was hesch für CPU? und macht dini graka opengl 4.5?Reinforced hat geschrieben:uf mim 4 jährige PC läuft dat ding!
No Man's Sky
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
I speeled my drink!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Cpu isch en i7 3770k und e Gtx 680... rucklet no nid gross. Bi ersch uf so 1-2 planete gsi...zwirrlibatz hat geschrieben:was hesch für CPU? und macht dini graka opengl 4.5?Reinforced hat geschrieben:uf mim 4 jährige PC läuft dat ding!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
warum stürzt de scheiss dauernd ab!? 5x a eim tag isch zviel.... 

Re: No Man's Sky
was fuer nen moengel game.
ich brauche ueber 100 heredium und bisher habe ich per zufall 36 stk. gefunden, ansonsten nada! hab dann ne sonde ueberbrueckt und mir ne fabrik anzeigen lassen dass gefuellte 10 km entfernt ist. nach ca. 40 min. in der gegend herum laufen, war auch nirgends heredium anzutreffen.
an der fabrik angekommen, musste ich bemerken dass die tuer abgeschlossen und auch zu stark fuer meinen furzstrahler ist und noch waerend ich im menue nachschaue was fuer zutaten ich fuer nen besseren strahler benoetige, stuerzt das game ab.....
performance ist uebelst, ruckelt wie die sau und auch vom spielerischem her hab ich schon lange nichtv mehr so nen nonsense game gesehen. es passiert rein gar nichts, man ist staendig auf der suche nach irgendwelchen zutaten die random verteilt sind und wird zudem noch von nem nervtoetendem sound zugedroehnt.
btw. die hoehlen sind auch furztumm, x verzweigungen und dann nach x hundert meter ne sackgasse. die loot verteilung mit nem mini stash ergibt irgendwie auch keinen sinn.
ich brauche ueber 100 heredium und bisher habe ich per zufall 36 stk. gefunden, ansonsten nada! hab dann ne sonde ueberbrueckt und mir ne fabrik anzeigen lassen dass gefuellte 10 km entfernt ist. nach ca. 40 min. in der gegend herum laufen, war auch nirgends heredium anzutreffen.
an der fabrik angekommen, musste ich bemerken dass die tuer abgeschlossen und auch zu stark fuer meinen furzstrahler ist und noch waerend ich im menue nachschaue was fuer zutaten ich fuer nen besseren strahler benoetige, stuerzt das game ab.....

performance ist uebelst, ruckelt wie die sau und auch vom spielerischem her hab ich schon lange nichtv mehr so nen nonsense game gesehen. es passiert rein gar nichts, man ist staendig auf der suche nach irgendwelchen zutaten die random verteilt sind und wird zudem noch von nem nervtoetendem sound zugedroehnt.
btw. die hoehlen sind auch furztumm, x verzweigungen und dann nach x hundert meter ne sackgasse. die loot verteilung mit nem mini stash ergibt irgendwie auch keinen sinn.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Heridium gits uf praktisch jedem Planet. das sind die schwarzblaue Felssüle. Da chasch mit em Bärgbaulaser locker 300-500 Stk abbaue jedesmal.

Türe vo de Fabrike chamer ufschiesse mit Granate. Söttsch si allerdings offe ha bevor d'Wachdrohne chöme.

Türe vo de Fabrike chamer ufschiesse mit Granate. Söttsch si allerdings offe ha bevor d'Wachdrohne chöme.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
korrekt, heridium gits überall und sehr viel
und ich tue 0 z'fuess explore, gahne nie i höhlene ine, gah nie wit vom schiff weg.
umedüse, scanne, lande, isacke, abzische, das isch mis motto
und ich tue 0 z'fuess explore, gahne nie i höhlene ine, gah nie wit vom schiff weg.
umedüse, scanne, lande, isacke, abzische, das isch mis motto
Re: No Man's Sky
Auf meinem planeten hats auf jedenfall nicht soviel heridium, ich scanne alle paar meter und laufe auch zu den symbolen....nur sinds nie heridium, sondern immer paladium und sonstige stoffe.
Herumduesen kann ich nicht und granaten habe ich schon gar nicht, da ich irgendwie nicht mal ueber das tutorial schaffe.
Hab mir das game zurueck erstatten lassen, gebs wohl lieber fuer deus ex aus.
Herumduesen kann ich nicht und granaten habe ich schon gar nicht, da ich irgendwie nicht mal ueber das tutorial schaffe.

