PlayStation 4.5
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: PlayStation 4.5
https://www.games.ch/xbox-one/news/exkl ... ckler-UBc/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das wird am Ändi wohl de entscheidendi Punkt si. Natürlich wär's theoretisch sinnvoll, die zuesätzlichi Leischtig z'erscht emal i suuberi Bildqualität z'investiere, aber de durchschnittlichi Konsolespieler würd de Underschied gar nöd bemärke, will's em a) egal isch und b) er ja gar nüt anders kännt als das Gewurschtel wo d'Spielentwickler diesbezüglich uf Konsole mehrheitlich abliefered. Und mit Verbesserige, wo d'Mehrheit vo dinere potentielle Chundschaft eh nöd gseht, verchaufsch die Grät nöd.EngelderNacht hat geschrieben:Am Schluss erchänt mer bim game sowieso kein würkliche Unterschied
Die Lüüt, wo öppis uf bildqualitätsverbesserndi Massnahme gäbed, spieled wohl ohnehin scho mehrheitlich uf em PC, will sie det ja ja d'Möglichkeit händ, das alles ganz gnau sälber z'konfiguriere und nöd vom Goodwill vo de Spielentwickler abhängig sind.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
D Entwickler söue eifach aui Ressource vor Neo für 1080P / 60 FPS und besserer Grafik bruche, scheiss uf dä 4k bruch, das isch nume für d mongorace interessant wüäu si eh kei Games hei
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Playstation 4 Pro :typej:
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was isch das für eine? Sochli de Typ Mensch wo Nachts unter em Chinderbettli luuret...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Z'erscht de Pädo-Tim und jetzt de Seriemörder-Mark. Silicon Valley isch scho chli creepyXinobrax2 hat geschrieben:Was isch das für eine? Sochli de Typ Mensch wo Nachts unter em Chinderbettli luuret...

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich mags eifach nid, wenn öpert mitere beruigende Stimm uf mich iredet...es macht mich agressiv...
Sweet motherfuck, dä Dude isch ultra-creepy. Gestik, Intonation, Mimik. Oh boy.
"Over half a dozen!"
<3 <3 PR-Speek.
<3 <3 PR-Speek.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Es entspricht dem, wo me realistischerwiis hätt chönne ewarte. Sie säged, dass de Grafikchip topplet so starch isch, also wird's öppis im Bereich vo ere Radeon 470 si (würd sich au beträff Leischtigsufnahm ziemlich im gliche Bereich bewege wie de Vorgängerchip, wo ja im Grosse und Ganze uf em Niveau vo ere Radeon HD 7850 isch).
Allerdings isch bi de Radeon 470 gägenüber de Radeon HD 7850 d'Veropplig vo de Leischtig eigentlich nume im Bereich vo de Shader-Cores, aber nöd bi de Füllrate und Bandbreiti. Entsprächend wirds wohl vor allem uf so Sache wie Effekt, Draw Distance, Schatte, usw. uselaufe und weniger uf Uflösig resp. Downsampling, wo's schnäller wieder äng wird. Aber ebe: Sie überlöhnds schiinbar völlig de Spielentwickler, was für technischi Verbesserige die konkret implementiered, also wird's wohl au vo Spieli zu Spieli völlig verschiede si. Da chauft me scho chli d'Chatz im Sack. Im November dänn besser z'erst mal die erste Digital Foundry-Verglichstests abwarte
Und für nativs 4K-Rendering langet's natürlich längstens nöd (was au niemert erwartet hätt), aber das sägeds nöd luut, will sie ja wänd, dass du dir näbed de PS4 Pro grad au no en Sony 4K-Färnseh chaufsch
Allerdings isch bi de Radeon 470 gägenüber de Radeon HD 7850 d'Veropplig vo de Leischtig eigentlich nume im Bereich vo de Shader-Cores, aber nöd bi de Füllrate und Bandbreiti. Entsprächend wirds wohl vor allem uf so Sache wie Effekt, Draw Distance, Schatte, usw. uselaufe und weniger uf Uflösig resp. Downsampling, wo's schnäller wieder äng wird. Aber ebe: Sie überlöhnds schiinbar völlig de Spielentwickler, was für technischi Verbesserige die konkret implementiered, also wird's wohl au vo Spieli zu Spieli völlig verschiede si. Da chauft me scho chli d'Chatz im Sack. Im November dänn besser z'erst mal die erste Digital Foundry-Verglichstests abwarte

