[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
findi aber sprechend dass er denn kritisiert wird wenn er mit öperem zäme schaffet, wo vo linksextrem uf rechtsextrem gwächslet het. als ib linksextremismus kes problem wär...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hmmm...da hesch natürlich nid ganz unrecht...allerdings hani da "extrem" rein im ideologische Sinn gmeint. De Elsässer selber isch ja nie Gwalttätig gsi bzw. het au nie zu Gwalttate ufgruefe. De Elsässer isch halt eifach Mitbegründer gsi vonere Bewegig (Antidütschi), wo sich mittlerwile verselbstständigt het und teilwis au gewaltbereit isch. Er isch daher eher extrem Links innerhalb vom Medie-Spektrum. Di Jung Welt isch nunmal ganz Links...aber immerna innerhalb vomene gsellschaftlich akzeptable Rahme (genauso wie au rechtskonservativ e vertrettbari Position isch...zwar ideologisch extrem, aber nid mit Neonazis glichzzetze)...
Fun Fact: D Jutta Ditfurth isch ebefalls Mitbegründerin vo de Junge Welt. Das isch die wo em Jebsen unterstellt er würdi mit rechte zemearbeite....ich vermuete jedoch, dass die lediglich na e persönlichi Rechnig mitem Elsässer offe het
Fun Fact: D Jutta Ditfurth isch ebefalls Mitbegründerin vo de Junge Welt. Das isch die wo em Jebsen unterstellt er würdi mit rechte zemearbeite....ich vermuete jedoch, dass die lediglich na e persönlichi Rechnig mitem Elsässer offe het

was genau isch 'die jung Welt'?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
E ziemlich bekannti Zitig in Dütschland...: https://www.jungewelt.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
ah sorry.. komplett vo was anders usgange...lol
eigentlich bringts de lavrov uf de punkt (8ung böse russ! konservativ und macho, bös!
Quelle
verpussyisierig vo de gsellschaft gat wiiter, jetzt fühlet sich au d schwiizer politikerinne gmobt vo ihrne kollege will sie chli bösi sprüchli machet wie z.b "häsch schöni stiefel aa"! aufschreiiiiiii
Quelle
verpussyisierig vo de gsellschaft gat wiiter, jetzt fühlet sich au d schwiizer politikerinne gmobt vo ihrne kollege will sie chli bösi sprüchli machet wie z.b "häsch schöni stiefel aa"! aufschreiiiiiii
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Apropos Russ...hüt hends im UK d Konte vo Russia Today igfrohre
Chli zoikle bises chlöpft und denn em böse Ivan d Schuld geh...

Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Russ...hüt hends im UK d Konte vo Russia Today igfrohreChli zoikle bises chlöpft und denn em böse Ivan d Schuld geh...

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ironischerwis erschint de Ken einiges intelligenter als de Bill wemer sich so durelist waser schribt...
https://youtu.be/z0olzCDN2tg" onclick="window.open(this.href);return false;
HoC isch scho fasch a billige abklatsch vor Realität..
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hmmm...ich empfinds eher andersch ume. D Schauspieler in House of Cards sind mengisch richtig guet...Jones hat geschrieben:HoC isch scho fasch a billige abklatsch vor Realität..
trey gowdy isch chefJones hat geschrieben:https://youtu.be/z0olzCDN2tg
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Okt 2016 16:58, insgesamt 2-mal geändert.
ja das stimmt..Xinobrax2 hat geschrieben:Hmmm...ich empfinds eher andersch ume. D Schauspieler in House of Cards sind mengisch richtig guet...Jones hat geschrieben:HoC isch scho fasch a billige abklatsch vor Realität..
i has eher druf bezoge was abgeit...lol
da sich ja jetzt de obama und d michele alli 2 täg in wahlkampf ischaltet (was au sehr speziell isch) und de obama am trump de tip geh haet, sich nöd so fest um manipulatione im abstimmigsverfahre z befasse.
Quelle
Quelle
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wer interessiert sich scho für das Chaschperlitheater? Langwilige Brunz
Herr Rossi hat geschrieben:Wer interessiert sich scho für das Chaschperlitheater? Langwilige Brunz
das isch so chli s social media syndrom, i topics ineposte wo meh den seit, mich interessiert das nöd.
mueni au grad afange i jedem topic.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mich interessierts...allerdings eher als massepsychologischs Phänomen und weniger weg de politische Konsequenze...für die luegi lieber was vom CFR, PNAC, Statfor usw..
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
I jedem, unbedingt
ja es brucht eigentlich kei politiker und es system, mir muend nur alli nett zunanend sii!!Xinobrax2 hat geschrieben:Mich interessierts...allerdings eher als massepsychologischs Phänomen und weniger weg de politische Konsequenze...für die luegi lieber was vom CFR, PNAC, Statfor usw..

aber ja ich verfolg d wahle au hauptsächlich drum, will ich glaub das es es wiiters mittel isch umd schichte z trenne und den gezielt gwüssi usgrenze. drum interessierts mich. uswürkige haet sie bestimmt.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
hets der is hirni gschisse?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hüt Nacht isch di letscht Debatte...luegt susch na öpert?