www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
es hetti technisch alles aber au gar alles wo je uf em GBC isch use cho a d wand gspläscht und ungspitzt in bode druckt
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
nee, sone custom gb modul. ha au so eins mit 32 MB speicher. hämmer mol anere GN im basel land im dax sim rüümli über paralel port adapter roms druf gmacht und dr little sound dj
öppe 10 johr här, lulz
ich finds etz nöd so spektakulär. dä ganz wow effekt chunt vo dä vorgrenderete hintergründ und gägner wo au viel speicher fresset. mit no es bitz zämequetsche und strecke. dä rescht isch standard. henshin engine findi da wesentlich beidruckender mit em parallax scrolling trotz fehlendem hardware support.
lol, mier reded da vomene GBC modul, hampf. lueg mal wie alli andere produkt uf dem grät vergliche uusgsehnd.
und de effekt obe bim katakis brueht imfall uf super scaler ähnliche kalkulatione. es tuet ja nöd nur schön zuume, sodern au na i de vertikale und horizontale d perspektive ändere.
d PCE het da schon einiges bessers gleischtet wie es henjin engine (so cools au isch natürli).
und parallaxe sind eifach mit mega sprite tiles oder h-sync realisiert. wie bim neo geo au immer.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
ehrlich gseit, ich känn kein andere 3d shooter für dä gbc, drum chani schlächt vergliiche. uf jede fall ischs so, dass bilder strecke und stuuche viel eifacher gaht als flüssigs zoome. will nur i einere dimension linie useglöscht werde müend. luegsch mal s'gates of thunder intro oder dä letscht boss vo panorama cotton, det wird das gmacht. en flüssige zoom isch mer uf 16-bitter ohni hardwareunterstützig hingäge nöd bekannt. so zoomt au bim katakis 3d nüt würkli. dä hintergrund isch eifach ä animation und bi dä sprites ischs reins mipmapping wo dur speicherfressendi animatione chli flüssiger uusgseht, aber es isch uf all fäll kein ächte zoom. dä wow effekt chunt va vo dä speicherfressende animatione und drum findis us technischer sicht nöd soooo beiidruckend. aber natürli isches supersolid coded, wie alli spiel vom manfred.
Zuletzt geändert von damian am 31 Aug 2016 22:08, insgesamt 1-mal geändert.
d PCE het da schon einiges bessers gleischtet wie es henjin engine (so cools au isch natürli).
und parallaxe sind eifach mit mega sprite tiles oder h-sync realisiert. wie bim neo geo au immer.
das weissi, aber all die durchsichtige blöck im erste level wo näbst dä süüle au no schneller scrollet isch scho no beachtlich. ich wüsst etz keis anders pce game wo so guet es parallax scrolling vortüscht -- mit so viel element. selbst dä shooter mit dä häx nöd (etz isch mer gad dä name entfalle, aber du weisch weläs). oder chasch du mir eis säge?