Und für nativs 4K-Rendering langet's natürlich längstens nöd (was au niemert erwartet hätt), aber das sägeds nöd luut, will sie ja wänd, dass du dir näbed de PS4 Pro grad au no en Sony 4K-Färnseh chaufsch

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mer ischs sich halt chli gwohnt, dass Sony bi de Hardware gern mit Specs um sich wirft...aber jetzt wo si langsam chli inen Bereich chömed, wo si mitem PC vergliche werded verwendeds plötzlich ganz kreativi Masseinheite. Egal, für de Priis isches eigentlich na beachtlich und di normale PS4 User krieged es HDR Upgrade. Nett...aber ich will immerno kei PS4...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Irgendwie isch es au eifach e naheliegendi Entwicklig vo de Tatsach, dass sie inzwüsche kei Exote-Hardware sondern komplett standardisierti PC-Hardware verbaued. Letschteri entwicklet sich sich unabhängig vo dem wiiter, was Sony macht. Drum chasch zu dem Ziitpunkt, wo früehner nume en Die-Shrink + Priissänkig möglich gsi isch, mit eme wohl nöd allzu grosse Entwickligsufwand grad au no es Hardware-Update mit aktueller Mid-End-Hardware usehaue und das dänn zum alte Launchpriis verchaufe.Xinobrax2 hat geschrieben:Mer ischs sich halt chli gwohnt, dass Sony bi de Hardware gern mit Specs um sich wirft...aber jetzt wo si langsam chli inen Bereich chömed, wo si mitem PC vergliche werded verwendeds plötzlich ganz kreativi Masseinheite. Egal, für de Priis isches eigentlich na beachtlich und di normale PS4 User krieged es HDR Upgrade. Nett...aber ich will immerno kei PS4...
Isch wahrschinlich wirtschaftlich gseh gar nöd emal so tumm. Sie mached einersiits e Priissänkig, aber im Gägesatz zu früehner händs gliichziitig au no es Modell im Sortiment, wo sie zum alte Priis chönd verchaufe und wahrschinlich au nöd eso viel Entwickligschoschte verschlunge hätt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ev. isches au grad chli es Testfeld für e Hardwareübergriffendi Software Platform. Wenn si jedes Jahr eifacht es neus Modell chented usehaue ala Apple und glichzitig au na chented garantiere dass d Spiel uf jedem halbwegs aktuelle Grät laufed wär das für die Branche unter umständ gar nid mal so blöd...zumindest nid wirtschaftlich betrachted...rational betrachted wärs scho ziemlich bescheuert...aber wen interessiert das scho...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Spezifikatione:

- D'4.2TFLOP-Agab isch an sich natürlich nöd würklich ussagechräftig, aber Grafikchip wär leischtigsmässig demit wohl irgendwo zwüschet ere Radeon 470 und ere 480.
- Glich viel RAM (und nach wie vor "nume" GDDR5 und nöd GDDR5X), wird also ellei deswäge scho schwierig mit höchere Uflösige.
- 310 Watt?!?!? Wtf, das isch topplet so viel wie d'PS4
Chan ich mir bi dene Leischtigsdate nöd erchläre. Verbaued die da drin öppe doch no 28nm-Chips? 
- Kei 4K/UHD BluRay-Wiedergab. Das isch hingäge schwach
Wär ein Grund gsi, wo dem ganze 4K-Geschwafel doch no chli Legitimität gäh hett; so isch es aber würklich nume Bullshit.

