ja den revive-bug gibts auch in der konsole-version, musst nur kurz die waffe wechseln, dann gehts wieder.
meine kumpels und ich können nicht mehr aufhören zu spielen. ich hätt ich jede menge spiele rumliegen, aber spiele dann nur immer battlefield 1.
noch nie hatte ich in einem battlefield-spiel eine so hohe k/d-ratio (1.49 im Moment)
es isch supergeil!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:
noch nie hatte ich in einem battlefield-spiel eine so hohe k/d-ratio (1.49 im Moment)
es isch supergeil!
Dito, ig bi bi 3.14 im Momänt das isch mini höchst K/D überhoupt
über 3 isch krass..
weni TDM spiele bini au uf dem niveau..emel mit Kollege wo eim decked!
aber wieso du nur TDM spielsch isch mir es Rätsel..es isch nebst Brieftube de dümmschti Modus vom ganze Spiel
Master(G) hat geschrieben:
es isch supergeil!
Dito, ig bi bi 3.14 im Momänt das isch mini höchst K/D überhoupt
über 3 isch krass..
weni TDM spiele bini au uf dem niveau..emel mit Kollege wo eim decked!
aber wieso du nur TDM spielsch isch mir es Rätsel..es isch nebst Brieftube de dümmschti Modus vom ganze Spiel
Schön wärs hätti Kollegä womi deckä haha.
I finge die angerä Modis super ehrlech, aber es si nid mini Moduse i dä grösserä Spiel zie ig s Päch zu sehr ah
sie händ ja wellä COD spieler abhole und das händs au offebar... tuusigi schwänz, ärsch, titte und nazi-symbol als emblem...
bi froh, wenn die in paar wuche wieder alli wäg sind. denn wird wenigstens wieder im team gspielt und nöd nur uf kills... wenn allei spielsch merksch, dass nur sehr wenigi uf objectives spieled oder dir muni oder sanipacks anerüeret... geschweige denn dich revived... alles COD kiddies.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Ja das si huere Tuble, wärfe kei Medikits häre, kei Munition und nüt, ig wirfe immer medis häre oder ga ga wieder beläbe wenns nid huere gfährlech grad isch
logisch ich au..im bf4 hani mit pad ufem pc guet mitghalte..K/D 1:1
klar nid so super wie mit Aim Hilf aber weme güebt isch gahts tip top...
und ja, bf ohni kollege würd mir noch 5h ablösche
und ich hoffe au schwer das nach em erschte Hype alli Idiote wieder furt sind! leck, gescht...ime Team gsi do hend wüki über d'helfti nur gniped..mir hend kei Fahne me gha und die hocked hine und chäpsläd über die ganzi Map :typej:
Bejita hat geschrieben:
Z dümmste wos git isches, Skills bruchsch genau gar nüt um mit dr Mus chli uf Lüt z chäpsle
de skill isch offesichtlich eifach umene andere level
mit gamepad ballere isch halt eifach wie mit krücke en marathon laufe. natürlich chamer so aber au säge denn bruchts meh skill, ischen legitimi perspektive.