道とは死ぬことと見つけたり
修羅道とは倒すことと見つけたり
我、悪鬼羅刹となりて
目の前の敵すべてを...斬る!!
----------------------------
Samurai Spirits - サムライスピリッツ
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Morn isch PS4 (0:00)The Sheep hat geschrieben:Isch hüt PS4 release und PC am 12. ?
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vorher game bringts eh nid viel, usser Fun.
Zum Release sölled alli Server neu gstartet werde, dass heisst allei bisherige Fortschritt sind wäg.
Zum Release sölled alli Server neu gstartet werde, dass heisst allei bisherige Fortschritt sind wäg.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S'game chan mr übrigens au offline spiele
gester chli umeglofe und materialie gsammlet, ja isch minecraft. schad isch das das mit em treffe vo andere spieler doch nöd möglich isch gemäss es paar wos testet haend. das isch würkli scheisse.
aber potential isch sicher da, ich denk die werdet da na guete content nahschiebe. housing, pets, evtl. würkli au mal en coop modus oder so wobii das denk ich nöd, obwohl das spiel prädistiniert gsi wär für das.
aber potential isch sicher da, ich denk die werdet da na guete content nahschiebe. housing, pets, evtl. würkli au mal en coop modus oder so wobii das denk ich nöd, obwohl das spiel prädistiniert gsi wär für das.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
wenn gern sache abbausch und energie vo züüg füllsch, isches din traumthaeye hat geschrieben:gester chli umeglofe und materialie gsammlet, ja isch minecraft. schad isch das das mit em treffe vo andere spieler doch nöd möglich isch gemäss es paar wos testet haend. das isch würkli scheisse.
gat also nah, wird chli langwielig, aber ebe ich glaub d entwickler gebet sich huere mueh da nah vill z implementiere.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Inventory full - Inventory full - Inventory full
nüt für mich das spiel.... sorry gäll!

nüt für mich das spiel.... sorry gäll!
ja das isch übelst, nach 3 schritt scho widr is inventar und umeschiebe.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00

hört man nicht selten...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich finds extrem müesam. meh arbet als spass das ganze. aber ebe, wer gern so züüg hed, finds sicher super.thaeye hat geschrieben:ja das isch übelst, nach 3 schritt scho widr is inventar und umeschiebe.