- D'4.2TFLOP-Agab isch an sich natürlich nöd würklich ussagechräftig, aber Grafikchip wär leischtigsmässig demit wohl irgendwo zwüschet ere Radeon 470 und ere 480.
- Glich viel RAM (und nach wie vor "nume" GDDR5 und nöd GDDR5X), wird also ellei deswäge scho schwierig mit höchere Uflösige.
- 310 Watt?!?!? Wtf, das isch topplet so viel wie d'PS4

- Kei 4K/UHD BluRay-Wiedergab. Das isch hingäge schwach

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Totale oberfail, und das 4K zügs verschwändet nume ressource, und es UHD het das Ding ou nid. Fuck you Sony
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wat?Gurgelhals hat geschrieben:- Kei 4K/UHD BluRay-Wiedergab.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Isch confirmed gemäss neogaf. D'BluRay-Wiedergab isch featuremässig offebar identisch mit de alte PS4.Xinobrax2 hat geschrieben:Wat?Gurgelhals hat geschrieben:- Kei 4K/UHD BluRay-Wiedergab.
Und es wird no besser (aber au das hätt me sich realistischerwiis chönne tänke):
D'Vorteil vo de PS4 Pro beschränked sich also uf de Single Player-Modus :typej:
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ussert si mached na abgrigleti Bereich für d Pro User 
Apple und Sony hend hüt chli de rot Teppich für Nintendo usgleit...wär keis schlechts Timing für d NX Enthüllig...

Apple und Sony hend hüt chli de rot Teppich für Nintendo usgleit...wär keis schlechts Timing für d NX Enthüllig...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Glaubs nöd dass das gross en Ifluss hätt. Nintendo isch inzwüsche halt würklich a eme ganz andere Ort mit ihrne eigene Produkt. Aber ja, NX Enthüllig wär langsam fällig. Ich mach mer langsam chli Sorge, dass sie wäg em Wiehnachtsgschäft no bis im Januar demit wartedXinobrax2 hat geschrieben:Apple und Sony hend hüt chli de rot Teppich für Nintendo usgleit...wär keis schlechts Timing für d NX Enthüllig...

Mit dene PS4 Pro-News bestätiget sich eigentlich ziemlich genau das, was me scho bi de erste Grücht gseit hätt: Es isch mal en Versuech, mit underenand kompatibler Hardware mit verschiedene Leischtigsdate es neus Paradigma im Konsolemärt izfühere, aber es zieht en Ratteschwanz vo neue Problem mit sich, wo bislang bi de Spielkonsole gar keis Thema gsi sind (nämlich genau die, wo eim scho bi de erste Grücht sofort dur de Chopf gange sind). Oder anders gseit: Dass es die Problem früehner uf Konsole alli nöd gäh hätt, isch eine vo ihrne entscheidende Vorteil gsi. Und jetzt gäbeds de Vorteil priis. Weiss nöd, öb das gschid isch

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Reggie het a de E3 gseit es gäbi Infos "later this year"...ich wär ziemlich überrascht, wenns nögscht Wuche nonig sowiit wär...uf jede Fall no vor de TGS...und da Super Mario Bros nögscht Wuche Geburtstag het wär das gar nid mal so unpassend. Wienachtsgschäft hin oder her...si hend für denn ja eh kei AAA Games me parat...
lots of talking out of arses auf dieses seite 
310W TDP is aber sehr confusing

310W TDP is aber sehr confusing
Bejita hat geschrieben:Totale oberfail, und das 4K zügs verschwändet nume ressource, und es UHD het das Ding ou nid. Fuck you Sony
Si tönd das teil voll als 4k grät verchaufe und vo 30 frames wird natürli nüt erwänt.
Ja dases kes uhd blue ray laufwerk hät isch voll oberfail. Isch sicher wägem pris. Dänn wärs mit dem sicher 499 euro
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de EINZIG grund, warum ich mir die kauft hätti, wär gsi, dass battlefield 1 z.b. im MP flüssiger lauft...
wenn das ned de fall isch dänn
sp spieli zock ich eh ufem PC. und en 4k TV hani nämli au ned und willi vorläufig au ned. bringts ned.
wenn das ned de fall isch dänn

sp spieli zock ich eh ufem PC. und en 4k TV hani nämli au ned und willi vorläufig au ned. bringts ned.