nei dure bini no ned. aber es sind richtig grossi levels (kei so schlüüch) mit cutscenes und richtiger story mit viel emotione und anti-chriegs-stimmig (LOL) und zfuess und mit fahrzüüg und und. würkli super. die bescht kampagne wo je es BF gha hett. hett was vo crysis, mit em fernglas markiere, umeschliiche, stealth-kills.. denn wieder all-out war mit hunderti soldate... den fahrzügsequenze.... gaht voll ab! mer spielt 5 'war-stories', gschichte vo unterschiedliche mänsche a unterschiedliche ort uf de welt. eimal als pänzeler in frankriich, denn en soldat ufem ross ide wüeschti, denn als pilot ide luft gäg de roti baron... mer spielt sogar mal als brieftuube super! es hett voll movie-feeling! ich fühl mich a die erschte medal of honor games erinneret! .... hols, wird dir gfalle! mer lernt au viel über WW1... ich find SP mega!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
panzer story hani fäng fertig gmacht
när no 3 games MP gspielt
ich han kei ahnig i dem spiel, ich gsehne NIE jemand und wenni jemand gsehn denn grad 3 lüüt bzw. 2 wo plötzli näb mir sind und ich stirb
Frage: Händ ihr au ab und zue Server Disconnected ? Ich hans ide letschte täg öfters dass ich a eim abig 2-3x usegheie und die mäldig bechum... (PS4 Version)
Gester z ertsä mau Problem gha mit dä server, keni lüt me chöne kille und nüt ( i bi ohni scheiss die ganz zit one hit gstorbe ) när hei mir i keni Spiel me chöne joine ufs mau, när isch es paar mau gange und Räng si uf 0 gsi, när hei mir mau chöne joine irgendwo und hei keis hud gha, und mä het sich fasch nid chöne kille, und wenn doch hets keni pünkt gä oder so lol
ja geschter isch katastrofe gsi mal wieder... am nami isch gar nüt gange (ca. 13.30 ume).. am abig denn rubber-banding, soundfähler und und HUD-problem...
aber die random disconnects han ich die ganz wuche gha... jede abig 2-3 stück... eifach so... chamers ned erkläre. Im BF4 hani das nie gha...
mich hetts nur wunder gno, obs ander au no eifach mal so userüert ab und zue... oder ob ichs problem uf minere siite sueche muess.
Master(G) hat geschrieben:ja geschter isch katastrofe gsi mal wieder... am nami isch gar nüt gange (ca. 13.30 ume).. am abig denn rubber-banding, soundfähler und und HUD-problem...
aber die random disconnects han ich die ganz wuche gha... jede abig 2-3 stück... eifach so... chamers ned erkläre. Im BF4 hani das nie gah...
mich hetts nur wunder gno, obs ander au no eifach mal so userüert ab und zue... oder ob ichs problem uf minere siite sueche muess.
So disconnected bini no nie worde, rubber banding hani gester s erste mau gseh, aber das isch eifach nume e lagger gsi, spiele e nume tdm vo däm här
hmm.... wora cha das ligge dass ich immer wieder mal useflüge?? hani no nie gha bime online-game...
isch huere müesam, mer verlürt au all progress wemmer usegheit... machsch e medallie-challenge, 4 vo 5 kills gschafft und zäck, weg... nomal vo vore...
Master(G) hat geschrieben:hmm.... wora cha das ligge dass ich immer wieder mal useflüge?? hani no nie gha bime online-game...
isch huere müesam, mer verlürt au all progress wemmer usegheit... machsch e medallie-challenge, 4 vo 5 kills gschafft und zäck, weg... nomal vo vore...