No Man's Sky
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hüt dä zweiti Absturz und däfür au grad dä 20. Slot für mis Inventar gfunde 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
btw, ich spiel PC. Performance isch scho nid perfekt. Vor allem wemer devo usgoht dasses ufgrund vor Grafik und Speicherbedarf eigentlich nid so aspruchsvoll sött sie.
wtf
wtf

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Irgendwie gseht alles glich us 

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Wie bi jedem zuefallsgenerierte Content bewegt sich halt alles ime bestimmte Rahme, und mehr gseht scho nach 3-4 Planete was möglich isch und was nid. Trotzdäm bringt de Rahme in No Mans Sky zimlich bizarri Ökosystem hervor.
Han jetzt 13 Spielstunde und es gfallt mer immer no sehr guet.
s'einzig woni wirklich grausam find, isch die unübersichtlichi Stärnecharte. Da hättets besser bi Elite Dangerous abgluegt.
Han jetzt 13 Spielstunde und es gfallt mer immer no sehr guet.
s'einzig woni wirklich grausam find, isch die unübersichtlichi Stärnecharte. Da hättets besser bi Elite Dangerous abgluegt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
aber au ä Map vo dä Planete wär no rächt hilfriich.. Ich flüüge mängisch unglaublich ume.. da heisst, 30 Minute zum Ziel.. ich flüüge scho sitt 10 Minute und dä Counter seit immer no 30 Minute
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
uf dem Planet, wo ich grad bin, fehlt mr no eis Viech für die 100% und 250k.. und ich findes und findes nöd

Re: No Man's Sky
steuerung und menue fuehrung kommen direkt aus der hoelle, manche maus belegungen funktionieren nicht mal.
der anfang ist ja muehsamer als bei morrowind, dauernd schild und lebenserhaltungs systeme am auffuellen. :typej:
der anfang ist ja muehsamer als bei morrowind, dauernd schild und lebenserhaltungs systeme am auffuellen. :typej:
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
finds eigentlich na glatt, ohni de hype wär d'rezeption sicher viel besser gsi
es isch scho sehr repetitiv, aber es funktioniert miner meinig nah, isch halt zu 100% es exploration game, aber es git sehr viel, unendlich viel quasi zum entdecke. pflanze, mineralie, tier, planete entdecke git alles chole, ufem weg lernt mer sprache, löst rätsel (was zT dur sprachkenntniss vereifacht wird), findet neui bauplän für upgrades und muess vor allem tonnewis crafte crafte crafte mit de zahllose sache womer findt und entdeckt. alles womer macht, abbaue, schüsse, flüge, hyperspace choschtet alles rohstoff und mer muess für alle crafte.
s'konzept funktionert miner meinig nah, d'frag isch wie lang.
fraglos isch au, dass das spiel mit MMO features es absolut epischs erlebniss wär. nur mal vorstelle mer chöntti planete besiedle, ineh, anderi bekämpfe, imperie ufbaue etc. etc. unglaublich wärs
trotzdem es us miner sicht glungligs spiel so wies iets isch.
s'einzig was mich stört isch de vo afang ah extremi inventarmangel, nedmal wägem stoff woni finde sondern wilmer so au all die schöne upgrades gar ned verwende chan, findi schad
uf min pc laufts übrigens 1a
es isch scho sehr repetitiv, aber es funktioniert miner meinig nah, isch halt zu 100% es exploration game, aber es git sehr viel, unendlich viel quasi zum entdecke. pflanze, mineralie, tier, planete entdecke git alles chole, ufem weg lernt mer sprache, löst rätsel (was zT dur sprachkenntniss vereifacht wird), findet neui bauplän für upgrades und muess vor allem tonnewis crafte crafte crafte mit de zahllose sache womer findt und entdeckt. alles womer macht, abbaue, schüsse, flüge, hyperspace choschtet alles rohstoff und mer muess für alle crafte.
s'konzept funktionert miner meinig nah, d'frag isch wie lang.
fraglos isch au, dass das spiel mit MMO features es absolut epischs erlebniss wär. nur mal vorstelle mer chöntti planete besiedle, ineh, anderi bekämpfe, imperie ufbaue etc. etc. unglaublich wärs
trotzdem es us miner sicht glungligs spiel so wies iets isch.
s'einzig was mich stört isch de vo afang ah extremi inventarmangel, nedmal wägem stoff woni finde sondern wilmer so au all die schöne upgrades gar ned verwende chan, findi schad
uf min pc laufts übrigens 1a
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Das trifft de Nagel uf de Chopf
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
jetzt bini zum erscht mol ufme Planet wo öpper anders vor mir entdeckt het. Das mit de Tierli scanne isch offebar für alli. De vor mir het 55% erreicht. ich chönnt jetzt mit de no fählende witermache
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ha, luut specs laufts uf mim pc eh nöd. kei duocore und ersch ab opengl 4.5, zumindescht so wie ichs verstah. ich glaub das wär soooo mis spiel. 
vertschuuttet öpper e ps4?

vertschuuttet öpper e ps4?
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 14 Aug 2016 15:33, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Das isch geil
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also gäge die Abstürz uf dä PS4 müends dringend was mache.. Das isch scho chli heftig!
Re: No Man's Sky
isch doch super wenn gwüssi konzäpt visione fürd zuekunft herforruefe wome drufhi schaffe ka.Moff hat geschrieben: fraglos isch au, dass das spiel mit MMO features es absolut epischs erlebniss wär. nur mal vorstelle mer chöntti planete besiedle, ineh, anderi bekämpfe, imperie ufbaue etc. etc. unglaublich wärs
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
hans au ahgfange spiele... rächt chill und chli en zyytfrässer
mal luege öbs au es spiel isch für nachem schaffe 
uf mim 4 jährige PC läuft dat ding!

uf mim 4 jährige PC läuft dat ding!
- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Meh Multiplayerfunktione währed no geim
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
? Erscht eine gha.resuscitation hat geschrieben:Also gäge die Abstürz uf dä PS4 müends dringend was mache.. Das isch scho chli heftig!
Bin süchtig. Krass.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
zuefalls games sind dumm, aber da gahts nöd anders.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
ich chan au nid ufhöre. bin scho de ganz tag dra. 
jetz hani grad es abgstürzts Schiff kaperet und flott gmacht. wäg 1 zuesätzliche Storage platz und wills cooler usgseht. Die Schiff ide Orbit Statione sind scho cool, und oft wäsentlich besser. aber zimlich tür. Aber ich finds konzäpt geil. Wartisch eifach bis eine landet woder gfallt, denn gosch zum captain und versuechsch ihm das Teil abzchaufe

jetz hani grad es abgstürzts Schiff kaperet und flott gmacht. wäg 1 zuesätzliche Storage platz und wills cooler usgseht. Die Schiff ide Orbit Statione sind scho cool, und oft wäsentlich besser. aber zimlich tür. Aber ich finds konzäpt geil. Wartisch eifach bis eine landet woder gfallt, denn gosch zum captain und versuechsch ihm das Teil abzchaufe

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
TypeJ hat geschrieben:unfassbar langwieligs spiel

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840