Hab mir das game zurueck erstatten lassen, gebs wohl lieber fuer deus ex aus.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja bi mir hets au ned zündet bisi vom erschte planet weg bin. s'tutorial spielt sich andersch als s'spiel nachher.
aber wenns bi dir au na schlecht lauft hesch das scho guet gmacht mitem rückerstatte, deus ex wird eh GOTY, weiss jede
aber wenns bi dir au na schlecht lauft hesch das scho guet gmacht mitem rückerstatte, deus ex wird eh GOTY, weiss jede
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
aber denn bisch ja nume am Plutonium farme. nach 4 mol starte isch d'Startschubdüse leer und denn chasch wieder es Stack nachfülleMoff hat geschrieben:umedüse, scanne, lande, isacke, abzische, das isch mis motto
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
gnau drum hets ja vo plutonium überall am meischte, isch aboslut 0 ufwand das im umelaufe na mitzneh
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Genau so wie de möff.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
mir reuts irgendwie
jetzt bini ufme coole planet mit fliegende Schlange. Git sehr viel wärtvolli sache da. vieli gravitationschugle, einigi Notfallchapsle, grossi Goldvorkomme....
Aber all paar Minute stürmts mit 139 Grad. Da machsch 10 Schritt, undh de Schutzmantel isch wieder uf null unde
btw. wie chunnt mer de Atlas Pass 2 über ? glich wie de erscht ?

jetzt bini ufme coole planet mit fliegende Schlange. Git sehr viel wärtvolli sache da. vieli gravitationschugle, einigi Notfallchapsle, grossi Goldvorkomme....
Aber all paar Minute stürmts mit 139 Grad. Da machsch 10 Schritt, undh de Schutzmantel isch wieder uf null unde
btw. wie chunnt mer de Atlas Pass 2 über ? glich wie de erscht ?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han no gar kein Atlaspass
Wie chüm ich a so eine ane?

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Atlasspass 1 bechunntmer ide erschte Anomalie womer entdeckt. ich bin uf die gstosse nacherm erschte atlas interface.
acthung, sobald mer de het unbedingt i jeder rumstation i die ling tür gah, det gits suit upgrades, die wichtigschte upgrades im spiel
V2 und V3 sind ultra selteni random drops wo überall her si chönd
acthung, sobald mer de het unbedingt i jeder rumstation i die ling tür gah, det gits suit upgrades, die wichtigschte upgrades im spiel
V2 und V3 sind ultra selteni random drops wo überall her si chönd
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
der Atlas Questreihe folge. Irgendwenn findsch en Space Station wo Anomaly heisst. dört drin bechunnsch s'Rezäpt.
Zuletzt geändert von The Sheep am 15 Aug 2016 16:16, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
und wo find ich ä Anomalie?
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
wenn im Wältrum bisch und d'Charte ufmachsch chunnt wenns sowit isch en Mäldig und en Pfad wiemer zum Atlas Interface chunt. Nachem Atlas Interface hani 1 jump müesse mache und han automatisch die Anomaly Spacestation gfunde.
Falls scho lenger ziellos spielsch, mach mol d'charte uf im Wältruum [m]
denn luegsch bi dene pünkt obe in der mitti (chasch mit [q] und [e] wächsle), ob eine vo dene en pfad isch wo zunere Atlas Schnittschtell füehrt.
Falls scho lenger ziellos spielsch, mach mol d'charte uf im Wältruum [m]
denn luegsch bi dene pünkt obe in der mitti (chasch mit [q] und [e] wächsle), ob eine vo dene en pfad isch wo zunere Atlas Schnittschtell füehrt.
Zuletzt geändert von The Sheep am 15 Aug 2016 16:23, insgesamt 2-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ahh OK.. dänn han ich eifach entweder die Mäldig nöd gseh oder no keini gfunde
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
kei angscht die gsehsch scho, sobald is system warpsch gits en riese violette waypoint
wie gseit, ich han sie becho grad nachem erschte warp sprung nachem erschte atlas interface, und zu dem wirsch ja per quest anegleitet
wie gseit, ich han sie becho grad nachem erschte warp sprung nachem erschte atlas interface, und zu dem wirsch ja per quest anegleitet
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
??? Was, wie, wo, wänn?Moff hat geschrieben:wie gseit, ich han sie becho grad nachem erschte warp sprung nachem erschte atlas interface, und zu dem wirsch ja per quest anegleitet

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das weiss au nüm gnau 
ich glaub irgendwenn findschen monolith
wie wit bisch ide "main quest", chasch scho warpe?

ich glaub irgendwenn findschen monolith
wie wit bisch ide "main quest", chasch scho warpe?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Game hät än main quest?
Ich bin mittlerwiile im 4. Sternsystem 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja und düsisch eifach ziellos ume? heshc nieneds en questmarker wennd im charte bildschirm bisch wod umewarpsch?
komisch, denn weisi würklich nüme woni das ufglese han
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ähmm.. nöd, das es mir ufgfalle wärMoff hat geschrieben:ja und düsisch eifach ziellos ume? heshc nieneds en questmarker wennd im charte bildschirm bisch wod umewarpsch?

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
han das Teil jetzt au gfunde.. aber blöd... jetzt han ich nur no Türe wo V2 bruuched