Titanfall 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Titanfall 2
Freu mi! Dasmal au für d PS4. S 1 hed mi positiv überrascht gha!

Letsch Weekend und das Weekend wieder wär d Demo spielbar.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
gaht leider momentan nüt usser training
Alpha hed mir nid schlächt gfalle. Aber irgendwie en grossi Lücke zum eis. S eis hani en herusragende Shooter gfunde wo viel z wenig Credits becho hed. Leider isch s Game wäge mangelhaftem Content relativ schnell Tod gsi...
Au hie staht EA dehinder. Bin mal gspannt öb online alles wird funktioniere vo Afang a...
Au hie staht EA dehinder. Bin mal gspannt öb online alles wird funktioniere vo Afang a...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
BRAVO!!! BRAVOOOO!!!Entwickler Respawn Entertainment betont vor Release noch einmal, dass es für Titanfall 2 definitiv keinen Season-Pass geben wird. Alle nach Release veröffentlichten Zusatzinhalte sind im Spielpreis bereits inbegriffen.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
hüt am Morge fertig abeglade 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Het ou nume e chline day one patch vo 88mb, und pro date si ou scho uf dr Disc, so sache lobe ig mir! Glich, dass Spiel interessiert mi zu 0%
D Titane si cool und interessant ja, aber Wallruns und double Jumps kille für mi jedes Game
D Titane si cool und interessant ja, aber Wallruns und double Jumps kille für mi jedes Game
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich spiels au ned online. mich interessiert nur de Singleplayer. Und de isch glaub churz aber mega!
mich hett überrascht dass all DLCs gratis sind unds kei season-pass gitt, isch ja schliesslich es EA Game... lol
mich hett überrascht dass all DLCs gratis sind unds kei season-pass gitt, isch ja schliesslich es EA Game... lol
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hab jetzt auch die One-Version.
Aber mal sehen, ob/wann ich überhaupt dazu komme, muss ja erstmal ordentlich PSVR nachholen nach der wochenlangen Krankheit.
Und Battlefield 1 spielt sich auch nicht von alleine...

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Story durchgespielt.. ist wirklich extrem rasant und auch abwechslungsreich.. Habe mich bis jetzt noch nie so mit einer Maschine verbunden gefühlt, wie mit BT-7274. Eben eine erste Runde Bounty gespielt.. macht also auch im Online Multiplayer ziemlich Spass..
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
jo, story macht bock bisher
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hey, die kampagne isch überraschend guet!
spiele uf Master-Stufe und bin nach ca. 4 Stund ide Hälfti... gfallt mer super!

- EngelderNacht
- Pro Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das chunt bi mir au no uf ToDo-Liste. Isch bestimmt wieder chli was anders als die überliche CoD's und BattlefielsMaster(G) hat geschrieben:hey, die kampagne isch überraschend guet!
D Story isch unterhaltsam gsi. Nid so, das es wür blibendi Erinnerige zruglah, aber unterhaltsam. Abwächsligsrich und gueti Idee.
Muss säge, de Multi-Player gfallt mir sehr und de Ronin Titan isch hüere güet! Ha es sogar BF1 uf d Site gleit zum da chli dri cho
Muss säge, de Multi-Player gfallt mir sehr und de Ronin Titan isch hüere güet! Ha es sogar BF1 uf d Site gleit zum da chli dri cho

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
dieses spiel hat mir gut gefallen, eine richtig aktions geladene kampagnE
mp isch au fön so für zwischendurch
isch chli wie call of nutten, easy zum so zwüschedürre paar churzi games spiele
mp isch au fön so für zwischendurch
isch chli wie call of nutten, easy zum so zwüschedürre paar churzi games spiele

Letschti wieder einisch chli zockt. Leider isch es zimli Tod... Chum me en Playerbase und nur no gad ein Multiplayer Modus (Attrition) wird no gspielt.
Bounty Hunt und all andere Modi sind Tod... leider

Bounty Hunt und all andere Modi sind Tod... leider

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hett e gueti kampagne gha das spiel. evtl. sött mer sich für teil 3 uf das konzentriere und no koop ibaue... eine spielt de robi, de ander de pilot 

Angeblich wird ame Koop Modus gschaffed. Frontier Defence söll das heisse. Aber zu dem isch leider no nix bekannt. En neue Titan wird's nöggstens gäh und no paar Maps.
Heds glaubs im 1 scho gäh. Han de Modus aber damals nie gspielt gha. Isch erst use cho, woni s Game scho wäg gstellt han.
Isch halt bizzli dumm gsi, das Game glichzytig mit BF1 z release. Es CoD isch ja au glichzytig use cho. Wahrschindli hends druff spekuliert, dass CoD Spiler wo d Schnauze voll hend, uf Titanfall wächsled...
Heds glaubs im 1 scho gäh. Han de Modus aber damals nie gspielt gha. Isch erst use cho, woni s Game scho wäg gstellt han.
Isch halt bizzli dumm gsi, das Game glichzytig mit BF1 z release. Es CoD isch ja au glichzytig use cho. Wahrschindli hends druff spekuliert, dass CoD Spiler wo d Schnauze voll hend, uf Titanfall wächsled...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
...ja, nur händ die dänn zu BF1 gwächslet.